2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


R1 | 2011-01-26 20:33

Köszönöm szépen a választ! Egyébként ez betegségük?

R1 | 2011-01-26 20:33

Köszönöm szépen a választ! Egyébként ez betegségük?

mazda-auto.hu | 2011-01-26 08:49 R1 részére

Nagyon nehéz erre a váltó szétszedése nélkül válaszolni, már ha egyáltalán szét kell szedni (Nem tudom az autót nézte-e a szerelő?) Ha szét kell szedni, a legrosszabb esetben is általában maximum 400e Ft az alkatrészek cseréje. De mint mondtam így nem szabadna árat mondanom, annyira nem egyértelmű, miket kell cserélni.

nagykaroly78 | 2011-01-25 17:35 dana részére

Szia.Közben sikerült egyet szerezni holnap vagy holnapután küldik.Ha véletlen nem jön össze akkor érdekel.Köszi.

R1 | 2011-01-25 17:28

Sziasztok!
Segítségre volna szükségem!
A mazda6 '03' 2.0 dizel kombim van 136Le.
A gondom,hogy németbe kifele mentet a pályán 5.sebességben gáz szabályozásától függően a váltókar járkált.Sőt kétszer ki is dobta.Azt hittem csak gumibak,de viszont más sebessgében nem járkál a váltókar.Ma voltam vele szerelőnél és azt mondta ez valószínű,hogy szinkrongyűrű és fogaskerék.De itt kb 2000-3000 euroba kerülne a javítatása.Nem hiszem el hogy ilyen drága volna.Mit tegyek?Vegyek váltót vagy van valaki aki erre van szakosodva??

majdnemmérnök | 2011-01-25 16:43 nagyand részére

Szia!
Nekem tapasztalatom nincs,de adagolósnál mondták injektor felújítás során,hogy a bio diesel üzemanyagból ha túl sokáig van a tankban kiválik valamilyen kocsonyás anyag ami képes arra hogy az injektort tönkretegye.Sajnos a rendes gázolajban is van ilyen.Egyetlen módja a védekezésnek a normális kúti gázolaj és a előírtnál gyakoribb szűrőcsere.Én húszezrenként cserélem.

toget | 2011-01-25 16:21 dana részére

szia,

igen, így valahogy.

Itt egy kép egy USA projektorról, ezen látszik, hogy nagy távolságban is elég minimális a törés.

http://www.hidplanet.com/forums/album.php?albumid=226&attachmentid=2524

Az enyém ennél min. 1.5-2x magasabb.

toget

LaszloM6 | 2011-01-25 16:13 dana részére

Köszönöm...

:D:D

dana | 2011-01-25 13:09 LaszloM6 részére

Amikor a gombot nyomkodod hogy átváltson az átlagfogyasztás mutatására, akkor nyomod egyfolytában sokáig, sípol egyet és lenulláza. Így tudod az átlagsebességet is. Üdv!

dana | 2011-01-25 13:06

nagykaroly79-nak
Bocsi mindenkitől a reklámért.
Nekem van egy ilyen ablakemelőm, jó állapotú 20.000- az ára.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó