2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Haji | 2010-01-20 21:29

Honnan tudnék szerezni egy Mazda 6 121LE (2004/9) típushoz való kezelési útmutatót? Vagy kézikönyvet. Nem tudom, mi a hivatalos neve.

Boki | 2010-01-20 21:22 mazda-auto.hu részére

Az Önök szervizében milyen költségekkel számolnak 20e km-ként, ezt lehet tudni?

Sok jót hallottam Önökről, így nem lehetetlen, hogy mindig levinném a kocsit Bp-ről.

Köszönöm!

Oszi | 2010-01-20 20:15

es ha gondolod van 4db bontott befecskendezom 20/db aron 160eKm van bennuk.

Oszi | 2010-01-20 20:13 Oszi részére

mellesleg 2009.12 elejen rendeltem toluk 3db tocsavart es 3db kerek anyat ami a mai nepig nem erkezet meg hozzank.

Oszi | 2010-01-20 20:11 budag részére

es vissza kaptad a regi befecskendezoidet ???? szerintem nem :) szamokat a tetejen legalabb leelenorizted csere elott es utan???(korrekcios ertekek)
Tudtomal ok mar nem hivatalos mazda markaszerviz szerviz :)Es eleg csunya dolog egy tisztesseges mazda szalon es szerviz lapjan hirdetni egy ketes hiru jogfosztott szervizt reklamozni foleg,hogy ez a "javitas" is ketes szerintem.De szerintem en megtudtam volna neked oldani 80000ft-ert is es persze 5 percenkent is lehettunk volna telefon kapcsolatba :))) Es az utan is ilyen boldog lennel :)

mazda-auto.hu | 2010-01-20 14:12

Erre elég nehéz általánosságban válaszolni, mivel igen eltérő óradíjak vannak a Mazda márkaszervizek között.

Boki | 2010-01-20 11:52

Tisztelt Mazda-Autó!

Érdeklődni szeretnék, hogy kb. 160.000 km-ig mennyi a szervízköltsége egy új M6 2.2 d-nek (163 LE)?

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-01-20 09:27 várati részére

1.Elképzelhető, hogy a befecskendező rendszer ellenőrzése, és esetleges kalibrálása csökkentheti a zajokat, de elképzelhető, hogy a kipufogógáz visszavezetésért felelős szelep okozza a zajt. Virtuális kapcsolatban nem lehet biztosat mondani. Elképzelhető, hogy a turbó járókerék lapátjainak rezonanciája okozza a zajt, melyen programozással szintén lehet tompítani.
2. Elsősorban a kis gumi gomb csatlakozási hibájára gondolnék.

várati | 2010-01-19 22:49

T.Mazda-auto!
M6 kombi 2007 143le tipusú kulcskártyával ellátott autómnak,a vezető oldali ajtaját nem tudom a lokalizáló gombbal működtetni.A jobboldali és a hátsó ajtó a saját gombjaival nyitható-zárható.A távkezelő és a kulcs is működtet mindent.Köszönettel venném ha reagálna
erre,és ha volna szíves a 2009 12. 30.-án kelt kérdésemre a véleményét elmondani.

budag | 2010-01-19 20:02

Tisztelt Mazda tulajdonos társaim. Ezúton is szeretnék ajánlani nektek egy kiváló szervizt és csapatot, akik orvosolták imádott mazdámat. Vidéki létemre ismeretlenül betoppantam egy különös jelenséget produkáló mozgásképtelen autóval a Mazda D And W Márkaszerviz Octopuss 94 Kft. szervizébe Bp-n, ahol első perctől kezdve nagyon korrektül, udvariasan és tisztelettel bántak velem mintha ezer éve az ügyfelük lennék. A különös hibát gyorsan és pontosan diagnosztizálták (porlasztócsúcs hiba) és tekintettel anyagi helyzetemre rendkívül baráti áron rendbe rakták dízelem teljes üzemanyag ellátó rendszerét csekély 4 nap alatt.Mindeközben napi kapcsolatban voltam (és külön köszönet megértéséért, kedvességéért és segíteni akarásáért) Kanda Tiborral, aki a költséges beavatkozások előtt minden esetben konzultált velem és rendkívül kedvező ajánlatokat tett. A szerviz dolgozói remek és gyors munkát végeztek igen jó áron.(nagynyomású szivattyú és porlasztó csúcsok cseréje bontott de garanciás cuccokra munkadíjjal és teljes rendszer tisztítással 162 000 FT). A mazdám azóta szebben ketyeg és jobban húz mint előtte... Mégegyszer nagyon köszönöm a Mazda D And W Márkaszerviz Octopuss 94 Kft.-nek és Kanda Tibornak. Bátran ajánlom őket minden bajba jutott autóstársamnak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó