2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
enola | 2010-12-02 08:21 mazda-auto.hu részére
Lehetne erről kicsit többet tudni (az ország másik végében lakom), ez egy szelep, vagy elektronikai alkatrész? A "szakemberek" csak néztek a "hozamszabályozás" kifejezésre, és, mivel a railcsőben a nyomás megvan 35000 Pa körül alapjáraton is és gázadásnál is, nem értik. Még egy kérdés: jól tudom, hogy a 2004-es 120-asnak még nem változtatható geometriájú a turbója? Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-12-02 08:13 Ricsi részére
Nézd meg, hogy valóban vizes-e a padlószőnyeg! Ha vizes, akkor a többi a szerviz dolga.
Ricsi | 2010-12-01 18:34 mazda-auto.hu részére
köszi mazda-auto!
a kondenzvíz elvetést hogy tudom ellenőrizni?
köszi
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-12-01 10:11 man200 részére
Természetesen a túlzott feszültség ingadozás igen, de ennek igen kicsi az esélye. Ha kialszanak a lámpák, akkor az egyes alrendszerek (ABS,TCS,DSC...)a központi vezérlőegység szerint működőképesek.
man200 | 2010-12-01 09:40 mazda-auto.hu részére
Üdvözlöm.
Akksi gondal kapcsolatban kérdezném. ABS,TCS,DSCOFF ikonok felvillanása okohat-e meghibásodást a rendszerekben? Ma -8 celsiusban is pöcre indult. Könnyedén hajtott az önindító.
Köszönöm a válaszát.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 09:00 rm250 részére
A leírtak alapján első körben inkább izzítógyertya-izzítás hibára gyanakodnék.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:59 Ricsi részére
Elképzelhető, hogy például a padlókárpit - különösen jobb elöl - át van ázva a kondenzvíz elvezetés hibája miatt, és nem tud kiszáradni.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:58 várati részére
Az 2,0 MZR-CD motorok hatásfoka annyira jó, hogy akár menet közben is az optimális hőfok alá hűlhet vissza a motor hideg időben, így ilyenkor is bekapcsolhat a kályha.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:54 enola részére
Valószínűleg az üzemanyag ún. hozamszabályzásával van probléma. Ez egy nálunk 29900,-Ft-os alkatrész cseréjével orvosolható.
rm250 | 2010-12-01 08:16
Tisztelt Mazda-Auto !
A következő kérdésem lenne, 03'M6 136LE D-el kapcsolatban:
a jelenlegi hideg időben, reggeli indításkor az autónak nagyon "csúnya" hangja van és rendkívül erőteljesen füstöl, látszik, hogy tökéletlen az égés, úgy érzem, mintha a motor is egyenetlenül járna.
Kb. 3-5perc elteltével tökéletesen szép hangja van és egyáltalán nem füstöl.Olajfogyasztás gyakorlatilag nem mérhető.
Befecskendező a tippem, de remélem nem jól gondolom.
Válaszát előre is köszönöm.