2025. Február 13. Csütörtök - Ella, Linda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DOXA | 2010-10-05 17:10 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ. Remélem személyesen is fogunk találkozni! :)Doxa

mazda-auto.hu | 2010-10-05 15:57 gulyas_peter részére

A vastagság (sűrűség) fogalma az olajfogyasztás tekintetében inkább a bemelegedett állapot esetében mérvadó. Ez alapján pedig bármelyik 50-es melegoldali jelzésű (xxw-50)többfokozatú motorolaj vastagabb, mint egy xxw-40-es.

gulyas_peter | 2010-10-05 14:43

Tisztelt Mazda-autó!

Jelenleg 5W-40 es motorolajat használok! Tudna mondani olyan olajat ami ettől kicsit sűrűbb és nem "eszi" meg a kocsi gyorsabban?

gulyas_peter | 2010-10-05 14:41

Tisztelt Mazda-autó!

Jelenleg 5W-40 es motorolajat használok! Tudna mondani olyan olajat ami ettől kicsit sűrűbb és nem "eszi" meg a kocsi gyorsabban?

mazda-auto.hu | 2010-10-05 10:03 malitsg részére

Ha le van nyomva a többi ablak mozgatását tiltó gomb ugyanott, akkor igen. Egyébként nem.

mazda-auto.hu | 2010-10-05 09:57 DOXA részére

Elképzelhető például, hogy a kipufogógáz visszavezető szelep nyitott állásban leragadt, így mindig kevés a friss levegő az égéstérben, és ezért több üzemanyag szükséges ugyanahhoz a teljesítményhez, ami természetesen több kormot is jelent (DPF). Persze más is okozhatja a több üzemanyag igényt. Volt már rá példa, ha úgy alakul, segítünk.

malitsg | 2010-10-05 08:22

Kedves Mazda auto

lehetséges hogy a legujabb mazda 6ba a vezető oldalon lévő ablakemelő kapcsolokba nincs világítás csak 4ből 1be a vezetőjébe?

köszi

DOXA | 2010-10-04 18:28

Szia mazda-auto.hu!
2007 MZR-cd 143, 6-osom az utóbbi időben furcsán viselkedik. 60 ezres szerviz óta k.b. 1,5 Liter gázolajjal többet fogyaszt. A menetdinamikáján igazából nem vettem észre változást. Alapjáraton néha hallok 1 kis szelephangot, vagy valami hasonlót. Talán még az furcsa, hogy a dpf regenerálás mintha sűrűbben lenne. A használat pontosan ugyanolyan mint előtte, a lábam sem lett nehezebb és ugyanott tankolok évek óta.Közel 10 ezret mentem el így, visszamentem a szervizbe, megvizsgálták, rátöltötték a legfrissebb szoftvert, és közölték, hogy az autó hibátlan. Mondjuk nem is azért mentem vissza mert rossz, hanem mert többet fogyaszt, és nem olyan a hangja mint a szerviz előtt.
Úgy gondolom, fölösleges lenne újra visszamennem, csak azért, hogy otthagyjak ismét némi készpénzt, és ugyanazt mondják mint egy hónapja. Találkoztatok már hasonló problémával mint az enyém? Ha van rá megoldásotok, az az 520Km (oda-vissza)sem tántorítana el attól, hogy időpontot kérjek.
Köszönettel: Doxa

susugaga | 2010-10-04 12:39 mazda-auto.hu részére

Értem, köszönöm. Akkor más irányban kell lépnem.

mazda-auto.hu | 2010-10-04 08:44 susugaga részére

Még nem próbáltuk, és a kapcsolási rajzok átvizsgálása kimerítené a fórumon megengedett segítség fogalmát. 99%, hogy nem lesz jó. Az MPS gyakorlatilag egy külön faj a Mazda6 -osok között.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó