2025. Február 13. Csütörtök - Ella, Linda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsi | 2010-11-30 23:16

sziasztok
valakinek van ötlete, miért párásodik be az M6-om (2004-es) pár óra állás után? Volt már, hogy folyt a párától a szélvédő belső oldalán a víz...közben a parkolóban a többi autó száraz, nem párás. Pollenszűrő alig használt (valeos)
Előre is köszi
Ricsi

várati | 2010-11-30 22:10

Kedves Mazda-auto!
Én is nicoteenhoz hasonlót tapasztaltam,még 20km megtételét követően is leállítás után a webasto hangját hallani,mintha egy ventillátor menne.
Ha eléri a víz az üzemi hőfokot gondolom lekapcsolja az égést és kiszellőztet(mint a buszkályha).
Csak az a furcsa,hogy ezt még kb,20km után is csinálja.
Üdv!


Kisbundi | 2010-11-30 19:21

Kintaro, Susugaga:
nekem is ez a baj vele :)
de legtöbbször rövid út után csinálja, ha 1 km után leállítom és újraindítom. Kb 50 indításból 1x játssza ezt el, és eddig mindig elindult. 2,3as benzin ugyanúgy

susugaga | 2010-11-30 18:21 kintaro részére

Üdv!
Ezt a jelenséget én is megfigyeltem az enyémnél! Bár én úgy tapasztaltam ha félmeleg 50-60 fokos akkor indul nehezebben. Hidegen ill. üzemmmeleg állapotban könnyen indul. Ha vmi jeladó gond lenne akkor világítana a motorellenőrző lámpa sztem.

koklar1 | 2010-11-30 17:20

Sziasztok!Még mindig eladó Mazda6 2.0 D RF5-ös 136Le-s autó alkatrészei.
Akit érdekel szóljon!

enola | 2010-11-30 14:58

Üdv,

pár napja írtam egy 2004-es 120-as dízelről: csörgés, rángatás, füstölés. EGR szelep kilőve, hibakód semmi. Elvittem egy szakszervizbe, ahol letesztelték, ultrahanggal kitisztították a befecskendezőket, mindegyik hibátlanul szállít, porlaszt maximumon is. Összerakták, elmentünk egy körre, kifogástalanul jár, húz, nem füstöl. (10 km) Mester kiszáll, 100 méter után horror csörgés, füst, gyengülés. Hibakód: üzemanyag-szivárgás, az persze sehol. Kissé tanácstalan vagyok (sajnos nemcsak én). Apropó: tudja valaki, úgy általában mennyibe kerül egy ilyen befecskendező teszt és tisztítás? Kíváncsi lennék.

mazda-auto.hu | 2010-11-30 12:42 NomakRaven részére

A gyári indításgátló egy komplett rendszer, melynek több eleme is van. Az első generációs Mazda6-ban a ráncfelvarrás után is csak a tompított volt Xenom égős. Csak jelenlegi árat tudok írni, az pedig 196250,-Ft. Ennél kb 20%-kal volt több az akkori ár. A CD tár akkori ára 178000 Ft körül lehetett.

NomakRaven | 2010-11-30 09:48

Halí egy lenne egy kérdésem
A 2007es f/l es 6os mazdában
A gyári mazda indításgátló
és a bixenon fényszóró valamint a bose 7 hangszórós audiórendszer 6 lemezes cdlejátszónak, az akkori új ára érdekelne előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-11-30 09:08 nicoteen részére

Gyári állapotában nem időzíthető, ahhoz további 110-120e Ft-nyi beruházás szükséges.

mazda-auto.hu | 2010-11-30 09:07 man200 részére

90, vagy akár 100 Ah-s akksit érdemes tenni a dízelekbe. A lámpák az indítás közbeni túl alacsony feszültség miatt világítanak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó