2025. Február 12. Szerda - Lívia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


toget | 2011-01-24 13:54 dana részére

Akárhányszor láttam gyári xenon-t világítani (bmw, audi, új mazda 6), mindegyik így világított, persze lehet, hogy pont az én szemem nem veszi észre azt a pár fokos szöget.
Mindenesetre majd ha lehetőséged van, készíts már egy fényképet kérlek a Te lámpádról, hogy hogy világít, most már kíváncsivá tettél.
Én eddig úgy tudtam, hogy az USA szabvány az az, amikor szimplán vízszintesen világít mindkét fényszóró, mindenféle törés nélkül.

dana | 2011-01-24 13:46 toget részére

Szerintem a kallantyúval a két szabványt tudod váltani. Mert gondolom nem gyártottak külön projektort más világokba... Mondjuk az Angolokhoz, eredeti Japánhoz biztos más, mert ott jobb kormányosok vannak. Ott a tükörképe van.

dana | 2011-01-24 13:44 toget részére

Szerintem ez az amcsi szabvány... Az EU-s úgy tudom úgy van hogy balről vízszintes, majd egy töréssal min 10 fokos szöget zár be a vízszintessel, de ez végig így megy, tehát nem áll vissza vízszintbe.

dana | 2011-01-24 13:44 toget részére

Szerintem ez az amcsi szabvány... Az EU-s úgy tudom úgy van hogy balről vízszintes, majd egy töréssal min 10 fokos szöget zár be a vízszintessel, de ez végig így megy, tehát nem áll vissza vízszintbe.

toget | 2011-01-24 13:30 dana részére

Szervusz,

rajzoltam gyorsan egy vázlatot, hogy mire gondoltam: http://noob.hu/2011/01/24/xenon.png

szerintem egyezik az általad elmondottakkal, és én fogalmaztam rosszul :/

toget

dana | 2011-01-24 13:25 toget részére

Hello! NEkem gyári Xenon van benne, de a fénytörés nem párhuzamos az úttal. Illetve bal oldalt vízszntes, középen egy törés és jobb oldalt pedig szöget zár be a vízszinttel. Ez mindkét oldali lámpára igaz. Én úgy tudom ez az EU szabvány. Amit leírtál azt pl USA-ban használják! Tehát hogy vízszintes végig, csak a közepén van egy kis lépcső. Ilyen az USA-ban a szabvány. Volt Honda Civicem USA-ból importált lámpával. A műszakin nem engedték át mer nem volt jó a fénytörése, tehát a szög nem volt meg benne!

toget | 2011-01-24 12:56

Üdv mindenki!

Leginkább azokhoz szólnék most, akiknek utólagos xenon van beszerelve az autójukba, vagy terveznek ilyet. A következő módosítás 2002-2005 között gyártott autóknál biztosan működik, a későbbieket nem tudom.
Szóval: mint utóbb kiderült, ahhoz, hogy a fényszórónak a vetítési képe olyan legyen, mint a gyári xenonnak, egyáltalán nem kell fényszórót, sőt semmit cserélni az autóban, ugyanis a halogén fényszóróban a projektort át lehet állítani egy fém kallantyúval úgy, hogy a vetítési képe megegyezzen a gyári xenonéval: párhuzamosan világít az úttal, a közepén egy kis töréssel (EU szabvány).

Ahhoz, hogy ezt a manővert megcsináljátok, ki kell szedni a fényszórókat, másképp nem férsz hozzá, majd a projektor egyik oldalán van egy fém fülecske, amit felfelé át kell pattintani, és kész is.

Remélem tudtam segíteni!

toget

mazda-auto.hu | 2011-01-24 10:17 LaszloM6 részére

Nem valószínű, hogy valós adat. Több oka is lehet a magas számadatnak. A legegyszerűbben ellenőrizhető, hogy rendszeresen le van-e nullázva az átlagfogyasztás adat. Sokszor megzavarja a számítógépet ha ez nem történik meg.

LaszloM6 | 2011-01-22 17:21

Tisztelt MAzda-auto!

Az lenne a kérdésem, hogy ha az üzemanyag mutatóm már világít, de a computer még mindig 250-300, sőt 350 km-re elegrndő üzemanyagot ír, akkor melyiknek lehet hinni? Reális ebben az esetben a computer? Esetleg egy szoftver frissítés megoldaná a dolgot, vagy valami más?

Köszönöm előre is

mazda-auto.hu | 2011-01-21 08:11 dpf_killer részére

A részecskeszűrős Mazda6-osok esetében nincs választási lehetőség. Jelenleg csak az 5w-30-as többfokozatú motorolajok érhetőek el a megfelelően csökkentett hamutartalommal. Ezek félszintetikus olajok. A 30-as melegoldali index többek között jobb belső hűtést jelent az ugyanolyan nyomáson nagyobb olajmennyiség szállítása következtében. Ha viszont az esetleges kopások miatt már jelentős az olajfogyasztás, akkor itt nem lehet melegen vastagabb olajjal mérsékelni azt. Marad a felújítás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó