2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:56 dobaki2 részére

Igen, be lehet vinni az autót a szervizbe a programozáshoz. Alvázszám függő, hogy melyik autóra milyen programozás érvényes.

mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:51 Csaba részére

1.A Mazda6 korai évjáratainál a klímakompreszor csavarját valamivel nagyobb átmérőjűre kellett cserélnünk, hogy ne legyen annál nagyobb a kompresszor rögzítő furata, mivel esetenként nem futott vonalban a szíj. 2. Természetesen a szoruló klímakompresszor is okozhatja a problémát.

dobaki2 | 2009-02-01 20:49

Kaptam egy visszahívási levelet a Mazda Motor Hungary-tól az eladott Mazda 5-re vonatkozólag. Jelenleg egy németből behozott féléves Mazda 6 2.0 dieselem van. A levélben Mazda 3, 5, és 6-osoktat hívják vissza. Értelemszerűen a 6-os Mazdámra (mivel német import) nem kaptam visszahívási levelet. Gondolom ettől függetlenül ezt az autót is be kell vinni vezérlő elektronika újra programozásra. Ez a programozás a korábban jelzett dpf programozást is magában foglalja?

Csaba | 2009-02-01 10:44

Sziasztok!
Egy fél évvel ezelőtt már írtam arról a problémámról, hogy 2003-as 136 LE-s Mazda 6 motorja hidegen indítás után, időnként melegen is alapjáraton zörgő hangot ad. A hang egyértelműen a hosszbordásszíjtól jön, jól láthatóan a feszítőgörgőn egy vibráció lép fel. A feszítőgörgő cserélve lett, a vezetőgörgő újracsapágyazva. Ha rárakunk egy új gyári szíjat, azzal 5-6000 km-t majdnem tünetmentesen elmegy, aztán gondolom ahogy nyúlik a szíj megint elkezdi. Utángyártott szíjjal egyből csinálja. A szíj egyébként szépen fut, a széleit nem kezdi ki, látszólag minden síkban van. Annyi tünet még van, hogy a nyáron a klíma nehezebben kezdett el hűteni. Nyilván ki lehetne próbálni egy másik feszítőgörgővel, de az 60 ezer Ft lenne megint. Nem értek hozzá egyáltalán, de nem lehet, hogy mondjuk a klímakompresszor szorul valamiért állás után és ez okoz egy olyan "fordulatszámeltérést" ami ehhez vezet? Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült. Köszi a választ előre is, ha bárkinek bármilyen ötelete van ossza meg velem, hogy ne egy traktorral kelljen járnom. Csaba

mazda-auto.hu | 2009-01-30 15:25 Ricsi részére

A gyári fékbetét csikorog, mielőtt teljesen elkopik. Elektronikus visszajelzés nincs.

mazda-auto.hu | 2009-01-30 15:23 dobaki2 részére

Mazda6 CD140 20000km nálunk - motorolaj:22630,-Ft, olajszűrő 4750,-Ft, levegőszűrő 8670,-Ft, munkadíj 11880,-Ft, MES:4200,-Ft.

Ricsi | 2009-01-30 12:25

Sziasztok!
Valaki megmondaná, van e a mazda 6 2004-esben fékpofa kopásjelző? Ha igen, csak gyári betétben?
Köszi!
Ricsi

dobaki2 | 2009-01-30 09:36

Új Mazda 6 diesel 140Le 1 éves szervize mit tartalmaz és mennyibe kerül?

tothbhu | 2009-01-28 10:52

Koszonom a segitseget!

mazda-auto.hu | 2009-01-28 09:45 Bánházi részére

Komplett szivattyút meglehetősen ritkán kellett eddig cserélni. A korai évjáratokon valamivel gyakrabban meghibásodó egyik szivattyú részegységet pedig akár nálunk is lehet cseréltetni 50000Ft körüli összegért.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó