2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2010-01-26 11:04 Lator69 részére
Nem ISO szabványos a csatlakozó. Van hozzá ISO-Mazda átalakító, de a kapcsolási rajz alapján sokszor ennek használata nélkül szoktunk kihangosítót beszerelni. ISO csatlakozós kihangosító (pl.: Parrot)? Kb.: 3500,-Ft az átváltó csatl.
Lator69 | 2010-01-26 09:22
Sziasztok!
Új M6 gyári fejegységének (nem BOSE rendszerű) a csatlakozói ISO rendszerűek, vagy speciális? Ha Nem ISO, akkor van-e hozzá átalakító és hol, mennyiért lehet ilyet beszerezni? Esetleg van-e más módja egy utólagos kihangosító rendszerbe kötésének?
mazda-auto.hu | 2010-01-26 08:32 deze75 részére
D2S szabványú égő kell bele.
deze75 | 2010-01-25 23:15
Sziasztok!
Valószínűleg már kérdezték,hogy egy 6 diesel-be 2003-as hogyan kell xenon izzót (gyári) cserélni,illetve milyen típus a legmegfelelőbb.
Köszönöm a segítséget előre is.
lmiklos | 2010-01-25 17:34
Sziasztok! 2004es 6os ban kigyulladt menet közben az összes visszajelző a műszerfalon és a fordulatszámmérő meg a km óra, vízhőfok, tank is 0-án áll. A kocsi megy de nincs index csak vészvillogó. Valakinek valami ötlete? Köszi szépen.
waklarma | 2010-01-25 15:36
Köszi mindenkinek a választ, megnyugodtam :)
Közben sikerült kölcsönkérnem egy magyar kezelési útmutatót.
mazda-auto.hu | 2010-01-25 12:18 mazda-auto.hu részére
Egyébként nem csak az injektorok megváltozott paramétereihez nem tud alkalmazkodni a vezérlőegység. A légáramlás mérő változásait (elhasználódás) szintén külső korrekcióval kell megismertetni vele.
mazda-auto.hu | 2010-01-25 12:07 dana részére
Amikor megkapja a vezérlőegység a számára addig csak felületesen ismert új befecskendezőket, akkor a befecskendezők egyedi adatainak megtanulása után tudja azokat megfeelően kiszolgálni parancsokkal. Ezek után befecskendezési időket és mennyiségeket a motor üzemanyag igénye által változtatja. Egy idő után viszont megváltozhatnak a befecskendezők egyedi jellemzői, melyekhez a vezérlőegység nem tud önmagától alkalmazkodni. Ő továbbra is az első programozás adatai alapján adja a parancsokat az injektoroknak a motor üzemanyagigényének biztosításához, pedig annál már lehetne optimálisabban is, ha fel tudná ismerni az injektorok jellemzőinek változását. Na ezért kell néha a külső Mazda számítógép segítségével öntesztet végezni, és korrigálni az eredeti injektor jellemzőket. A korrekciós kód az injektor újkori jellemzője, a korrekció a korrekciós kód kiegészítése egyéb adatokkal a megváltozott injektor paraméterekhez.
dobaki2 | 2010-01-25 11:25
Nekem a korábbi M6-ba garanciában raktak rá egy fém hosszabbító gégecsö szerüséget a Webasto kályhára
mazda-auto.hu | 2010-01-25 10:58 EnergieLaczy részére
Nem típushiba, csek megfelelő szélirány esetén kellemetlenséget tud okozni. Kb.: 2 méterrel megnyújtva 17000,-Ft.