2025. Március 11. Kedd - Szilárd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-05-07 08:15

Köszönjük a bizalmat! Pillanatnyilag még tudunk alkalmazkodni hozzád idõpontilag, Hétfõ kivételével 8-tól-15 óráig valamelyik nap.

Vash | 2007-05-07 00:09

Ez érdekes, szombaton éjjel a nagy esõben meghalt az autóm minden alkalommal, ahogy ráléptem a kuplungra. Nem volt egy élmény a hétvégén dolgozni, és ezek után még egy vacak kocsival is küzdhettem az esõben. A ház elõtt a parkolóban kénytelen voltam betolni a helyére, mert nem sikerült elég gyorsan kapkodnom a lábam a fékrõl a gázra és féltettem a többi autó épségét a parkolóban. Aki tologatott már autót egyedül esõben az sejtheti, hogy milyen hangulatban lehettem akkor. A beállt kormányszervóról nem is beszélve, mert ebben nem elektromos szervó van ugyebár. Na lényeg a lényeg, eldöntöttem, hogy lelátogatok a mazdák mekkájába, hátha tudtok vele kezdeni valamit, úgyhogy egy idõpontot kérnék a hétre. Fontos szempont, hogy nem tudom ott hagyni az autómat. Ja slusszpoén, ma megint semmi baja, lehet hogy az idõjárást nem bírja? :-)

Vash | 2007-05-04 22:50

Ez az autó szórakozik velem. Tegnap nem volt egy pillanat sem, hogy ne állt volna le, ma meg semmi baja. Elképzelésem sincs, mi változhatott tegnaphoz képest. A szervízben is ezt csinálta, olyan egyenletesen járt, hogy etalonnak lehetett beállítani a számítógépben. Létezik, hogy a rossz szivattyú napokig tünetmentes, aztán megint vacakol? Egyébként a kocsi nálam csak két hónapja van, és kb. 3000 kilómétert tettem bele, ennyi idõ alatt sok ez az egy hiba is.

Oszi | 2007-05-04 12:11

Es ezt a hibajelenseget nem neveznem MAZDA betegsegnek!Ez kb 90%-ban fugg a benzinkutakon kaphato uzemanyagok minosegetol.Van ismerosom akinek 80eKm birt es vagyok en akinek 125eKm van benne es meg semmi baja sincs.Mas tipusok is szenvednek a rossz minosegu uzemanyagoktol,tehet nem mazda betegseg!ettol meg megbizhato auto.

mazda-auto.hu | 2007-05-04 08:07

A szivattyú ára 500000Ft, de mi 10-darabból kilencet meg tudunk javítani (Ez új dolog!) 80000,-Ft-on belül. Azért csak kilencet, mert szétszedés után derül ki az adott pumpa javíthatósága. Nyílván furcsa ilyenkor ezt mondani és nem akarunk tovább bosszantani, de 120000km alatt egy (?) meghibásodás nem nevezhetõ soknak.

Vash | 2007-05-04 00:45

Császtok!

Komolyan mondom, kezdek nagyon elkenõdni. Ilyen szar kocsim, mint a mazda, még sosem volt. Nem is értem mi a fenéért nevezik ezt a világ egyik legmegbízhatóbb márkájának. Mire fel? Ez a vacak szivattyú nem bírki többet 120 000 kilóméternél. Ügyes trükk, hogy a garancia csak 100 000 kilóméterig van, így kell kicseszni az emberrel. 700 000 forint ez a szivattyú, az autó jelenlegi értékének egy ötöde, ez azért durva nem? Még úgy is, hogy egy részét a weltauto bevállalja. Egyébként voltam az Óbudánál, egyenlõre meg tudom cáfolni a "rossz hírét", velem korrektül foglalkoztak, és a szakértelem tekintetében sem csalódtam. Már amennyire ezt én meg tudom állapítani :-). Kérnék egy kis mazdás bíztatást hogy ne adjam föl. rámfér

Nazsi | 2007-05-03 00:00

sziasztok!én is szeretnék csatlakozni a boldog auto tulajdonosokhoz:) és most keresek egy jó Mazda 6os kombi , ha esetleg valakinek aktuális az eladás irjön: mnazsi@freemail.hu
vagy maradt a külföldrõl behozott autok...
köszi

mazda-auto.hu | 2007-04-26 14:29

Így van. Aminnyiben minden eddigi kötelezõ szervíz igazolható, akkor nem Te fizeted a javítást.

Oszi | 2007-04-26 11:28

3 ev vagy 100000km ig van garancia a MAzda gepjarmuvekre!Tehat meg garancialis az autod es ez beletartozik,felteve ha minden alkalommal megjelentel az eves vagy:)

PepeG | 2007-04-26 09:18

Bocsi, én vok a hülye.
Rájöttem, melyik potira gondoltok.
Én is arra gondoltam, csak mégis kapcsolót írtam.

Köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó