2025. Február 19. Szerda - Zsuzsanna

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-09-14 14:58 rm250 részére

Így a távolból csak annyit, hogy a beszívott (nyomott) levegő hőmérsékletének külön szenzora van, ez az IAT. A légtömegmérőnek más a feladata.

Bálint66 | 2010-09-14 12:14 rm250 részére

A P0113 hiba: A beszívott levegő-hőmérsékleti szenzor hibáját takarja. Hibafajtája: A jel nagy

nagyand | 2010-09-14 10:01

Tisztelt Mazda Auto!

Szeretném megkérdezni, hogy 2003-as M6 Dieselbe 136LE milyen a porlasztó csúcsok márkája, ill hogy mennyibe kerül az új ill. az utángyártott.
Továbbá még azt szeretném kérdezni h érdemes-e a jelenlegi (állítólag hibás) porlasztókat javítatni tisztítatni,és ha igen mennyi a várható élettartarlmuk.
Válaszukat elöre is köszönöm.

rm250 | 2010-09-14 09:56

Sziasztok !

M6 2.0 CDH GT 136LE 2003'.A következő segítséget kérném, hátha volt már tapasztalata valakinek hasonlóban:
- motorkontroll lámpa világít, szakszervízben diagnosztizálták a problémát, P0113 hiba, IAT magas bemeneti érték,... .
Kicserélték a légtömegmérőt semmi javulás, kiszűrték, hogy két kábel okozhatja, ami vagy szakadt, vagy letestel.
Átvizsgálták, minden jó,ez sem vezetett eredményre.
A következő lehetőségként a PCM-et említették!?? Az autó teljesítményében semmilyen változást nem érzek és más hibajelenség sem áll fenn.4órán keresztül keresték a problémát és nem jutottak eredményre.
Valakinek lenne ötlete, hogy mi okozhatja a hibát?

AndreW77 | 2010-09-14 09:55 facsavaró részére

Ja, nem is volt jobb annál, mint aug.-i 40fokban Lelléről hazafelé kettesben felaraszolni az oroszlói nagy dombra, majd Mánfától azon imádkozni, hogy a Mecsek lankáin el ne forrjon a víz :):):)...

mazda-auto.hu | 2010-09-14 08:13 facsavaró részére

Így a távolból mindig boldogabbnak tűnhet a múlt, de azért ma biztosan nem szeretnél azzal járni. :-)

facsavaró | 2010-09-13 20:30

Valaki emlékszik még arra, hogy a skoda 120 nak a kuplung házán volt egy nyitható ablakszerű nyílás amin keresztül a kuplung csapágy filc kenőrendszerét olajjal lehetett ellátni?
Boldog idők.

mazda-auto.hu | 2010-09-13 11:42 gulyas_peter részére

Még az sem biztos, hogy a kinyomócsapágy a rossz. Mivel a váltót levenni időigényes művelet, ezért nem kifizetődő, ha legközelebb pl. csak a kuplungtárcsa miatt újra le kellene venni.

Nálunk a váltóolaj literje 3000 Ft. Nem kell belőle 3 liter.

gulyas_peter | 2010-09-13 10:44 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Valóban elég lenne csak a kinyomócsapágyat cserélni? Nagy megkönnyebbülés lenne, mert olvastam, hogy kuplung problémánél együtt kell a kinyomócsapágyat a tárcsát és a szerkezetet is cserélni!
Lehet, hogy az olajat is érdemes lecserélni a váltóban? Az milyen árban lenne?

mazda-auto.hu | 2010-09-13 10:13 gulyas_peter részére

Nyilván hallani-érezni kellene, de nagy valószínűséggel kinyomócsapágy. Ennek ára 13694,-Ft, viszont a cseréjéhez le kell venni a sebességváltót.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó