2025. Február 25. Kedd - Géza
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
enola | 2010-01-22 11:56 Haji részére
Állóban - menet közben elalszik egy kis idő múlva. A cs.tartó zárva, a kapcsolókat egyenként megnyomkodtam, de egyiknél sem alszik el. És az a gáz, hogy kulccsal zárva is elindul a riasztó, sőt, ah nyitva hagyod akkor is bezár egy idő múlva.
Haji | 2010-01-22 11:51 enola részére
Vagy egyszerűen vmelyik ajtókapcsoló a ludas.
Haji | 2010-01-22 11:50 enola részére
Biztosan a lámpa kelt önálló életre és nem egy ajtó (nagy valószínűséggel a csomagtartó) nincsen jól becsukva?
Tényleg, menet közben, vagy álló helyzetben csinálja?
enola | 2010-01-22 11:47
Üdv, ha valaki tud, segítsen: ma reggelre az ajtózáró jel a műszerfalon önálló életre kelt, zárt állapotban kigyullad, elhalványul, időnként elalszik, aztán újrakezdi. Ilyenkor persze a riasztó is elindul, ha csak kulcsra zárom, akkor is. Az is érdekelne, hogyan iktatható ki, amíg elviszem a szervizbe. 2004-es D-kombi Kösz
mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:09 Oszi részére
Igen, alacsonyabb fordulatszámon van idő egy munkaütemen belül (jóval 1 tizedmásodpercen belül) különböző idejű befecskendezésekre. Mindez kiegyensúlyozottabb és zajtalanabb működést eredményez.
Oszi | 2010-01-21 15:27 dana részére
Pilot befecskendezes lenyege,hogy alacsonyabb ford.szám tartomanyban azt hiszem 2000ig nem egy befecskendezes van van hanem egysegnyi uzemanyag mennyiseget egy munkafazis soran nem egyben fecskendezi be hanem 5-7 reszletben adagolva ,ettol csondesebb a motor mukodese es csokkennek a vibraciok is.nem egy nagy lokes lesz a dugon hanem fokozatosan alakul ki a nyomas a dugatyura.De persze lehet,hogy elirtam valamit es pontosat mazda aut irhat errol :)
dana | 2010-01-21 14:01 Oszi részére
Mi a pilot befecskendezes es a rendes között. Tehát ha tempomattal megyek akkor is rángat, de ha én tartom a gázon a lábam akkor is. Mondjuk mostanában, mióta szelephézag állítás volt, nem történt ilyen.
mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:59 dana részére
Gyakorlatilag pontosan arról van szó, amit Oszi írt. Az alkatrészek jellemzőinek (kismértékű)változása egy olyan preciziós szerkezetnél, mint a nagynyomású rendszer, korrekciót igényelhet egy bizonyos futásteljesítmény után. Általában 100000 km felett lehet rá szükség, vagy ha rendellenesség jelentkezik. Egy számítógépes diagnosztika árába kerül.
mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:56 dobaki2 részére
Az olajcserés éves szerviz, diagnosztikával, MES szolgáltatással jelenleg 41362,-Ft. Ehhez 40000km-nél pollenszűrő 10672,-Ft, levegőszűrő 9010,-Ft jöhet hozzá.
mazda-auto.hu | 2010-01-21 13:43 dana részére
Egy szervizeléstől független diagnosztika nálunk 8250,-Ft. A számítógépes vizsgálat természetesen nem állapíthatja meg a futómű, a kipufogó, de még a turbó kopását sem. Az elektronikus eszközök visszajelzései alapján viszont következtetni tudunk sok mindenre. A fizikailag végzett állapot ellenőrzés, vagy a próbapados futómű, lengéscsillapító ellenőrzés újabb dolgokra adhat választ. Fórumunk ingyenes, és talán ha több Mazda vásárló választana bennünket új autó vásárlásakor, illetve szervizeléskor, akkor megtehetném, hogy csak és kizárólag a honlapos kérésekkel, cikkírással foglakozom, de így sajnos nem. Ezért sem tudok küldeni oldalnyi részletes válaszokat egy-egy kérdésre, így a diagnosztika képességeire sem. A megértést köszönöm.
A műszerfal recsegésére választ adni szintén csak és kizárólag személyesen lehet.