2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2008-11-08 08:15 Oszi részére

Köszi Oszi.Ebben az esetben én is erre a féktárcsa-betét dologra gyanakodtam,ami nem lehet súlyog gond tutommal.Engem ez a kottyanás zavar,(amit már átvétel után,újj korában észre vettem,2006.09.13.)állóhelyzetből történő,lassú megfordúlásnál,teljesen alá tekert kormánnyal,pl:járda szegélyre,kis szintkükömbségen átmegyek koppanást, roppanást,huppanást hallok,érzek,1 picit a kormányon is érzem,szinte csak ekkor észlelem,pontosan ugyan azt tapasztalom mint IanSnail.Teljesen laikus vagyok hozzá,esetleg a torony csapágy,vagy gömbfej okozhatja a hangot,piciny rángást,nem vagyok szakértő,ez csak tipp.Még csak az-sem lehet hogy nem megfelelően használom,hisz nem az első autóm,ebben sincs még 26000-km.De félek a szervízbe is csak találgatnának,mellé beszélnének,(ismerős)ugye ez garis javítás lenne,ez nem bolt,csak az eladás,(tisztelet a kevés kivételnek)pedig tuti nem zsebbe nyúlós,és csak adnék a sz@rnak 1 nagy fülest,ha elvinném,pedig 3éves kora előtt orvosolni kell.Ilyenkor tök nyugis vagyok.

Oszi | 2008-11-07 23:37 Fecó részére

A hang amit hallasz valoszinuleg abbol ered,hogy a fekbetet hozza er a fektarcsahoz.
Nem neveznem gondnak,de mindenkepp nezesd ,hallgatasd meg egy szervizzel!!!

Oszi | 2008-11-07 23:33 IanSnail részére

Sajnos igy eleg nehez barmit is javasolni,de otletek mindig vannak (es sajat tortenetek)

Nalam volt olyan,hogy indulasnal es fekezesnel apro kattanas volt hallhato ,megoldas : feltengely anya lecsavar,feltengely kitol a helyerol majd megpucolva es bezsirozva vissza es JOL MEGHUZNI A CSAVART egy kicsit tovabb mint volt ,sajnos elofordulhat,hogy a gyarban nem huzzak meg kello keppen es ez miatt a feltengely es a kerekagy ricnijei osszeutnek mikor valtozik a terheles (indulas,fekezes)

Ez az egesz egy szervizben nem tart tovabb kb 10-15 percnel.
(tudtomal mazda 3-asokna surun elofordult )

Fecó | 2008-11-07 20:33 IanSnail részére

Szia IanSnail.Nekem is ily 143-as van,2006 -az évjárat,terljesen ugyan ezt a roppanást,koppanást észleltem,vettem észre,fenn áll már régóta,és 1-re jobban zavar,de nem tudom a megoldást,majd a szerviz,remélem a megoldás
garis.Érdekes állóhelyzetben(semmi nem lóg,kotyog)nem vehető semmi észre rajta.Ha lassan megyek,(1-ben,lépésben)fémesen,dőrzsődő hangot hallok,de ezt nem mindig.Mint már mondtam nekem már rég feltünt ez a probléma(remélem nem valami nagy gáz),nagyon eddig ezt nem tettem szóvá sehol,igy már tudom ez nem egyedi hiba.ha valamire rájössz,tartos megoldásra,írd meg kérlek.

IanSnail | 2008-11-07 17:22

Üdv mindenkinek. Mazda-Autot, illetve bárkit akinek hasonló gondja lenne kérdezném.
Elinduláskor a bal első futómű felől, vagy a kormányműtől, néhány apró koppanás/ropogás hallatszik. Fékezéskor úgyszintén. (M6 CD143)Már amit tudtam megmozgattam, de álló helyzetben nincs hangja semminek....
Kösz előre is.

tranyos | 2008-11-07 09:13

Sziasztok! Volna eladó 4db 7X16"-os alufelnim (D109) Kléber Krisalp HP téligumival. 3000km-t futottak. Ha valakit érdekel képet küldök róla. 180.000Ft. Vagy esetleg RX-8 felni 8x18" Michelin Pilot Exalto 225/40 ZR 18" nyári gumival, 6-7mm mintával. 220000Ft. Mindegyik garnitúra kitűnő állapotban van. Érdeklődni tranyos@gmail.com

mazda-auto.hu | 2008-11-04 12:18 bal700 részére

Rosszabb esetben olaj jelenhet meg a bal első kerék előtt az autó alatt. A baloldali első kerékdob első részét kipatentolva be lehet látni az intercooler csatlakozáshoz. Ha olajsáros, akkor szivárgás van.

bal700 | 2008-11-04 11:10

Ha el van repedve az intercooler milyen jelenség észlelhető? És hol kell megnézni?? Sajna 2003 as M6 és nem volt ilyen csere nálam. Teljesítmény ingadozást észlelek.
Köszi A választ!!!

mazda-auto.hu | 2008-11-03 09:00 TAP részére

Új Mazda6 GTA lamellás hűtőmaszk fényezéssel: 59000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2008-11-03 08:57 ger részére

A másik rovatban már válaszoltunk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó