2025. Február 23. - Alfréd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Házunk tája: Pioneer-Mazda6.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Mazda logó történelem.
Mazda5 2,0 DISI teszt
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
DOXA | 2010-06-24 07:12
Tudom, hogy a jelenlegi szabályozással ellentétes amiről írtam, DE csak elméleti síkon vizsgálom a szituációt, és szigorúan elméleti szinten hívtam telefonon a különféle szervizeket, akik gondolom szintén csak hipotetikus síkon ajánlanak megoldásokat
:) doxa
DOXA | 2010-06-24 06:50
Úgy látom ez a téma igen népszerű lesz, talán érdemes lenne kivesézni. A 136 Le-s valóban takarékos, volt szerencsém néhányezer km-t menni vele tempomattal autópályán 130-cal ŐT literrel!!!
Az is chippes volt.
A mostani PRAKTIKERFLITTERES (csak így hívom) minden bizonnyal tudna hasonló adatokat, csak hát jó erőssen befogták a seggét, és állandóan szorulása van! Már agyaltam azon, milyen jeleket kellene generálni az érzékelőknek, hogy a kiégetési fázisokat mint jó amnéziás a feledés homályába burkolja, a következő környezetvédelmi vizsgálatig, amikor is visszakerül a cső helyére a részecskeszűrő! Ajánlanak a neten agymosást a mazdira, de senki nem garantálja a visszállitás lehetőségét és az intaktságot 100 %- ig!!!
Valakinek esetleg tapasztalat vagy teoria?
Fecó | 2010-06-23 22:45 EnergieLaczy részére
Üdv urak.
Szép adat.(elég nehéz lehetett prodúkálni,ennek eléréséhez igen csak lassúzni kell).
Én nem járok sem városban,sem hosszú távokat,(szinte csak helyben,Max 5-10 kilómétert egyszerre).
Az esetemben(F/L 143-as díesel)és tempomatot nem használva,(nem finomkodva)6.4-6.6(igaz chippel).Néhány napja fel kanyagrogtam Pestre,(oda-vissza 95-100 km,ebből kb 9-10km pálya)."Rendesen nyomva"lett neki,de igy is 6.5 volt,(a Bc elég pontos).Ebben csak az-az érdekes,hiában nyomom,vagy finomkodom,akkor is +- 1-2 deci eltérést szokott írni.Saját tapasztalatom szerint,EZ a 143-as,ovattal haladva,max 5.5 tud/tudhat.
De ez a fogyi nekem teljesen jó összeségében,(isten ments hogy 5.5 alat fogyasszon,meg igy legalább megy).
Kisbundi | 2010-06-23 21:35
Nekem 2003as 2.3 benzin 8,9et eszik nyáron klímával csak városban. Pedig nyomom neki rendesen, szóval aki elé beférek azt lehagyom... télen volt 10,5 ha latyakos volt az út. A legkevesebb amit elértem 7,9, de ott tartottam a városi tempót, nem is hajtottam gyorsan. Autópályán viszont nem megy 9 alá. Bár sok köze nincs ennek a diesel fogyasztáshoz, de gondoltam megosztom :D
EnergieLaczy | 2010-06-23 20:03 sollag részére
Hát szerencsére nem olyan városba lakom ahol dugók vannak. Hosszútávon használom /melóhely 73 km/.
M6 2003-as kétlitykós diesel 136LE. Természetesen városban is ötödik fokozatba /öt sebességes/ amikor lehet haladni kényelmesen 50-55 km/h-val. Tempomattal használva ha jól vettem észre max 12 litykóig engedi fel a fogyasztást. Lábbal könnyű elérni a 25-30 litykót is akár.
Nehéz volt megállni hogy ne nyomjam jobban neki. Egy tesztet kibírtam nagynehezen.
Osztrákiai üzemanzag kutak, csak nem akartam reklámozni. A pont helyére illesz be egy "M" betűt. Nekem is 0,1-0,2 szokott lenni az eltérés, télen 0,3 körül volt.
Üdv ÉNRG
DOXA | 2010-06-23 19:29
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! meg ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!
Csak úgy tátom a szám! 4,66, meg 5,8!
Tanksapkáig tankolva ha kilencessel kezdődik a megtehető út, Én már simogatom a műszerfalat!
Nem fogom kikapcsolni a klímát, és nem utazok duetempi wartburg után, hogy spóroljak EGY liter gázolajat! Nekem a 7 azaz HÉT liter az átlag, és pont. 2007' 143le 60000 km. Szerintem sokan ön és közámítás áldozatai. A 110Le-s 626osom fogyasztott 5,5-6 litert, de azon már túltettem magam(sajnos). Bár most voltam a 60 ezres szervizen, és azóta inkább 8 litert eszik! hogy miért? - hát ezt mondjátok + nekem !!!
sollag | 2010-06-23 11:22 EnergieLaczy részére
Üdv!
Ez a 4,66l/100 km elképesztő adat. Eddig akármilyen vérszegényen vezettem, nem sikerült 5,8 alá menni. (Ami szerintem már nem roszz egy másfél tonnás autótól)143 LE F/L diesel-em van.
Mekkora motorod van? Melyik seb fokozatban mész? Mi az "O.V"?
Tempomattal gyorsítva kevesebbet fogyaszt?
Amúgy a compi az utóbbi időben kezd egyre pontosabb lenni (+/- 0,2 liter). Minden tankolásnál nullázok persze.
Köszi,
G
EnergieLaczy | 2010-06-22 20:32
Sziasztok!
Kicseréltem tegnap elött az EGR szelepet. Megszünt a csörgő hang a motor felöl finom gyorsításnál kb. 1500-1900-as fordulaton. (: Szerencsére sikerült hozzájutni nagyon akciós áron zsír új gyári szelephez. (: Elvoltam a cserével egy darabig, de megérte. Kicsit kormos volt a cső belső része, hát nem tudom mennyire tesz jót a mocinak a korom visszakeringtetése. Remélem ez a szelep tovább kibírja mint 113.000 km. Egy picivel /mutató vastagságnyit/ mintha kisebb lenne az alapjárat az új szeleppel.
Másik adat: 55,56 litykó diesel /O.V/ üzemanyaggal 1200,9 km és 4,66 lityi/100 km átlagfogyiban (: . Computer pontos volt ami a fogyasztást illeti. Persze tempomattal gyórsítás, max 90-100-as tempó.
Nefeledjétek, hétvégén MazdaTali!
Üdv ÉNRG
Fecó | 2010-06-22 16:49 gulyas_peter részére
Mint említettem,az én F/L hatosomnál is többször volt ilyen probléma,és CSAK a vezető oldali ablak tette időnként,(a többi mind ment kapcsolóval a kasztnin belül,kintről és kulcsról, CSAK az anyós ablak meg a két hátsó).Ez legegyszerübben és otthon orvosolható.Akkusarú le és fel,(csak vigyázz ha már kódolvan a réádiód,hogy meg van-e a kód)és uttána a kezelésíkönnyvben leírtak lapján,tanítsd/programozd újra,(az elekctronika valamiért a megfelelő programot elfelejti)Kb 2-3 hónapja az enyém,tünet mentes.Vagy a másik alternatíva az ,amit sollag írt,(ajtón a panel csere). Egész röviden ennyi,(meg szerintem nem csak én értem).
Hajrá.
mazda-auto.hu | 2010-06-22 16:28 gulyas_peter részére
Ha minden igaz, egy első generációs Mazda6-ról beszélünk. Ebben az esetben nem gyári rendszer az ajtók bezárása és az ablakok felhúzása. Tehát elsősorban az utólag beszerelt riasztóban és az ablak felhúzó modulokban kell keresni a hibát.