2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:28 mazda-auto.hu részére

Kimaradt, hogy kizárólag akkor nem kell programozni, ha minden befecskendező ugyanahhoz a hengerhez kerül vissza, ahol előzőleg volt.

mazda-auto.hu | 2010-05-18 16:22 Ricsi részére

Visszaszerelés után programozni nem kell de egy korrekciós tanítást végig kell futtatni. A befecskendező mérésekhez én is fenntartásokkal állok hozzá, mert a bevizsgáló műhelyekben mért értékek alapján gyakorlatilag minden 50000km-nél többet futott nagynyomású befecskendező rossz. Ettől függetlenül autóba visszaszerelve szinte mindig jól működnek. A résolaj veszteség természetesen más dolog, inkább ez az az érték, ami alapján biztosan rossznak minősíthető egy befecskendező. A pilot befecskendezés hibája inkább zajban és járáskultúrában jelentkezik kis fordulaton, füstölésben nem annyira. Egy gyári új csúcs nálunk már 95000+Áfa.

Ricsi | 2010-05-18 13:39 Oszi részére

nekem most 170e van benne, a 160 ezressel nem mennék sokkal többre, köszi...:-))
Amúgy a gyári is DENSO nem?

Ricsi | 2010-05-18 13:38 Oszi részére

köszi Oszi!
akkor mazda-auto tudja bemérni a PILOT befecskendezést csak?
Már a nyomásszabályzó szelep lett próbálva, nem az a baj sajnos.

Oszi | 2010-05-18 12:23 mazda-auto.hu részére

nekem magas fordulaton is kopogosabb volt amotor mikor nem tudtak vegig csinalni a tanitasi muveletett es a kozeperteken mukodot 1 honapig.

Oszi | 2010-05-18 12:22 Ricsi részére

van 4db-om 160ekm futottak 30/Db vagy az uj gyari 200kurul van,de lehet talani DENSO-t olcsobban.

Oszi | 2010-05-18 12:20 Ricsi részére

felesleges penz kidobas a bemeres :) pont azt nem tudjak vizsgalkni amit kene a PILOT befecskendezest ami alacsony fordulatszamon tobb reszletbe fecskendezi be a kell menniyseget.

neked egy zsak penzert csak azt tudjakvizsgalkni,hogy 800,1000,1200,1600 baron mennyit szallit.

a kabelos verzional nem kellet nekem kulon beutni a befecskendezo szamokat.
miutan jobban utanna neztek a garis ugyem miatt a tortenetnek azt a valaszt kaptak az osztarak mernokoktol ,hogy csak a kabel nelkulieknel kell es a reginel csak egy tanitast kell csinalni.

az alapjarat ingadozas nem inkabb nyomasszabaylzo hibara utal???

Ricsi | 2010-05-18 09:31 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ mazda-auto!
Nagyon füstöl most az autóm, az alapjárat is ingadozik.Itt Miskolcon egy szervíz kiszedné, megtisztítaná, bemérné és visszatenné. Mire kell esetleg figyelni? Simán vissza lehet tenni a megtisztított porlasztókat vagy kell esetleg programozás ekkor is? ha cserélni kell akkor mennyi most az ára a csúcsoknak? Nincs valakinek "elfekvőben", vagy vmi jó állapotú használt?

Köszi!

mazda-auto.hu | 2010-05-18 08:29 Ricsi részére

Ehhez a típushoz még csak kábellal együtt lehet injektort rendelni. Erre a megfelelő ellenállási érték miatt van szükség. Kábelt lehet külön rendelni, az injektor sorszáma alapján. Injektor csere után ún. modul programozást kell végre hajtani, különben "hibakód lesz". A korrekciós érték beállítása a motor kultúrált járásához kell, de csak kisebb fordulatszámokon van jelentősége, nagy fordulaton már "időhiány van a befecskendezés során a finomításhoz".

kismedwe | 2010-05-18 01:06

Sziasztok Most készülök vásárolni egy 2003-as 2.0 CDH TE Mazda 6-ost 140e. km-rel most volt kuplung len kerék csere benne, van e még valami veszélyes pont amire oda kéne figyelni, vásárlás előtt, típus hiba vagy hasonló! Más mindenki óva intett a Mazdától hogy nagyon drága az alkatrész, mennyire igaz ez a dolog? Válaszotokat köszi szépen, és bármi jó tanács, tapasztalat jól jönne!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó