2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2010-06-16 08:57

Jah, és még egy kérdés. A computer azt írja ki, hogy még 130 km-t tudok elmenni, de a üzemanyagmutató már a negyed és az üres közt van félig. Mennyire lehet hinni acomputernek, mert sok helyen olvastam, hogy több embernek kifogyott az üzemanyaga mikor a számítógépre hagyatkozott

gulyas_peter | 2010-06-16 08:51

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy városban klímával, normális tempóban nem sok a 10 liter fogyasztás 2.0 CD CE Mazda 6-tól? Én sokallom kicsit!

Oszi | 2010-06-15 23:13

ma este egyik pillanatrol a masikra vilagitani kezdet a sarga motorvisszajelzo majd rovid megallas utan elaludt es egy par perc utan ujra vilagit es ezt jatsza akarhanyszor megallok es kiveszem a kulcsot egy par masodpercre,utanna 1perc es 20perc kozott ujra vilagit.reggel kiolvastatom,de boszant.

herlingzso | 2010-06-15 19:33

Most voltam kötelező szervizen. (140LE M6 diesel) Jeleztem,hogy a gépkocsi éppen regeneráló üzemmódban van, mivel a pillanatnyi fogyasztásmérő 10-12 litert mutat városban a 6-8 liter helyett. A szervizelés közben a számítógép szerint nulla közelében van a DPF szűrő. Amikor kijöttem a szervízből ennek ellenére tovább folytatta a regenerálást. Kb 5km mentem hazáig és addigra forró lett a kipufogó rendszer. Érdeklődnék, hogy ha üres a DPF szűrő akkor miért regenerál tovább a motor?

Másik kérdésem az lenne, hogy egy tanulmány szerint a DPF szűrők az alacsonyabb cetán számú gázolajat szeretik (kevésbé kormolódik), akkor miért mondják sokan azt, hogy a jó gázolaj magas cetánszámú? Akkor most melyiket célszerű használni?

Den | 2010-06-15 18:35

Az lenne a kérdésem, hogy a Castrol magnatec 10w-40 es olaj megfelelő -e mazda 6 1.8 gépjárműbe?

Ricsi | 2010-06-15 15:23 mazda-auto.hu részére

köszi, már értem!

mazda-auto.hu | 2010-06-15 15:10 Ricsi részére

Igen, hiszen ha a motorral olyan gond van, akkor a kipörgésgátló, menetstabilizáló elektronikája sem tud szabályozni.

Ricsi | 2010-06-15 14:24 mazda-auto.hu részére

köszi a választ mazda-auto!
a TCS/DSC lámpa összefüggésben lehet a motorhiba jelző lámpával? vagy az egy másik problémát jelenthet? :-(
köszi,
Ricsi

mazda-auto.hu | 2010-06-15 13:09 Nagyi86 részére

Az elektronika a "vákumcső" nyitását. szabályozza. Mint egy két válasszal korábban írtam, a gázvisszavezetés a környezetvédelem miatt van. A magas hőmérsékleten keletkező nitrogén oxidok mennyiségét csökkenti az oxigénben szegény kipufogógázok égéslassító hatásával. Nekem úgy tanították, jusson eszünkbe a babakocsit toló anyuka, amikor EGR kiktatás kerül szóba. A gyermek gyakran éppen a kipufogó magasságában ül. Egyébként a motor viselkedése érezhetően valójában nem változik, hiszen az EGR csak 50-60C vízhőmérséklet felett, illetve részterhelésen dolgozhat.

mazda-auto.hu | 2010-06-15 13:01 Ricsi részére

A TSC és DSC rendszerek összefüggnek, sőt, kerék forgási sebesség érzékelő szintjén az ABS is. Kerékszenzor hiba esetén az ABS sem tud szabályozni.
A MAZDA diagnosztikai rendszer pontos információt ad.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó