2025. Március 10. Hétfő - Ildikó

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gallak | 2007-08-10 11:56

Sziasztok.Nekem egy 2004 decemberi,121 lovas hatosom van,amire sikerült felpakolnom egy 225/45 gumit,ami természetesen beleér a kerékívbe,ha egy nagyobb bukkanót sikerül kifognom.A probléma,hogy a kis bokorugró le lesz ültetve 4 cm-rel,bizonyára be kell majd peremeztetnem,de várom a tapasztalataitokat ezzel kapcsolatban.......A másik probléma,hogy a 121 paci kevésnek bizonyul mostanában,gondolkozom programozásban és chip-ben.Ha valaki tud használható infót,kérem segítsen.Egyébként mi a különbség a 121-es és 136-os motor között???-Ötleteitek és segítségetek elõre is köszönöm!

hobo123 | 2007-08-10 10:51

És mikor tudnánk ezt a mûszeres ellenõrzést nyélbeütni??? Mondjuk holnap?

mazda-auto.hu | 2007-08-10 09:18

Vannak "elképzeléseink" a probléma okait illetõen, de felelõtlenség lenne egy mûszeres ellenõrzés elõtt ezekrõl beszélni.

hobo123 | 2007-08-09 14:54

Üdv kedves Mazda-Autó és kedves fórumozók !
Ismét gáz van a verdával !!! Hosszab út után amibe van jócskán vidék is megállok a piros lámpánál és egyszercsak felbõg magától a motor kb 1600-as fordulatra majd csörög csattog mintha kalibrálna valamit aztán majdnem leáll, de mégis visszaáll alapjáratra. Ha a folyamat közben adok egy gázfröcsöt akkor alapjárat de kb 10 mp és kezdi az egészet elõrõl.Na ez mi ??? Ugyanilyen kerregõ hangot hallok reggelente mikor hidegen elindulok vele. Szelepállítás volt az autón pont ti csináltátok meg. Egyébként ez az 1600-as fordulat a kritikus mert itt jár mikor a hibát produkálja itt érzem az autón hogy útközben mintha rángatna és ezen a fordulaton adja hidegen is azt a borzalmas hamgot. Kérem segitsetek! Köszi

biturbó | 2007-08-03 19:02

Köszönöm és majd jelentkezem!

mazda-auto.hu | 2007-08-03 16:55

Rendben. Elõre is köszönjük a bizalmat, amennyiben bennünket választ. A munka fél napot vesz igénybe. A garancia így nem változik.

biturbó | 2007-08-03 15:11

Szeptember-október tájékán szeretném berakatni,beszerelése nem tart tovább pár óránál?ill. egy nap alatt megvan,nem?,és a garancia az autóra is él tovább

mazda-auto.hu | 2007-08-03 14:54

114112,- az anyag, illetve 28000Ft a munkadíj.

biturbó | 2007-08-03 11:50

Dizel autóról lenne szó(143 dpf),akkor csak a vezérlõegységet kell belerakatni?Önöknél mennyibe jönne ki a beszerelés(anyag,munkadijj).Én távirányitós,idõzitõsre gondoltam.Üdv!

mazda-auto.hu | 2007-08-03 09:52

Amennyiben dízel az autó, akkor benne van a kályha. A garancia csak a kályhával, illetve a szereléssel összefüggõ dolgokra szûnik meg, de ha késõbb igazolhatóan a kályha hibája miatt károsodik valami, természetesen az sem rendezõdhet a garancia keretein belül.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó