2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kopter | 2008-10-20 20:13

Sziasztok! Kérdésem lenne mindenkihez. 121 lovas sport TE, egy tank üzemanyaggal nem ment el 500 km-t!!! Szerintettek ez miből adódik. Légszűrő lett cserélve benne utoljára. A belevaló RF5C, ellenben RF2A lett beletéve. (ezt hozták) Lehet ez az oka?!

tömörgumistalicska | 2008-10-20 09:58

Még egy kérdés: Komplett kuplung szett csere mennyibe kerül nálatok 2.0 benzines 6-osba? Elég nehézkes már nyomogatni.

tömörgumistalicska | 2008-10-20 09:55

Mazda auto: Tudsz mondani nekem egy árat a jobb oldali ajtókeretre való fekete matricára? Köszönöm szépen!

tömörgumistalicska | 2008-10-20 09:53

Sziasztok! Találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy induláskor koppan valami a futóműben? Alacsony sebességnél a kanyarodáskor meg kicsit ropog? Mi lehet a gond? A hétvégén egy közeli szervízben megemelték, de nem lógott semmi, egyedül az egyik csavar a stabilizátor kereten nem volt rendesen meghúzva... Köszi a választ! Jó autózást!

Oszi | 2008-10-19 21:59

dizel 6-osban milyen Ah-oras akksi van???

Oszi | 2008-10-17 22:05

Mazda-auto : erre tudnal arat irni? GJ6A-68-AB1 elvileg az ajtokaprpit pattentja ha jol neztem ki :)

Fecó | 2008-10-17 00:01

Ki felejtettem,a mazdám,2006.10-ik havi.Véleményem szerint a kuplung cserénél addig nincs is gond,ha az jó minőségű,esetleg eredeti,és ügyes,hozzá értő a szerelő.

Fecó | 2008-10-16 23:20

Sziasztok.Az én diesel 6-os,143-as,dpf-s,mazdámba,nem sok km van(negyed annyi mint Osziékéban),ezt a 1000-1200 közti remegést abban is észre vettem,csak terhelésnél,és akkor ez 1 pillanatig tart,pl:ha nem aszfalton,ha nem gödrös uton akarok megfordulni,töbnyire rükvercben éreztem,mint sem indulásnál.Az autó viselkedése,szerintem teljesen természetes,tapasztaltam az előzzőnél is.Ha el tudok menni vele 15000-t(ami nálam még jó pár év.Szerintem tejesen változó hogy mennyit megy el,erősen használat függő,és nem TIPUS függő a kuplung probléma.Apám Toyota dynájában 160000-nél adta meg magát a kuplung,természetesnek veszem mert ismerem hogyan,milyen terhelést kapott nem városi használatnál.Kap is 1 jó kis aisin kuplung szettet.

Oszi | 2008-10-16 21:47 rm250 részére

Sajnos te egy eleve hibas autott vasaroltal:) ki tudja mennyi km van valojaban az autoban amit megvettel.Am ettol fuggetlenul vannak hibai a mazda 6-osoknak epp ugymint barmely mas markanak.magasnyomasu szivatyu mindegyikben megall egy ido utan es szinten koltseges a csere (bar a szelep most mar toredek aron cserelheto ami tonkre megy benne) Mas markak dizeljeiben is ugyan ugy kettostomegu lendkereket alkalmaznak es,tehat ez sem mazda sajatossag es sajnos nem veletlenul hasznaljak :) Vezermuszijat is hasznalnak meg egy par tipusban amit idonkent koltsegesen cserelni kell,EGR szelep is van minden dizel autoban es azoknak is elromlik csak sajnos ezekrol te vagy en nem tudunk mert nem jarunk mas tipusok forumain es nem hasznalunk mas autokat mert mi a zoom-zoom feelinget valasztotuk :)A hugom autojaban 165000km-nel kellet cserelni kuplungot ,az en 6-osomban 145000km van es hibatlanul muodik a kuplungom ,A remeges a DPF-es diezlunknel is megvan 1000-1200fordulat kozt es 87000km van benne igy nem biztos,hogy a lendkerek az oka a remegesnek hanem lehet meg mas is :)
Szerintem hasznaljatok addig amig egyertelmuen meg nem lehet allapitani,hogy az miatt van.

rm250 | 2008-10-16 21:23

Mazda - autó !

Miért van az , hogy a benzines M6 teljesen hibátlan , "tünetmentes" konstrukció , a dízelnél meg minden több százezer ft-os költség(lendkerék csere, nagynyomású szivattyú csere, vezérműszíj csere, egr szelep ,.... és még a többi amire általában panaszkodnak ????? Mindig japán autó párti voltam (főképp Honda ) , de kezd csalódást okozni a dízel M6 , két hete vettem , de már kb. 300e ft-ot ráköltöttem és a lendkerék még nincs kicserélve . Eddig egy egyszerű Xsarát használtam 3 évig és 65e km-t tettem bele , most 110e km van benne, kb. 300e ft-ot költöttem rá ,de abban már kuplung csere is volt ?????

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó