2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kriszu | 2009-02-16 19:39

Tisztelt Mazda Autó!

Nemrég vásároltam egy 2002-es Mazda 6-ost.
A kérdésem az lenne, hogy igaz az az állítás, hogy az ezeknél tapasztalt jobbra húzás gyári típushiba?
Továbbá szeretnék rá alufelnit vásárolni. A gyári gumija-acélfelnije 195/65 R15 az ET számot nem tudom, van hozzá egy garnitúra Alessio felnim 5x114,3
7Jx15 ET42-es (ez se fix, hogy jó), a kérdés az hogy ez helyett megfelel-e az alábbi összeállítás: 225/45 R17 gumik, 17" x 7" 5x114,3 ET55 7JJx17H2 felnik, Gyári szám: GJ22 V3 811?
Várva válaszukat tisztelettel,
Kriszu

mazda-auto.hu | 2009-02-16 13:57 mazda-auto.hu részére

Ami kimaradt a válaszból: PCM programozás (frissítés)alatt nincs jelentősége, hogy benne marad a "tuning" az autóban, mivel egy adott szoftvert töltünk az autó komputerére. Tehát nem az autón mért adatok alapján dől el, hogy milyen szoftvert töltünk fel.

mazda-auto.hu | 2009-02-16 12:54 kopter részére

1. A frissítés, vagy inkább szoftvermódosítás nem időszakosan történik, csak akkor beszélhetünk róla, ha a Mazda alkalomszerűen egy körlevélben felhívja a szervizek figyelmét, hogy egy adott alvázszám tartományú típus egyedeihez kijött egy módosítás. Egyébként erre a szervíz számítógép nem ad utalást. Tehát ha bemész egy szervizbe, ott a komputer alapján nem derül ki, hogy van-e frissebb program az autódhoz. Ez csak a korábban a szervizeknek küldött gyári utasításokból derül ki.
2. A 12 éves karosszéria átrozsdási garancia érvényesítési lehetőségének alapja, hogy az autó minden évben átessen egy karosszéria átvizsgáláson valamelyik hivatalos Mazda szervizben. További alapkövetelmény, hogy a korábbi sérülések kijavítása szintén Mazda Márkaszervízben történt. Egyéb esetben javított elemekre nem terjed kia garancia. Egyébként pedig a szerviz által küldött fényképek alapján a központban döntenek a javítási hozzájárulás mértékéről.
3. A sárfogó ára: 10815,-Ft

kopter | 2009-02-16 11:57

Még kérdés mazda-autóhoz. Szoftverfrissítés. Egy éve van nálam az autó. 2003 első havi. Igazából nem tudom a frissítést milyen időközönként kell illetve érdemes ezt ismételgetni és ennek mi a díjjazása? Illetve az autó az ATC chiptuning által írt programmal fut. Ez a frissítéssel megmarad?!
Másik Kérdés. Átrozsdásodási garancia! Mik a feltételei ennek működésének?
Még egy kérdés. Bal oldali, első kerékjárati dob szoknyája (pocsvédő) mibe kerül?
Válaszokat előre is köszönöm.

kopter | 2009-02-16 11:38

Üdv mindenki!
Mazda-autótól kérdezném.
2003-as 6-os, CD lejátszó (táras) egy-egy lemeznél meg áll, nem olvassa. Amikor ez megtörténik, onnantól kezdve egy lemezt sem talál,sőt a lemezekkel kapcsolatban semmit nem csinál. Nem léptet sem számot, sem lemezt. Ki kell kérni belőle, majd vissza adni és talán akkor működik. A kérdés! Ez másnál is előfordul vagy csak nálam van valami probléma?

mazda-auto.hu | 2009-02-16 09:05 Csaba részére

Igen, kell a másik három darab is.

mazda-auto.hu | 2009-02-16 09:02 gaboca részére

Mindenképpen végezni kellene az autón egy szerviz komputeres hibakód olvasást, illetve esetlegesen kalibrálni a befecskendezőket. Persze elsősorban szerelőknek is hallani kellene az adott hangot!

mazda-auto.hu | 2009-02-16 08:50 zéé részére

Elképzelhető, hogy az üzemanyagszűrőben, vagy az üzemanyag ellátó rendszerben megnövekedett a gázolaj áramlásával szembeni ellenállás. Ez kialakulhat a hidegben állás következtében is.

gaboca | 2009-02-16 08:16

T. Mazda-Autó!

Két-három napja tapasztalom 120Le M6-on,hidegen nagyon hangosan csúnyán kopog a motor.
Olyan mint amikor az egyik befecskendező nem müködik megfelelően.
Később mikor már üzem meleg a motor akkor 1500-1800 ford. között is hallani ezt a kopogo hangot,2000 ford felett erőteljes gyorsitás utan csilingelő hangot hallok.
Majd 20 perc folyamotos üzem mellett, tejesen tünet mentesen teszi a dolgát(enyhén azért 1500-1800 lehet hallani ismét)
Mi lehet az oka?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Gabi.

zéé | 2009-02-15 16:22

Tisztelt MAZDA-AUTÓ!
Egy 2004-es, Diesel, 120 LE-s 6-osról lenne szó. Az autó télen nincsen használva, egy féltető alatt áll(kinti hőmérséklet), ezért úgy három hetente egy-egy tíz percre be van indítva. A gond a következő lenne: amikor a leállítás ideje lenne be szoktam ülni, és gázt adok, majd elveszem, ekkor az alapjárati fordulatszám alá esik vissza a mutató, majd le is áll a motor.Nem egyszer fordult már elő. Válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó