2025. Február 13. Csütörtök - Ella, Linda

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-10-11 08:46 majdnemmérnök részére

Gyakori nullázással (tankolásnál) pontosítható, de van, hogy szoftveresen korrigálni kell a beállítást.

mazda-auto.hu | 2010-10-11 08:45 Zotyo74 részére

Hallani kellene. Lehet pl. nyelestengely csapágy.

majdnemmérnök | 2010-10-10 22:16 Hanzlik részére

castrol professional 5w 30 valvoline max life 5w 30 ha sokat mész rövid távon érdemes 10000 km után cserélni. üdv

Zotyo74 | 2010-10-10 20:48

Tisztelt Mazda-autó!
A 2003-as évjáratú 136 le dízel hatosomon az alábbi jelenségre lettem figyelmes:
Kuplung felső munkahenger cserélésére került sor,de mielőtt erre sor került volna a szerelőm szétszedte a váltóművet,mert úgy gondolta, hogy ott lehet a probléma.Miután elhoztam az autót egy idő után feltűnt, hogy
váltás során, 1400-as fordulatszám felett a kuplung benyomása során egy mély hang hallatszik.Az autó a sebességet simán beveszi le-illetve felkapcsolásnál.Megmutattam ezt a szerelőmnek, aki szerint nem a nyomcsapággyal, kuplunggal, szerkezettel, stb. van baj, hanem - a szavaiból az derült ki - gumibak, vagy valamilyen szigetelés, alátét nem került vissza.Kérdezem én Önöktől:létezik ilyen?Maguk mire gondolnak, illetve akik ezt elolvassák.Válaszukat előre is köszönöm.
Szép napot Kívánok!

Hanzlik | 2010-10-09 15:50 EnergieLaczy részére

Így van én is így vettem észre azért írtam hogy attól függ hogy nyomom neki. de valahogy nem lehet ezt megcsinálni mert így elég gáz.

EnergieLaczy | 2010-10-09 12:54 majdnemmérnök részére

Sziasztok!
Fedélzeti számítógép hátralévő km adathoz hagy írjam le a véleményem.
Én azt figyeltem meg, hogy az utolsó pár perces átlagot veszi figyelembe és az alapján számolja ki hogy ha annyi marad az átlagod akkor mennyi km marad még. Nem az össz fogyasztás átlag alapján számol amit tankoláskor és nullázások óta megtettél! Persze ha elkezded nyomni neki jobban, és pár percig úgy mész akkor annak a fogyasztás átlagával kezdi kiszámolni és egyből kisebb hátralévő km-t fog mutatni. Én legalábbis autópályán próbálkozva ezt tapasztaltam. Régebben leírtam, de ha olyan 5 litykós átlagom volt és kivillant a lámpa akkor volt hogy mentem vele 90 km-t és tankoltam összesen 57 lityit. Többet nem mertem menni vele kockáztatva. Régebben ezért is kérdeztem hogy ha kivillan a lámpa akkor mennyi liter van a tankba, de érdemi választ nem kaptam, nem igazán tudta senki megmondani, hogy 8-9-10 liter. A Mazda 323F BA-mnál tudtam és a kézikönyvbe is leírták legalább hogy ha kivillan a lámpa 8 litykó van a tankba. Mostani M6 2003-as disel járgányom könyvébe meg sem említik a literszámot.
Minden tankolásnál nullázom a km számlátó és a fedélzeti adatait. A számítógép álltal mutatott és a valóságos fogyasztás között nekem olyan 1-2 deciliter szokott lenni max a különbség.

Üdv ÉNRG

Hanzlik | 2010-10-09 08:55 majdnemmérnök részére

Szia nekem is ez lenne a bajom vele ha nem nyomom neki akkor kivillan a lámpa és mutat 300km hogy van még. nem értem. és segítsetek hogy 2003-as Mazda 6 2.0 dieselbe Milyen olajat vegyek mert cseréni kéne. előre is köszi. ja amúgy 200000km van benne.

majdnemmérnök | 2010-10-08 21:51

mitől van az hogy a diesel 6-osban a BC szerint megtehető km még 240-250 km de a lámpa már világít, mintha köszönő viszonyban sem lenne a valósággal?

Ricsi | 2010-10-08 19:58 gulyas_peter részére

szia
nekem pont ezeket csinálta. később az alapjárat is ingadozott, főleg hidegen.
porlasztócsúcs csere megoldott minden problémát.
Ricsi

mazda-auto.hu | 2010-10-08 09:08 gulyas_peter részére

Egy EGR szelep takarítás kb. 6600,-Ft, az új szelep ára 75265,-Ft.

A kettős tömegű lendkerék ára önmagában 195057,- Ft jelenleg. Tengelykapcsoló szerkezettel, tárcsával együtt 258000,-Ft. Az alsó segédkeretet, váltót le kell venni, így viszonylag munklaigényes művelet. Ráadásul a futóművet is célszerű újra beállítani utána.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó