2025. Február 13. Csütörtök - Ella, Linda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:38 tasmate részére

16x6 collos, ET 50-s. Nálunk 16900,-Ft darabja.

tasmate | 2010-12-10 14:12

Kedves Mazda-autó!
2009-es kombi Mazda 6-osra keresek felnit teli gumihoz. A gyarilag eloirt 205/60 R16 meretu gumihoz mekkora felni-szelesseg es ET szam javasolt?

mazda-auto.hu | 2010-12-10 10:15 Szab85 részére

A kettős tömegű lendkerék ára 180000,-Ft körül mozog, ez egyes autókban tönkremehet, míg másokban nem. Ha bizonyos fordulatszámokon nagyon remeg a motor, akkor ez is lehet a remegés oka. Viszonylag gyakori a többet futott dízeleknél a turbó csapágyazásának kopottsága (turbó szabály elmulasztása), vagy a szelepszár szimeringek felkeményedése. Erre a túlzott olajfogyasztás utalhat (persze ezt egy próbaúton nehéz kiszűrni). A legtöbb egyéb motorprobléma általában az olajfogyasztás miatti túlzott kokszképződés járulékos következménye.

Szab85 | 2010-12-09 21:09 IMGM6 részére

világos! Ezekre próbálok figyelni a keresésnél is.
És esetleges 140-180ezer km közötti autóknál a kuplungra mennyire kell figyelni? Mert pár embertől úgy hallottam hogy ez szokott a probléma lenni velük. Aztán hogy ebből mi igaz én nem tudom... épp ezért szeretnék kicsit bővebb felvilágosítást kapni, hogy mik azok a problémák amik esetleg gyakrabban előjönnek a 6-osnál. És ha vannak ilyenek akkor azok mennyire pénztárca "rombolók" :)
köszönöm a választ!

Hanzlik | 2010-12-09 21:02

Köszönöm N.I. és neked is EnergieLaczy nagyon jó a kis rajz köszönöm

koklar1 | 2010-12-09 18:17

Sziasztok.
Eladó egy bontott Mazda6 136Le-s dízelbe RF5C-s.
Váltó+kuplung kompletten+2tömegű lendkerék.(Az ára 200.000Ft.az ár alku képess)Üdv.K.

EnergieLaczy | 2010-12-09 17:59 Hanzlik részére

Szia Hanzlik!

Egy kis segítséget összeállítottam váltóolaj csere ügyben. Enyém M6 136LE Diesel 2003-as.
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2751063&index=1

Üdv ÉNRG

N.I. | 2010-12-09 13:10 Hanzlik részére

Hello ,
Ha jól emlékszem a váltó elején van egy hatalmas nagy fejü csavar 23 vagy 27 lehet az a felöntő nyilás .
A leeresztőre nem emlékszem de szerintem valahol alul ( a váltó alján ) lehet valami imbusz.

IMGM6 | 2010-12-08 19:24 Szab85 részére

Elsősorban arra figyelj, hogy nehogy megvegyél, egy külföldről behozott, volt totálkáros és/vagy 300-400e km után szakszerűtlenül javított motorú autót, természetesen garantált 80-120e km-rel és sérülésmentesen. Ilyen idős és ilyen kategóriájú dízelautó (más típust is) csak 100%-osan leinformálható és megbízható tulajdonostól.

Hanzlik | 2010-12-08 19:21

És abban tudnátok segíteni hogy a váltóban hol kell olajat csrélni mi a menete meg hol kell leengedni? mindent csináltam már a kocsin de még váltó olajat egy kocsiban sem cseréltem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó