2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Misike | 2017-03-06 15:08

Üdv!

Hozzáértők segítségét kérném.

Központi zár távírányító tanítása kapcsán a GH szériánál is működnie kéne a régi tanítási módszernek? 3gyujtás ráadás nyitott ajtónál,illetve utána 3 ajtó kinyitás ?  Valami miatt az egyik kulcs távirányítója elemcsere után nem csinál semmit a kocsival,ledje világít ha nyomkodom,de a távirányitója nem vezérli a zárás,nyitást.

Köszönöm !

hpeti3 | 2017-03-04 21:22

Kedves Mazda-auto!

Szeretnék kérni egy kis információt segítségül az JMZGJ621871302289 jelű alvázszámra. Szervíztörténete alapján megfelelőnek tűnik -e, valamint a kb. 70.000 ezer kilométer valósnak tűnik -e?
Válaszukat előre is köszönöm!

dani001 | 2017-03-03 08:43

Üdv mindenkinek! Mazda6 2004. Évj. Dieselem van. Kiégett a bal oldali tompított világításom, soha nem cseréltem még, milyen izzó való bele? Valamint a középkonzolon is kiégett az alsó 3 tekerőknél az izzó, ide milyen izzók vagy ledek mennek? Válaszokat köszönöm.

Peti79 | 2017-03-03 07:56

Tisztelt szakértő!

Egy nagyon nem várt és meglepő problémával kerültem szembe! Mazda 6 2004-es 136Le diesel kocsimon kuplung és kettőstömegű lendkerék lett cserélve kb. 5000Km rel ezelőtt az autó előtte sem remegett nagyon és csere után sem éreztem külömbséget de a régit látva cserélni kellett mert nyírta a saját csavarjait! Az új kuplung Aisin a lendkerék Luk!

Párszor feltünt mostanában hogy mindha egy pillanatra megragadna a kuplung olyankor ugrik a kocsi, valamint egyhén benyomva a kuplungot kopogtat a talpamon és a kuplungot benyomva enyhe hubogó hangot hallani! Nagyon remélem hogy nem valami gyári hibás terméket vettem de nagyon érdekell a véleménye! 

Várom a válaszát!

ali53 | 2017-03-02 21:22 pusi65 részére

Köszi, hogy megosztottad a tapasztalataidat!

Mindig ugyanannál az OMV kútnál, ugyanannál a kútfejnél tankolok, illetve általában rábízom a rögtön ott termő kutasra. Érdekes, hogy ennek ellenére gyakran érzem úgy, hogy másképp alakul a fogyasztás. Pláne nehezen szokom meg, hogy a januárban eladott kombim sárga lámpája 150-200 km-rel később gyulladt ki. Igaz, abba 10 literrel többet kellett tankolni. Na, mindegy, ez ilyen és kész!

mazda-auto.hu2 | 2017-03-02 11:51 ali53 részére

Az izzó 3.583.-Ft+ÁFA/ db, de három is van, és nem egyformák. Ha esetleg kellene, akkor küldunk az e-mail címre egy rajzot, hogy ki lehessen választani melyik kellene.

A gumi mérete azért fontos, mert a gyári mérethez van kalibrálva a fedcomp, azaz ha mondjuk 30 cm a gyári kerék sugara, akkor egy körülfordulást 1,884 méternek számol, ha azonban mondjuk 35 cm az átmérő, akkor az autó már 2,198 métert tesz meg, azaz minden egyes kerékfordulatnál 31,4 cm-el többet, mint amivel számol. Így a műszarfalon mutatott 100 km helyett, 116,7 km-t mentünk, és az üzemanyag felhasználás is ennek megfelelő, azaz 16,7%-al több, mint amit a műszer mutat.

De egyébként ez az egész számítás csak egy tájékoztató adat, ami feltételezéseken alapul, és a valósággal sose fog pontosan megegyezni.

Ahura6 | 2017-03-02 11:17 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-02 11:07 Ahura6 részére

Valós lehet a kilométer, és végig szervizelt. Ha névre lesz írva, elküldöm az anyagát.

Ahura6 | 2017-03-02 10:27

Üdvözletem Mazda-auto! Egy kis információt szeretnék kérni egy 2013-as Mazda 6 Sport 2.2CD 131.000Km-el lévő - JMZGJ692621146650 - alvázszámú autóról. Lehet e látni valami szervíz multat és hogy a Km valós lehet-e!
Válaszukat előre is köszönöm!

pusi65 | 2017-03-02 08:39 ali53 részére

Ha jól tudom, kipuf.gáz áramlási alapon méri a fogyasztást, ill. kalkulál.

Áramlásmérő műszerek széles skálája áll rendelkezésre a piacon. Ilyen műszerek mérési pontossága eltérő. Nyílván egy autóba “nem éri meg” a pontosság ilyen szintre emelése anyagi okokból. Nem értem mi köze a gumi méretének a mért fogyasztási adatokhoz?, ugyanis a főtengely-féltengely aránya lesz meghatározó. A féltengely nem tudja, hogy mekkora gumit forgat. Így akár egy roller kerekét felrakva is “pontos” fogyasztást mutat majd, pedig a valós megtett km. tizede lesz. Tankolás után, ha egyhelyben pöfög az autó, akkor 10-20-30, majd még több l/100km -t fog mutatni, főtengely forog, féltengely áll. Érdekes, hogy a motormelegítő kályha fogyasztását nem adja hozzá – megfigyelésem szerint. Ez tovább bonyolít mindent. Nálam a +15 % kalibrálás adja a valósághoz közelebb álló értéket. Na és a benzinkutak… Szinte minden pisztoly mást mér. 2-3 literes eltérés is lehet!! egy 50 liter tankolásánál. Nem árulom el, hogy merre görbül a dolog, úgyis sejthető. Hát ezt is be kell kalkulálni a sajátkezű mérésnél.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó