2025. Március 10. Hétfő - Ildikó
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda logó történelem.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-10-09 08:08
Megoldható, több példa is volt már rá.
biturbó | 2007-10-05 14:26
Üdv mazda-autó!
Töprengek azon hogy valahogy dupla kipufogóvá tegyem az autóm(dizel).Arra gondoltam hogy ha a bal oldalon megvan a helye akkor oda egy dobot és valahogy egy y csövel csatlakoztatni a rendszerhez,ez megoldható önök szerint?
mazda-auto.hu | 2007-10-04 14:15
Ez a tuningtól függ.
elenor | 2007-10-01 19:15
Hy! 143le-s mazda 6 om van de használtan vetem.Ha ezelõtt tuningolva lett azt honan tudhatnám meg?Mit keresek a szekeren és hol?Elõre is kössz.
Oszi | 2007-09-27 19:11
Mazda 6 16-os gyari alufelni biztos hogy nem megy ra az MPS-re.
Louis Saha | 2007-09-24 13:59
Válaszát köszönöm.
mazda-auto.hu | 2007-09-24 09:46
Egy biztos, több Mazda típus (nem turbós) esetében elõfordult már, hogy utólag nagyobb teljesítményt mértek a gyárilag megadott adatoknál. Hivatalos információ ezen kívül nincs. Az is biztos, hogy nem egy esetben kiderül, hogy más márkák esetében kicsit túlzóak a gyári adatok.Pl.: Mazda3 1.6 csoportteszt. 2. A turbós benzineseket és dízeleket "egyszerûbb" tuningolni, így nem véletlen, hogy a szívó benzines motorokhoz ritka a "chiptuning".
Louis Saha | 2007-09-23 12:58
Korábban volt szó dízel autó chip tuningjáról a kétlieres 143 lovaséról.
Ott azt írta,hogy 143-ról 165-re nõl a teljesítmény a nyomaték pedig 360ról 405re.
Ez igen meggyõzõ adat és azt szeretném kérdezni,hogy egy hasonló erõs benzines esetében is hasonló javulások tapasztalhatóak-e vagy ott mivel nincs turbófeltöltõ ez miatt nem ekkora az elõrelépés? A másik pedig,hogy valaki írta hogy a gyengébb Mazda 6 jával lenyomta a papíron jóval erõsebb Opel Vectrát és ezt õn azzal indokolta,hogy azért mert a Mazdanal(japánoknál) egy átlagos nyomatékot adnak meg amit mindig képes az autó teljesíteni még a riválisoknál legtöbbször egy olyan csúcsértéket adnak meg,ami a turbófeltöltõ túlpörgése esetén jön létre.És azt szeretném tudni,hogy a nem turbós benzineseknél is van-e ilyen,hogy a technikai adatok alapján kicsit kevesebbet adnak meg a reálisnál.
mazda-auto.hu | 2007-09-12 10:33
Induljunk ki abból, hogy a magasabb oktánszámú üzemanyag önmagában nem növeli egy motor teljesítményét...de a magasabb oktánszám lehetõvé teszi egy motor esetleges tuningolását. Az elõírtnál kisebb oktánszámú üzemanyag viszont sûrítés közben öngyulladásra hajlamos. A MAZDA6 MPS motorjának mechanikai-vezérlési jellemzõi a 98-as üzemanyag használatára vannak optimalizálva. Hála a kopogásérzékelõnek a vezérlõ elektronika alkalmazkodik a kisebb oktánszámú üzemanyaghoz, de hogy ez mennyi veszteséggel jár, arra nincs adatunk. Talán 5%.
Maxim G | 2007-09-11 17:53
Oké és ez mit jelent? Mekkora a teljesítmény csökkenésem? (sacc) Vagy valami másban mutatkozik meg a különbség?