2025. Február 13. Csütörtök - Ella, Linda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


toget | 2010-12-08 18:37 mazda-auto.hu részére

üdv,

beraktuk a kapcsolókat, viszont nem reagál a rádió, elképzelhető, hogy össze kell programozni a kapcsolót a rádióval, hogy működjön?

Szab85 | 2010-12-08 18:17

Üdv.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy jelen pillanatban szeretnék vásárolni egy 2003-as 2.0 CDH TE mazdát.
De nem igazán tudtam eddig olyan emberektől információt gyűjteni akiknek van/volt ilyen autójuk,
Esetleg mi az ami egy 7 éves mazdánál nagyobb figyelmet igényel a vásárlásánál?!
Köszönöm előre is!

venember | 2010-12-08 15:30

A befecskendezővel kapcsolatban köszönöm a tájékotatást! Üdv.

venember | 2010-12-08 15:30

A befecskendezővel kapcsolatban köszönöm a tájékotatást! Üdv.

mazda-auto.hu | 2010-12-08 10:05 Hanzlik részére

A legolcsóbb lehetőség egy olajcsere. Hátha bejön. Mnden más lépés lényegesen többe kerül.

koklar1 | 2010-12-08 08:13 lippel részére

Szia.Persze.Az enyém is az volt 2004-es 136Le-s.Abba vettem, de sajna már nem kellet bele.Úgyhogy a Tiedbe biztos jó.

lippel | 2010-12-07 23:13

Az enyém 2004-08 havi 2.0 CDH TE 136LE.

Ebbe jó szerinted?

koklar1 | 2010-12-07 21:09

Sziasztok!Mazda6 136Le-s dízelbe.RF5C-s be komplett új vezérlés szett(vezetőgörgő,feszítőgörgő,rezgés csillapító patron,vez.szíj)NTN Japán.eladó kompletten(55.000Ft).Akit érdekel írjon.Üdv.K.

Fecó | 2010-12-07 21:09 Hanzlik részére

Lehet segítene egy olaj csere.
Az F/L Hatosom váltó hangja(keveset szaladt),újabban emlékeztet,egy régi távolsági Ikarus zúgós difijére,(halkan halhatóan,és könnyed, nem fémes érzetű és hangú a váltás)

Hanzlik | 2010-12-07 20:33

Sziasztok lenne egy kérdésem hogy mazda 6 2003 diesel kocsirol van szó. hogy alapból ilyen hangosabb a váltója mármint belűlről amikór váltasz. nem olyan finom hanem inkább mint fém a fémen menne nem vészes csak engem zavar

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó