2025. Február 25. Kedd - Géza
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Haji | 2010-01-20 21:29
Honnan tudnék szerezni egy Mazda 6 121LE (2004/9) típushoz való kezelési útmutatót? Vagy kézikönyvet. Nem tudom, mi a hivatalos neve.
Boki | 2010-01-20 21:22 mazda-auto.hu részére
Az Önök szervizében milyen költségekkel számolnak 20e km-ként, ezt lehet tudni?
Sok jót hallottam Önökről, így nem lehetetlen, hogy mindig levinném a kocsit Bp-ről.
Köszönöm!
Oszi | 2010-01-20 20:15
es ha gondolod van 4db bontott befecskendezom 20/db aron 160eKm van bennuk.
Oszi | 2010-01-20 20:13 Oszi részére
mellesleg 2009.12 elejen rendeltem toluk 3db tocsavart es 3db kerek anyat ami a mai nepig nem erkezet meg hozzank.
Oszi | 2010-01-20 20:11 budag részére
es vissza kaptad a regi befecskendezoidet ???? szerintem nem :) szamokat a tetejen legalabb leelenorizted csere elott es utan???(korrekcios ertekek)
Tudtomal ok mar nem hivatalos mazda markaszerviz szerviz :)Es eleg csunya dolog egy tisztesseges mazda szalon es szerviz lapjan hirdetni egy ketes hiru jogfosztott szervizt reklamozni foleg,hogy ez a "javitas" is ketes szerintem.De szerintem en megtudtam volna neked oldani 80000ft-ert is es persze 5 percenkent is lehettunk volna telefon kapcsolatba :))) Es az utan is ilyen boldog lennel :)
mazda-auto.hu | 2010-01-20 14:12
Erre elég nehéz általánosságban válaszolni, mivel igen eltérő óradíjak vannak a Mazda márkaszervizek között.
Boki | 2010-01-20 11:52
Tisztelt Mazda-Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy kb. 160.000 km-ig mennyi a szervízköltsége egy új M6 2.2 d-nek (163 LE)?
Válaszukat előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-01-20 09:27 várati részére
1.Elképzelhető, hogy a befecskendező rendszer ellenőrzése, és esetleges kalibrálása csökkentheti a zajokat, de elképzelhető, hogy a kipufogógáz visszavezetésért felelős szelep okozza a zajt. Virtuális kapcsolatban nem lehet biztosat mondani. Elképzelhető, hogy a turbó járókerék lapátjainak rezonanciája okozza a zajt, melyen programozással szintén lehet tompítani.
2. Elsősorban a kis gumi gomb csatlakozási hibájára gondolnék.
várati | 2010-01-19 22:49
T.Mazda-auto!
M6 kombi 2007 143le tipusú kulcskártyával ellátott autómnak,a vezető oldali ajtaját nem tudom a lokalizáló gombbal működtetni.A jobboldali és a hátsó ajtó a saját gombjaival nyitható-zárható.A távkezelő és a kulcs is működtet mindent.Köszönettel venném ha reagálna
erre,és ha volna szíves a 2009 12. 30.-án kelt kérdésemre a véleményét elmondani.
budag | 2010-01-19 20:02
Tisztelt Mazda tulajdonos társaim. Ezúton is szeretnék ajánlani nektek egy kiváló szervizt és csapatot, akik orvosolták imádott mazdámat. Vidéki létemre ismeretlenül betoppantam egy különös jelenséget produkáló mozgásképtelen autóval a Mazda D And W Márkaszerviz Octopuss 94 Kft. szervizébe Bp-n, ahol első perctől kezdve nagyon korrektül, udvariasan és tisztelettel bántak velem mintha ezer éve az ügyfelük lennék. A különös hibát gyorsan és pontosan diagnosztizálták (porlasztócsúcs hiba) és tekintettel anyagi helyzetemre rendkívül baráti áron rendbe rakták dízelem teljes üzemanyag ellátó rendszerét csekély 4 nap alatt.Mindeközben napi kapcsolatban voltam (és külön köszönet megértéséért, kedvességéért és segíteni akarásáért) Kanda Tiborral, aki a költséges beavatkozások előtt minden esetben konzultált velem és rendkívül kedvező ajánlatokat tett. A szerviz dolgozói remek és gyors munkát végeztek igen jó áron.(nagynyomású szivattyú és porlasztó csúcsok cseréje bontott de garanciás cuccokra munkadíjjal és teljes rendszer tisztítással 162 000 FT). A mazdám azóta szebben ketyeg és jobban húz mint előtte... Mégegyszer nagyon köszönöm a Mazda D And W Márkaszerviz Octopuss 94 Kft.-nek és Kanda Tibornak. Bátran ajánlom őket minden bajba jutott autóstársamnak.