2025. Április 27. - Zita

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2009-08-03 21:31 szabocs részére

en 55000km utan vettem eszre vagyis mazda autoek,hogy koszorulve volt a fotengely szakszeru javitasnak eppen nem nevezheto modon.a javitas osszege 720000ft volt mindennel egyut es meg most is vannak furcsa jelensegek :( 20000km-el es gondolom 6honap elteltevel veszetfejsze a ugyed.Eltuntetik a ceget 2perc alatt illetve biztos,hogy nem a kereskedo neven van a ceg.Es eleg nehez bizonyitani az ido elteltevel,hogy nem nalad javitottak a motort.

pierke | 2009-08-03 21:13 pierke részére

megtaláltam, tárgytalan. akit érdekel: http://www.mazdaobuda.hu/?oldal=5-4

pierke | 2009-08-03 21:05

apropó, nem tudja valaki, hogy a 3év/100ekm garancia pontos feltételei hol érhetők el nyomtatásban/digitálisan? köszi..

pierke | 2009-08-03 21:01

sziasztok, lehet nem ez a legjobb topic neki, de hátha. a mai népszabadságban volt benne egy hirdetés miszerint az újautó-forgalmazási szerződést július 31-vel felbontotta az MMH a mazda auto d&w-vel (bp. kerepesi út).
garanciális szerviz 2009 december 31-ig van. valamit tudtok ennek hátteréről?

mazda-auto.hu | 2009-08-03 16:17 rm250 részére

Dízel motorok (főleg turbós) esetében a motorolaj szintjétől és a kartergáz mennyiségétől függően felkapja a motorolajat a rendszer, ami gázadás nélkül is táplálja a motort.

A DPF-es motorok esetében éppen ezt a jelenséget megelőzendő kell újraprogramoznunk a vezérlőegységet, mivel az esetenként a gázolajjal dúsuló motorolaj szinje ellenőrzés hiányában veszélyesen megnőhet, és a fenti jelenséget okozhatja.

mazda-auto.hu | 2009-08-03 15:30 benq részére

Egy műszeres teszt beszédes lehet. Természetesen nem normális ez a jelenség.

rm250 | 2009-08-03 14:29

Üdv.

Megosztanám veletek az autómmal (M6 136LE diesel )kapcsolatos legszörnyűbb élményem , ami végleg letörölte a Zoom-zoom érzés adta mosolyt az arcomról. Autópályán haladva 130-as tempóval , éreztem ,hogy egyik pillanatról a másikra nem megy az autó , torpan. Majd egy kis idő után , kb. 1 km-re a jelenség tapasztalásától , óriási fehéres füst lett az autó körül ill. az utastérben is , és a motor felpörgött a maximális fordulatra . Akkor azt hittem , hogy a kocsi ki fog gyulladni a füsttől semmit nem lehetett látni , ami még aggasztóbb volt , hogy a gyújtáskulcs a kezemben volt mikor megálltunk és még mindig pörgött a motor teljes fordulaton !!!
Egy biztos, az autó elérte nálam , hogy soha többé ne vegyek diesel autót , mert nem normális ,hogy tízszer akkora szervízköltség és meghibásodás lehetősége mellett ,az egyetlen előny , hogy kevesebbet fogyaszt , mint a benzines társai. Utóbbi esetében nem kell izgulni a turbó ,EGR,Intercooler , befecskendezők , nagynyomású szivattyú miatt , mert vagy nincs benne , vagy megfelelően működik .
Fórumtársak , akik autóvásárlás előtt állnak , fogadjátok meg a tanácsom , dieselt ne , mert mégegyszer annyi pénznek kell a zsebetekben lenni , mint amennyibe az autó került ! Egy év alatt többet ráköltöttem , mint az eddigi összes autómra együttesen az elmúlt 9 évben !!!!! És nem túlzok !!!
Köszönöm , hogy leírhattam , de a dühömet ki kellett adnom magamból.

mazda-auto.hu | 2009-08-03 09:02 koklar1 részére

A nem négykerékhajtású Mazda6 Sportkombi hátsó kerékcsapágya csak aggyal együtt van. Ennek ára 70843,-Ft. A csere egy órán belül megvan. 6600+Áfa/óra.

mazda-auto.hu | 2009-08-03 08:52 pusi1 részére

1.Az intercooler a kompreszor oldal (nyomóág) legalsó pontján helyezkedik el. Ebből kifolyólag a turbófeltöltő csapágyazásából tömítetlenség miatt kikerülő motorolaj itt reked meg. Ez az olaj már mindenképpen az olajfogyasztás része, függetlenül attól, hogy kicsöpög, vagy a levegővel együtt bejut a motorba és elég.

2. A nyomóág tömítetlensége, annak mértékétől függően csökkentheti a turbónyomást. Ez teljesítmény vesztésben is jelentkezik. A turbónyomás vesztés fokozza a turbófeltöltő turbina és kompreszor tere közötti nyomáskülönbségeket, ezért akár még több motorolaj is átjuthat a nyomóoldalba.

Konklúzió: mindenképpen érdemes megjavítani a csatlakozást, még ha várhatóan nem is igazán fogja csökkenteni az olajfogyasztást.

Hivatalosan szervizelt (Mazda szerviz 1 év/20000km) autók esetében akár új töltőlevegő hűtőt is adhat a Mazda.

benq | 2009-08-02 20:27

Aki akkor, ott utánam jött, az életben nem fog venni 6-os dízelt, az biztos.

Egyébként más hiba eddig nincs.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó