2025. Április 28. Hétfő - Valéria

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-01-26 11:04 Lator69 részére

Nem ISO szabványos a csatlakozó. Van hozzá ISO-Mazda átalakító, de a kapcsolási rajz alapján sokszor ennek használata nélkül szoktunk kihangosítót beszerelni. ISO csatlakozós kihangosító (pl.: Parrot)? Kb.: 3500,-Ft az átváltó csatl.

Lator69 | 2010-01-26 09:22

Sziasztok!

Új M6 gyári fejegységének (nem BOSE rendszerű) a csatlakozói ISO rendszerűek, vagy speciális? Ha Nem ISO, akkor van-e hozzá átalakító és hol, mennyiért lehet ilyet beszerezni? Esetleg van-e más módja egy utólagos kihangosító rendszerbe kötésének?

mazda-auto.hu | 2010-01-26 08:32 deze75 részére

D2S szabványú égő kell bele.

deze75 | 2010-01-25 23:15

Sziasztok!
Valószínűleg már kérdezték,hogy egy 6 diesel-be 2003-as hogyan kell xenon izzót (gyári) cserélni,illetve milyen típus a legmegfelelőbb.
Köszönöm a segítséget előre is.

lmiklos | 2010-01-25 17:34

Sziasztok! 2004es 6os ban kigyulladt menet közben az összes visszajelző a műszerfalon és a fordulatszámmérő meg a km óra, vízhőfok, tank is 0-án áll. A kocsi megy de nincs index csak vészvillogó. Valakinek valami ötlete? Köszi szépen.

waklarma | 2010-01-25 15:36

Köszi mindenkinek a választ, megnyugodtam :)
Közben sikerült kölcsönkérnem egy magyar kezelési útmutatót.

mazda-auto.hu | 2010-01-25 12:18 mazda-auto.hu részére

Egyébként nem csak az injektorok megváltozott paramétereihez nem tud alkalmazkodni a vezérlőegység. A légáramlás mérő változásait (elhasználódás) szintén külső korrekcióval kell megismertetni vele.

mazda-auto.hu | 2010-01-25 12:07 dana részére

Amikor megkapja a vezérlőegység a számára addig csak felületesen ismert új befecskendezőket, akkor a befecskendezők egyedi adatainak megtanulása után tudja azokat megfeelően kiszolgálni parancsokkal. Ezek után befecskendezési időket és mennyiségeket a motor üzemanyag igénye által változtatja. Egy idő után viszont megváltozhatnak a befecskendezők egyedi jellemzői, melyekhez a vezérlőegység nem tud önmagától alkalmazkodni. Ő továbbra is az első programozás adatai alapján adja a parancsokat az injektoroknak a motor üzemanyagigényének biztosításához, pedig annál már lehetne optimálisabban is, ha fel tudná ismerni az injektorok jellemzőinek változását. Na ezért kell néha a külső Mazda számítógép segítségével öntesztet végezni, és korrigálni az eredeti injektor jellemzőket. A korrekciós kód az injektor újkori jellemzője, a korrekció a korrekciós kód kiegészítése egyéb adatokkal a megváltozott injektor paraméterekhez.

dobaki2 | 2010-01-25 11:25

Nekem a korábbi M6-ba garanciában raktak rá egy fém hosszabbító gégecsö szerüséget a Webasto kályhára

mazda-auto.hu | 2010-01-25 10:58 EnergieLaczy részére

Nem típushiba, csek megfelelő szélirány esetén kellemetlenséget tud okozni. Kb.: 2 méterrel megnyújtva 17000,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó