2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
gulyas_peter | 2010-06-16 08:57
Jah, és még egy kérdés. A computer azt írja ki, hogy még 130 km-t tudok elmenni, de a üzemanyagmutató már a negyed és az üres közt van félig. Mennyire lehet hinni acomputernek, mert sok helyen olvastam, hogy több embernek kifogyott az üzemanyaga mikor a számítógépre hagyatkozott
gulyas_peter | 2010-06-16 08:51
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy városban klímával, normális tempóban nem sok a 10 liter fogyasztás 2.0 CD CE Mazda 6-tól? Én sokallom kicsit!
Oszi | 2010-06-15 23:13
ma este egyik pillanatrol a masikra vilagitani kezdet a sarga motorvisszajelzo majd rovid megallas utan elaludt es egy par perc utan ujra vilagit es ezt jatsza akarhanyszor megallok es kiveszem a kulcsot egy par masodpercre,utanna 1perc es 20perc kozott ujra vilagit.reggel kiolvastatom,de boszant.
herlingzso | 2010-06-15 19:33
Most voltam kötelező szervizen. (140LE M6 diesel) Jeleztem,hogy a gépkocsi éppen regeneráló üzemmódban van, mivel a pillanatnyi fogyasztásmérő 10-12 litert mutat városban a 6-8 liter helyett. A szervizelés közben a számítógép szerint nulla közelében van a DPF szűrő. Amikor kijöttem a szervízből ennek ellenére tovább folytatta a regenerálást. Kb 5km mentem hazáig és addigra forró lett a kipufogó rendszer. Érdeklődnék, hogy ha üres a DPF szűrő akkor miért regenerál tovább a motor?
Másik kérdésem az lenne, hogy egy tanulmány szerint a DPF szűrők az alacsonyabb cetán számú gázolajat szeretik (kevésbé kormolódik), akkor miért mondják sokan azt, hogy a jó gázolaj magas cetánszámú? Akkor most melyiket célszerű használni?
Den | 2010-06-15 18:35
Az lenne a kérdésem, hogy a Castrol magnatec 10w-40 es olaj megfelelő -e mazda 6 1.8 gépjárműbe?
Ricsi | 2010-06-15 15:23 mazda-auto.hu részére
köszi, már értem!
mazda-auto.hu | 2010-06-15 15:10 Ricsi részére
Igen, hiszen ha a motorral olyan gond van, akkor a kipörgésgátló, menetstabilizáló elektronikája sem tud szabályozni.
Ricsi | 2010-06-15 14:24 mazda-auto.hu részére
köszi a választ mazda-auto!
a TCS/DSC lámpa összefüggésben lehet a motorhiba jelző lámpával? vagy az egy másik problémát jelenthet? :-(
köszi,
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-06-15 13:09 Nagyi86 részére
Az elektronika a "vákumcső" nyitását. szabályozza. Mint egy két válasszal korábban írtam, a gázvisszavezetés a környezetvédelem miatt van. A magas hőmérsékleten keletkező nitrogén oxidok mennyiségét csökkenti az oxigénben szegény kipufogógázok égéslassító hatásával. Nekem úgy tanították, jusson eszünkbe a babakocsit toló anyuka, amikor EGR kiktatás kerül szóba. A gyermek gyakran éppen a kipufogó magasságában ül. Egyébként a motor viselkedése érezhetően valójában nem változik, hiszen az EGR csak 50-60C vízhőmérséklet felett, illetve részterhelésen dolgozhat.
mazda-auto.hu | 2010-06-15 13:01 Ricsi részére
A TSC és DSC rendszerek összefüggnek, sőt, kerék forgási sebesség érzékelő szintjén az ABS is. Kerékszenzor hiba esetén az ABS sem tud szabályozni.
A MAZDA diagnosztikai rendszer pontos információt ad.