2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-12-14 13:07 rm250 részére

faradj be egy szerivbe es ott kitudjak olvasni a hibat.lehet xenon fej,vezerlo vagy trafo hiba.

Oszi | 2008-12-14 13:05 koklar1 részére

kuplung szett kb 100-120eFt + kettostomegu lendkerek 220000Ft es a munkadij 7ora + futomu allitas.

rm250 | 2008-12-14 11:07

Mazda-Autó !

2003-as dízel Mazda 6 GT-m bal első xenon fényszórója , időnként elalszik , ha leveszem helyzetjelzőre és visszakapcsolom ,akkor ismét azonnal működik . De működés közben is vibrálóan világít. Mitől lehet ? Köszönöm előre is a választ.

koklar1 | 2008-12-13 14:35

Üdv. Mindenkinek.
Engem érdekelne 2004-es kombi Mazda6-ba, 136 lóerős dízelbe komplett kuplung szett.
Milyen őárban van ez?
Köszi a választ előre is.

pierke | 2008-12-13 09:33

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-12-12 10:57 pierke részére

Igen, javasolt.

pierke | 2008-12-12 07:07

kollegak gyors kerdes. 195/65r15 gumi nyari ajanlott nyomasa 2.2bar. telen ajanlott +0.2barral nagyobb nyomas?

vg | 2008-12-11 17:10 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a tippet!
Vajon a Mirainál miért nem tudták ugyanezt?!!!
Jeleztem pedig nekik, hogy hosszabb úton is érezhető menet közben......
Eredetileg elektromos égésszag volt érezhető,
akkor rakták be a 20 ezres csövet.
Mégegyszer köszönöm, megnézetem hamarosan.

VG

mazda-auto.hu | 2008-12-11 16:35 vg részére

Menet közben semmiképpen nem lehetne büdös az autó, álló helyzetben is csak akkor, ha éppen úgy fúj a szél. Valószínűleg kipufogógáz szivárgás van valahol a motortérben, vagy még közel a motortérhez.

vg | 2008-12-11 15:26

Szia Ricsi!

A bűdösségnek a dízel mazda alaptulajdonságként való deklarálását a Mirainál tették...
Egy másik helyen is mondták, hogy "hát igen, büdös - normális, kapcsoljak belső keringetésre menet közben"

A fűtésvezérlő:
Van mazdás "gyári" fűtésvezérlő, amit távirányító nélkül bruttó 120 ezer körülre mondtak (Mirai) szerelés nélkül.
Állítólag eredetileg ez is webasto, de mazda rendelési száma van.
A webastó bruttó 76 ezer körülre volt mondva (szerelés nélkül), ugyanazt tudja.
Az alap táviránytók ugyanilyen árszinten vannak mazdás és webastós rendelés mellett ( márkaszervíz árulja és szereli mindkettőt).
Én HTM100-as webastós távirányítót vettem, 119 ezer volt szereléssel (külön szerelték és számlázták
az alapkitet és a távirányítót.)
Ilyen 100-as (jobbik) távirányítót a Mazda Budaörsnél tudtam szerezni.
Rendesek és készségesek voltak.
Tehát nekem teljesen webasto-s a beszerelt fűtésvezérlés.
Itt tudtam a "jobbik" távirányítóval venni és még így is olcsóbb volt a mazdás listáról rendelhető "alap" verziónál.
Az alapkit szereléssel 110 ezer bruttó volt , a távirányító pedig 119 ezer.
Nagyon tetszik a működése, egész messziről is működik
(500-600 m; jobb mint az autó táviránytója), a távolból kiadott parancsokról visszajelzés is jön,
hogy vette e az autó, amit kértem (OK, FAIL).
Távolból le lehet kérdezni, hogy az autóban hány fok van!!!!
Az autó érzékelőit és szellőztetés-vezérlését használja CAN buszon keresztül)
Csak hát büdös....
De ehhez nem kell bekapcsolni külön a fűtést.
Ez gyári tartozék... ;-)

VG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó