2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-12-03 21:27 pierke részére

Legegyszerubb eldonteni abbol,ha alvazszam alapjan lekerdezed egy markaszervizben illetve gyujtast adsz es a muszerfalon kozepen kell lennie annak a sarga "okorhugyozsanak" meg a DSC feliratnak is felkell villennia minden indulas elott.

Csuszos uton a kiporgesgatlo es a menetstabilizalo ellenere is megcsuszol es porog a kerek azzal az egy fontos tenyezovel,hogy eltudsz indulni illetve probal korrigalni (am a korrigalashoz az kell,hogy erzekelje,hogy megcsuszot az auto es ez a nagyon csuszos uton nem indig jon ossze :) Pl.jegen :)

pierke | 2008-12-03 20:35 Vahur részére

Igen, a kipörgésgátló és a menetstabilizátor kikapcsolható (a légzsák kikapcsoló gombnál van, bal térdnél).
DSC OFF felirat van a gombon, ez mindkettőt kikapcsolja. Ilyenkor égnie kell a műszerfalon egy sárga DSC OFF feliratnak is.
Amikor működésbe lép valamelyik, akkor a műszerfal tetjén egy sárga autó és egy ökörhugyozás villan fel. :)))

Vahur | 2008-12-03 17:46

Van valami szemmel látható jele annak hogyha egy M6-osban van ASR és ESP? Én elhittem a használtautó kereskedőnek hogy van az enyémben, mostanában pedig azt tapasztalom hogy csúszós útakon könnyedén kipörög a kerék. Vagy esetleg kikapcsolhatók ezek? Vagy átvertek?!

mazda-auto.hu | 2008-12-03 09:05 Betty részére

Teljesen normális dolog, hogy füstöl a kályha. Ez egy gázolajjal üzemelő egység, aminek működése égéstermékek keletkezésével jár.

Betty | 2008-12-02 21:55 Atti77 részére

Szia Atti77!
Nekem is ugyanilyen autom van,2004. Mazda 6,2.0Dizel!
Pont most jartam 120 000km-nel,en is vezermuszijat csereltem,meg minden ami vele jar...vizpumpa,gorgok.stb.
Voltam Mazda szervizben,utana kerdeztem:nagyon sok penzert csinaltak volna ott meg,tehat alapbol kihagytam.A feleert megcsinaltattam mezei szerelonel!
Amugy en egy sima autos boltbol erdeklodtem az arak utan,vizpumpat pl nem is nagyon tudtak utangyartottban...
egyebkent azt hozza teszem,h en meg olajat is csereltettem,hozza ugye a mindenfele szurokkel,szoval igy meg az is volt plusz par 10ezer.
Es en mar tulleptem par szaz kilometerrel a 120 ezret mikor cserelve lett a vezermuszij.Amugy hallottam olyat is,h 110 ezrenkent kell cserelni....ugyhogy nem tudom!
Gondoltam leirom neked a tapasztalataimat!
Betty

Betty | 2008-12-02 21:44

Tisztelt Mazda-auto.hu!
Szeretnem a segitseguket kerni!Fel eve vasaroltam egy 2004-es 2000es dizel Mazda 6-ost!Eljott ugye a hideg ido.Mar olvasgattam errol az allo futes,meg elomelegito rendszer temarol itt a forumon.Na most ugye en is hallok ilyen furcsa hangokat,de nem a hang a gondom,hanem hogy ez ugy fustol?!Vagy legalabbis jon ki belole valami gaz,vagy levego,vagy nem tudom mi.A kerdesem az lenne,h ez normalis dolog?Mindig amikor elinditom a motort,hallom ugye ezt a hangot,es altalaban mikor utana leallitom a motort,elkezd fustolni!Szeretnem megtudni,h ez normalis jelenseg e?Vagy ha nem,akkor miert csinalja ezt?
Elore is koszonom a segitseguket!
Betty

mazda-auto.hu | 2008-12-02 08:51 Atti77 részére

Az árak a következők: patron-46390,-Ft, görgő-31640,-Ft, görgő-22523,-Ft, vezérműszíj-31960,-Ft, ékszíj-8520.

Mivel az út után sem lesz benne több, mint 120500km, ezért miért ne?

Atti77 | 2008-12-02 02:31

Sziasztok!
2004.12 havi Mazda 6 2.0 D(121 le)a kocsim. 120.000 nagy szerviz előtt állok és érdeklődnék hol tudnék olcsóbban alkatrészeket beszerezni??(vezérműszíj,feszitö görgö,patron,generátor ékszíj).Ha jól tudom ezeket kell kicserélni ilyenkor.Ha tévednék még alkatrész ügyileg egészitsetek ki légyszíves.A gyári érdekelne nem tudom mennyire éri meg az utángyártott alkatrész!? Most 117.000km van benne,érdemes még egy németországi utat megkocskáztatni(az kb2800 km oda-vissza)???

mazda-auto.hu | 2008-11-26 08:02 Oszi részére

Köszönjük az információt!

Oszi | 2008-11-25 22:29

Mazda-auto: Az also motortaro bakom van szetszakadva es az koppan indulaskor es amikor leallitom a motort 23eFt +afa a bak :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó