2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2008-12-11 14:56 Ricsi részére
Távirányító nélkül 104177,-Ft, a távirányíthatóság további 108106,-Ft.
Ricsi | 2008-12-11 14:53 vg részére
Szia VG!
Köszi az infót! Te hol csináltattad? Meg vagy elégedve vele? Webasto cuccot tettek bele?
A bűzhöz:
nekem még sosem volt ilyen szag a kocsiban, valami nem stimmelhet nálad, alapból nem ilyen.
Üdv.,
Ricsi
vg | 2008-12-11 14:47
Sziasztok!
Tud valaki tippet, hogy mit lehet tenni, hogy ne legyen büdös a dízel mazda6 menet közben??
Förtelmesen büdös van az autóban menet közben.
Ez az első telem a dízel Mazda6-ommal (2006-os) - használtan vettem.
Állítólag - a hivatalos szervíz szerint - ilyen a dízel mazda.
Hát, érezni a különbséget más autókhoz képest - az orrommal biztos.
Állítólag a gyári segédkályha büdös (webasto minden hasonló szériájú Mazda6-ban).
Tettek már rá 20 ezerért egy kiegészítű csövet, ami elvileg elvezeti a büdöset.
Volt változás: korábban erős elektromos égett szagot lehetett érezni ("amper szag"),
most egész más, ami talán már lehet a kályha bűze is.
Furcsáltam, mikor az "amper szagot" is a kályhának tulajdonították - de a cső behelyezése után nem érezni.
Most más a bűz jellege. Mazdás?
Mindig belefájul a fejem a bűztől.
Furcsának tartom, hogy egy premiumnak eladni akart márka ilyen igénytelen legyen.
Most szerzek egy CO mérőt, hogy kiderűljön mennyire veszélyes a bűz...
Gyárilag ilyen selejtesre lett tervezve vajon a dízel mazda?
Nem láttam a kézikönyvben, hogy nem lenne ajánlott vele télen közlekedni....
Járjak lehúzott ablakokkal??
;-)
Mi lesz a januári nagy hidegekben???
Nyáron nem volt vele ennyi bajom.
VG
vg | 2008-12-11 14:34
Szia Ricsi!
Én most szereltettem be állófűtést.
Alapkiépítéssel az autó utasterében elhelyezett kis kütyün lehet bekapcsolni, illetve időzíteni a fűtést. Ez kb. 80 ezer+ szerelés.
Lehet távirányítót venni külön: van egy alapkivitelű távirányító, ami csak távoli ki-bekapcsolást tud.
Nekem egy fejletteb verzió van, amellyel távolról időzíteni is lehet, valamint ki-bekapcsolni.
Az alapkütyü+ a jobbik távirányító+ szerelés kb 230 ezer forint volt.
VG
Ricsi | 2008-12-11 12:44
mazda-auto:
Olvastam ma a Totalcar-on az állófűtés cikket. Mennyibe kerülne egy mazda6 dízel kályhához egy kiegészítő programozó szett? Ti szereltek be ilyet? Esetleg plusz távirányító? Webasto van a mazdákban?
Köszi.
R.
Fecó | 2008-12-10 20:28 Oszi részére
Köszi Oszi.Ma el vittem szervizbe,5 perc alatt megoldotta a cserét a vllamosságis srác,jó lett.
Fecó | 2008-12-10 20:04 foz részére
Sziasztok.Az enyém is pont ez,143-DPF.Ezt a kopogást én is észre vettem hidegen,(pláne most)az általad le írt tartományban,addig ameddig te is.De szerintem ez normális,aggodalomra semmi ok,bár össze hasonlitási alapom nincs,a diesel mind ilyen.Én mindig járatom a garázsba 1-2 percet,ha el is indulok,nem pörgetem,szigorúan 2000 alatt tartom,és megprobálom betartani a amit,erről,vagy általában a dieselről mondanak.Hiába ez nem benzines,azzal nem kéne finomkodni ennyire.
foz | 2008-12-10 11:28
Sziasztok!
A diesel 6-osom (DPF 143LE) indulástól kb. 10 percig nagyon kopog 1.500 - 2.000 fordulatszám tartományban. Ez normális jelenség szerintetek? Lehet a hideg miatt? Tapasztalt esetleg valaki hasonlót?
köszi
Fecó | 2008-12-09 23:11 Oszi részére
Köszi Oszi.Azért megprobáltam a cserét.Levettem a fedelet nagy nehezen,de az izzó drot patentját nem siklerült sehogy,nehogy valamit eltörjek,(szük hely,nagy pracli)de volt benne néhány isten is.Pedig nem lehet nagy kunszt a csere.Holnap be viszem szervizbe,vagy víllamosságishoz,ott majd meg oldják.
Oszi | 2008-12-09 21:44 Fecó részére
H1-es izzo kell bele es az autohoz kapot izzo keszletben van.
Csere nem egyszeru feladat es inkabb olyanra kene bizni aki tudja a trukjet kulonben lokharito leszerelessel cserelheto :) ami mar csak azert is valoszinu,mert ha kontakt hiba van akkor az orvosolni kell.