2025. Április 27. - Zita
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda3 teszt.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-07-11 10:17 varszegig részére
Mindenképpen vissza fogok jelezni. A térkép szállítója a Teleatlas. A 70000 Ft a Kenwoodhoz képesti szerelési anyag (CF net, fed komp. vez.) felárt foglalta magában. A keret ára és a munkadíj még hozzá jön.
lackobaa | 2009-07-10 20:15 Fecó részére
Szintúgy .
lackobaa | 2009-07-10 20:14 IanSnail részére
Köszönöm asegítséget.
varszegig | 2009-07-10 17:43 mazda-auto.hu részére
ja, ha nem lesz időtök cikket írni, de ide meg tudod írni, hogy sikerült, és jó lett, annak örülnék:)
varszegig | 2009-07-10 17:41 mazda-auto.hu részére
Nagyon jól hangzik. És erre jönne még a 70.000, amit írtál?
BT valóban nem gáz. cfnet+rádió távirányítás megy, akkor az mérföldkő lenne:)
A térkép frissítésérő lehet tudni valamit? ki a navisoftwer szállítója? teleatlas, igo?
mazda-auto.hu | 2009-07-10 17:24 varszegig részére
Például Pioneer F900BT. Teljes Európa térkép, Magyar nyelv, Bluetooth, CD, MP3, DVD, 5,8 coll kijelző. Van USB bemenete is, de SD kártyája is van benne, mint a Kenwood-ban. Pillanatnyilag 299900,-Ft. A jövő héten nem vagyok, de utána szerelünk egyet, amiről talán cikket is készítek majd. Mindennek működnie kell, kivéve a gyári Mazda Bluetooth rendszert, de az van a készülékben.
mazda-auto.hu | 2009-07-10 17:16 orotva részére
Ha ezt így meg tudnánk mondani, akkor valószínűleg soha többé nem lehetnének megélhetési gondjaink. Viccet félretéve, nagyon sok minden lehet. Talán a legvalószínűbb, hogy nem szállít normálisan üzemanyagot a benzinpumpa.
mazda-auto.hu | 2009-07-10 17:13 Élõati részére
Ebben az autóban (MPS) biztosan nem, csak ha ehhez készült, vagy legalább közvetlen befecskendezéses rendszerhez. Hamarosan a Mazda is elkezdi majd a típusait ún. Flex-Fuel rendszerrel gyártani, de lehet, hogy előbb csak Észak-Amerikába küld ilyen autókat. Flex Fuel: Bármikor át lehet váltani benzinről E85 üzemmódra.
Fecó | 2009-07-10 11:02 lackobaa részére
Üdv.Tudomásom szerint jó néhány díesel M5-ben-M6-ban van doboz.Ez 2006 szeptemberi,Mazda6,DPF,143Le.Pontosan ez van,ahogy IanSnail írja,pici eltéréssel,csak abban tér el,az enyém végre nem jobb,de nem is kell,az a lényeg nyomatékosabb,és ez pont elég,5-be meg érezhetően jobb.Én is ezt a Bacart akartam,de a Küblert ajánlották,igy aztán 2 éve van ez a Küberl V-cr,(91.800+áfa,a power-tuningnál.Tudomásom szerint,(Mazda6 index fórum) a 136Le jobban lehet húzni.Én soha nem hagytam benne szervíznél(garancia miatt)de 3 éves korától szevíznél is benne marad.
IanSnail | 2009-07-09 22:28 lackobaa részére
Üdv.
Nekem egy 2007-es 143Le-s DPF-es hatosom van. Kb 7-8 hónapja tetettem bele a tuningboxot. (Bacar-tuning)
A fogyasztása azonos stílus mellett 5,6 liter átlagban, azaz, legalább is nálam majd egy literrel kevesebb. Na de ki tudja ezt megállni?! Egy hónapig próbáltam így "tatásan". Utána meg "rendesen" hajtva sem lett 6,8-nál több az átlag. (60/40 országút/város arány) Tempomattal 120-nál 4,6 a pillanatnyi fogyi a BC szerint, és a fordulat 2000/min. A teljesítmény érezhetően jobb, a nyomaték is alacsonyabb fordulaton áll rendelkezésre. A végsebességet még nem igazán tudtam kiprőbálni, de GPS-el mérve 228,74 km/h tudott (az az órán már majdnem akadt:)) 200-ig mint a villanymozdony úgy húz. A fékpad szerint 167 Le, és 408 Nm. Kell-e több valakinek? Az elektronikát, DPF-t nem befolyásolja, az olajfogyasztás nem nőtt, az időközben elvégzett szerviz során (az MMH általi visszahíváson) végzett injektorprogramozáskor sem lett kivéve, a műszerek nem észlelték. Szóval ha eddig gondolkodtál, bátran fektess be egy minőségibe. Bacart már 40ezerért, M-Powert kb 50ért kapni sok helyen, vagy esetleg Küberl (sokan esküsznek rá, úgy tudom Mazdáék is ezt szerelik) de az 90-100 ezer között volt az áfa emelés előtt, és szerintem nem tud semmivel többet. Debrecenben Martin Péternél egyébként több tipust is kipróbálhatsz mielőtt döntesz (akár több napra is odaadják).
Remélem tudtam segíteni. Ja, és a lényeg a box programozásán vn, fontos a pontos tipus meghatározása, és beállítása, mert a box egy üres doboz, ami jmüspecifikus szoftverrel töltenek fel. A Bacar-nál van még lehetőséged manuálisan egy potméterrel adni egy kis plusszt. Nekem 60%-os beállításon üzemel, de nem is kell több, mert már box nélkül is illegális a sebesség:))