2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ezsolt82 | 2010-09-20 14:13

Szaisztok!

Valaki meg tudná mondani gyárilag milyen fékbetéttel szerelték 2004-ben a 2literes diesel 6os Mazdákat?
Esetleg tippet tudnátok adni milyen márkájú betét érdemes venni, mert én amióta megvettem az autót 40ezer km mentem vele, és most vált csak aktuálissá a betét csere, nem akarok 10-15ezer km múlva újra cserélni, jó lenne ha tartós lenne.
előre is köszi

gulyas_peter | 2010-09-20 13:14

Tisztelt Mazda-autó!

Mennyibe kerül Önöknél egy nagyszervíz (120.000 km)??

Gondolok itt vezérműszíj és tartozékai csere, szűrők, vízpumpa, olajcsere!

mazda-auto.hu | 2010-09-15 12:03 rm250 részére

Nálunk 20117,- Ft a beömlő oldali levegő hőmérséklet szenzor.

rm250 | 2010-09-15 11:44 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-auto!

Köszönöm a választ,
Ha nem a légtömegmérő végzi ezt a feladatot, hanem külön szenzor, akkor legyen szíves megválaszolni mekkora költség lenne ez az érzékelő.
Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-09-15 10:54 gulyas_peter részére

Bármi előfordulhat. Hőmérséklet függő is lehet a probléma. Így, itt a fórumon csak tippelgetni lehet.

mazda-auto.hu | 2010-09-15 10:52 Kisbundi részére

Lehet, hogy szelephézaggal összefüggő a probléma, de a Mazda6 motorokban nem az olajnyomás felhasználásával egyenlítik ki a hézagot, tehát nem hidrotőkések. A benzinesek "lapkásak", a dízelek csavarosak.

dana | 2010-09-15 09:42 Kisbundi részére

Hello! Én úgy tudom hogy Mazda 6-nál nincs hidrotőke! Manuálisan kell állítani a szelephézagot, persze ha az a gond. Ezt szokták is ellenőrizni. Én mikor megvettem 3 évesen a 6-osomat. 110-130 -as tempónál veszettül rángatott. Egy jó beállítással már minden ok lett, Ja és nem lett olyan csattogós hangja alapjáraton.

gulyas_peter | 2010-09-15 08:29

Tisztelt Mazda-autó!

A kinyomóscapágy problémára reagálnék! Szombaton írtam, hogy vékony ciripelő hang hallatszik a motortérből ha benyomom a kuplungot, és nagy meglepetésemre megszűnt a hang! Kérdésem lenne, hogy elképzelhető, hogy mégsem kinyomócsapágy probléma, vagy előfordulhat az is, hogy néha jó és néha nem?
(Kialakulóban vana probléma?)

Kisbundi | 2010-09-14 21:13

Járó motornál halk kattogás hallatszik a motor felől. Egy másik mazda tulaj hallotta, azt mondta hidrotőkével lehet valami gond, neki is volt ilyen. Másodpercenként kb 2 kattanás,folyamatosan. Igaza lehet? Bár tudom hogy meg kell vizsgálni. Köszi a válazt

mazda-auto.hu | 2010-09-14 15:01 nagyand részére

A gyári kb 200000,-Ft, a gyárinak megfelelő kb. 120000,-Ft.
A távolból nem lehet megítélni, hogy valamit érdemes-e javítani, vagy nem. Állapotfüggő.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó