2025. Március 1. Szombat - Albin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:56 dobaki2 részére
Igen, be lehet vinni az autót a szervizbe a programozáshoz. Alvázszám függő, hogy melyik autóra milyen programozás érvényes.
mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:51 Csaba részére
1.A Mazda6 korai évjáratainál a klímakompreszor csavarját valamivel nagyobb átmérőjűre kellett cserélnünk, hogy ne legyen annál nagyobb a kompresszor rögzítő furata, mivel esetenként nem futott vonalban a szíj. 2. Természetesen a szoruló klímakompresszor is okozhatja a problémát.
dobaki2 | 2009-02-01 20:49
Kaptam egy visszahívási levelet a Mazda Motor Hungary-tól az eladott Mazda 5-re vonatkozólag. Jelenleg egy németből behozott féléves Mazda 6 2.0 dieselem van. A levélben Mazda 3, 5, és 6-osoktat hívják vissza. Értelemszerűen a 6-os Mazdámra (mivel német import) nem kaptam visszahívási levelet. Gondolom ettől függetlenül ezt az autót is be kell vinni vezérlő elektronika újra programozásra. Ez a programozás a korábban jelzett dpf programozást is magában foglalja?
Csaba | 2009-02-01 10:44
Sziasztok!
Egy fél évvel ezelőtt már írtam arról a problémámról, hogy 2003-as 136 LE-s Mazda 6 motorja hidegen indítás után, időnként melegen is alapjáraton zörgő hangot ad. A hang egyértelműen a hosszbordásszíjtól jön, jól láthatóan a feszítőgörgőn egy vibráció lép fel. A feszítőgörgő cserélve lett, a vezetőgörgő újracsapágyazva. Ha rárakunk egy új gyári szíjat, azzal 5-6000 km-t majdnem tünetmentesen elmegy, aztán gondolom ahogy nyúlik a szíj megint elkezdi. Utángyártott szíjjal egyből csinálja. A szíj egyébként szépen fut, a széleit nem kezdi ki, látszólag minden síkban van. Annyi tünet még van, hogy a nyáron a klíma nehezebben kezdett el hűteni. Nyilván ki lehetne próbálni egy másik feszítőgörgővel, de az 60 ezer Ft lenne megint. Nem értek hozzá egyáltalán, de nem lehet, hogy mondjuk a klímakompresszor szorul valamiért állás után és ez okoz egy olyan "fordulatszámeltérést" ami ehhez vezet? Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült. Köszi a választ előre is, ha bárkinek bármilyen ötelete van ossza meg velem, hogy ne egy traktorral kelljen járnom. Csaba
mazda-auto.hu | 2009-01-30 15:25 Ricsi részére
A gyári fékbetét csikorog, mielőtt teljesen elkopik. Elektronikus visszajelzés nincs.
mazda-auto.hu | 2009-01-30 15:23 dobaki2 részére
Mazda6 CD140 20000km nálunk - motorolaj:22630,-Ft, olajszűrő 4750,-Ft, levegőszűrő 8670,-Ft, munkadíj 11880,-Ft, MES:4200,-Ft.
Ricsi | 2009-01-30 12:25
Sziasztok!
Valaki megmondaná, van e a mazda 6 2004-esben fékpofa kopásjelző? Ha igen, csak gyári betétben?
Köszi!
Ricsi
dobaki2 | 2009-01-30 09:36
Új Mazda 6 diesel 140Le 1 éves szervize mit tartalmaz és mennyibe kerül?
tothbhu | 2009-01-28 10:52
Koszonom a segitseget!
mazda-auto.hu | 2009-01-28 09:45 Bánházi részére
Komplett szivattyút meglehetősen ritkán kellett eddig cserélni. A korai évjáratokon valamivel gyakrabban meghibásodó egyik szivattyú részegységet pedig akár nálunk is lehet cseréltetni 50000Ft körüli összegért.