2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:38 tasmate részére

16x6 collos, ET 50-s. Nálunk 16900,-Ft darabja.

tasmate | 2010-12-10 14:12

Kedves Mazda-autó!
2009-es kombi Mazda 6-osra keresek felnit teli gumihoz. A gyarilag eloirt 205/60 R16 meretu gumihoz mekkora felni-szelesseg es ET szam javasolt?

mazda-auto.hu | 2010-12-10 10:15 Szab85 részére

A kettős tömegű lendkerék ára 180000,-Ft körül mozog, ez egyes autókban tönkremehet, míg másokban nem. Ha bizonyos fordulatszámokon nagyon remeg a motor, akkor ez is lehet a remegés oka. Viszonylag gyakori a többet futott dízeleknél a turbó csapágyazásának kopottsága (turbó szabály elmulasztása), vagy a szelepszár szimeringek felkeményedése. Erre a túlzott olajfogyasztás utalhat (persze ezt egy próbaúton nehéz kiszűrni). A legtöbb egyéb motorprobléma általában az olajfogyasztás miatti túlzott kokszképződés járulékos következménye.

Szab85 | 2010-12-09 21:09 IMGM6 részére

világos! Ezekre próbálok figyelni a keresésnél is.
És esetleges 140-180ezer km közötti autóknál a kuplungra mennyire kell figyelni? Mert pár embertől úgy hallottam hogy ez szokott a probléma lenni velük. Aztán hogy ebből mi igaz én nem tudom... épp ezért szeretnék kicsit bővebb felvilágosítást kapni, hogy mik azok a problémák amik esetleg gyakrabban előjönnek a 6-osnál. És ha vannak ilyenek akkor azok mennyire pénztárca "rombolók" :)
köszönöm a választ!

Hanzlik | 2010-12-09 21:02

Köszönöm N.I. és neked is EnergieLaczy nagyon jó a kis rajz köszönöm

koklar1 | 2010-12-09 18:17

Sziasztok.
Eladó egy bontott Mazda6 136Le-s dízelbe RF5C-s.
Váltó+kuplung kompletten+2tömegű lendkerék.(Az ára 200.000Ft.az ár alku képess)Üdv.K.

EnergieLaczy | 2010-12-09 17:59 Hanzlik részére

Szia Hanzlik!

Egy kis segítséget összeállítottam váltóolaj csere ügyben. Enyém M6 136LE Diesel 2003-as.
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2751063&index=1

Üdv ÉNRG

N.I. | 2010-12-09 13:10 Hanzlik részére

Hello ,
Ha jól emlékszem a váltó elején van egy hatalmas nagy fejü csavar 23 vagy 27 lehet az a felöntő nyilás .
A leeresztőre nem emlékszem de szerintem valahol alul ( a váltó alján ) lehet valami imbusz.

IMGM6 | 2010-12-08 19:24 Szab85 részére

Elsősorban arra figyelj, hogy nehogy megvegyél, egy külföldről behozott, volt totálkáros és/vagy 300-400e km után szakszerűtlenül javított motorú autót, természetesen garantált 80-120e km-rel és sérülésmentesen. Ilyen idős és ilyen kategóriájú dízelautó (más típust is) csak 100%-osan leinformálható és megbízható tulajdonostól.

Hanzlik | 2010-12-08 19:21

És abban tudnátok segíteni hogy a váltóban hol kell olajat csrélni mi a menete meg hol kell leengedni? mindent csináltam már a kocsin de még váltó olajat egy kocsiban sem cseréltem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó