2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


koklar1 | 2011-01-14 15:26 gulyas_peter részére

Szia boccs hogy bele okoskodok, de tapasztalat még a remegésen kívül, hogy ha leállítod az autót és leáll,akkor jön egy kattanó hang váltótól, ami szintén a lendkerék produkál ha rossz.

nicoteen | 2011-01-14 13:39 gulyas_peter részére

Amikor 1-esben indulok el.
De a kuplungon könnyen észreveszed.
Nekem most 250ezer km van az autómban, most jött elő.

gulyas_peter | 2011-01-14 12:57 nicoteen részére

Hello,

Köszi a választ!

Undulásnál azt érted, mikor beindítod, vagy mikor elindulsz?

nicoteen | 2011-01-14 12:18 gulyas_peter részére

Hello!
A kuplung nagyon kemény, és indulásnál kicsit beremeg az autó.

gulyas_peter | 2011-01-14 12:13 nicoteen részére

Szia Nicoteen!

Hogyan vetted észre, hogy rossz a lendkerék? Milyen jelei voltak?

Köszi a választ!

nicoteen | 2011-01-14 11:41

Tisztelt Mazda-Auto!
2ős tömegű lendkereket kell cseréljek az autómban. M6osom 2004 novemberi, sedan, 2.0 CD TE,1998ccm, 89kw- 121LE.
Amennyiben lehetséges, legyenek szivesek egy árajánlatot küldeni e-mailben.
Címem: lordthomas2@gmail.com
Előre is köszönöm!

nicoteen | 2011-01-14 11:39

Tisztelt Mazda-Auto!
2ős tömegű lendkereket kell cseréljek az autómban.
Amennyiben lehetséges, legyenek szivesek egy árajánlatot küldeni e-mailben.
Címem: lordthomas2@gmail.com
Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-01-14 09:02 zsigi részére

Természetesen továbbra is használható az 5w-40-es Castrol. Elképzelhető, hogy a 30-asokkal MÁR nőne az olajfogyasztás, de ez sem feltétlenül igaz. A váltóolajra gulyas_peter-nek már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2011-01-14 08:52 LaszloM6 részére

Nem tudom elérni a Postert tuningot. Remélem nem azért mert bezárt a bol. Egyébként régen hallottam utoljára róluk a tuning világában.

mazda-auto.hu | 2011-01-14 08:45 gulyas_peter részére

Nem igazán használunk Castrol termékeket, így tapasztalatunk nincs. Valójában mindhárom megfelel a gyári követelményeknek, de az SAF-XO tűnik a legjobbnak.
Mi Mobil Mobilube SHC 75w-90, illetve AGIP ROTRA SX/S 75w-90-et használunk a normál váltókba.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó