2025. Március 1. Szombat - Albin
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
rm250 | 2008-10-16 21:14 rupert részére
Szia ! Nekem is 2.0 D 136Le van , szintén ezt műveli , mindenhol azt a választ kaptam , hogy lendkerék probléma . ( Úgy veszem észre , ez mindegyik dízelnél előjön , eddig még nem találkoztam senkivel , akinek ezt nem produkálná ???) Laikusként csak azt nem értem , miért jó ez a kettős tömegű lendkerék , ha kb. 300e ft és sűrűn cserélni kell ????
rupert | 2008-10-16 18:26
Sziasztok! Egy kérdés: mazda 6-osom van (2.0 diesel, 121 LE, 2006.11 havi). 1000-től 1200-es fordulatig rázkódást érzek. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-10-16 16:16
Talán azt, hogy nem megy-e el a turbónyomás egy része, vagy a geometria állító működik-e? Az EGR szelep is okozhat teljesítményvesztést, az első verzión (arany színű) még látható, hogy nyit-zár-e a szelep, ahogy kell. Teljesítmény vesztést okoz, ha túl sok kipufogógázt enged visszacirkulálni.
Oszi | 2008-10-16 15:22
mazda-auto:Ha valaki arra panaszkodna egy 2003-as 137LE dizelnel,hogy alacsony fordulaton gyenge vagyis csak 2000kornyeken kezd eledni akkor mi lenne az elso dolog amit ellenoriznetek???vagy ha allandoan visszakene valtogatni ha elozni szeretne mondjuk 5.ben 1500fordulatrol nem lenne hajlando megindulni az auto csak ugy mintha nem lenne benne turbo ???
Oszi | 2008-10-16 12:17 kaboca részére
Igen,en is ezt szerettem volna irni csak nem tudtam ennyire szepen leirni :)
kaboca | 2008-10-16 10:32 poldi részére
Értenek ők hozzá, csak nincs rá idejük, mert azzal kell foglalkozni, hogy téged a jutányos számláért a kassza felé tereljenek. :))). A javításhoz, még inkább a diagnosztikához idő kell, az meg ugye pénz.
poldi | 2008-10-15 21:31
Értem....és köszi
Oszi | 2008-10-15 17:24 poldi részére
idezek erre egy telefon beszelgetest a Mirai-val : "nincs idonk mindenre" ilyen hozza alas utan mit varsz toluk??? oket csak az erdekli,hogy kifizesd a kifizetni valot aztan a tobbi meg le van .... eddig komolyabb problemakkal en is inkabb mazda-auto-ekhoz fordultam es mindig elegedetten jottem el toluk.
poldi | 2008-10-15 16:38 Oszi részére
én is így gondolom,csak azt nem értem miért nincs Bp.olyan szerviz aki ért is a kocsikhoz..
Oszi | 2008-10-15 16:29 poldi részére
miert kertek jutanyos arat???ilyen estben max csak az olajszurot kell kifizetni ha az mmh rabolint.Ezen kivul a hibakereses ingyen van ha garancialis az auto es valos problema van.
Mindenkep meglatogatnam mazda-auto-ekat ,persze egy idopont egyeztettes utan.