2025. Március 12. Szerda - Gergely
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Jön az E10
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Mazdatuning | 2007-03-02 14:50
Ja és úgy 170ló 400Nm körülire van megcsinálva, ez elvileg egy osztrák program, Pesten töltötték fel.
Mazdatuning | 2007-03-02 14:47
Ha a számok tükrében nézzük (óra szerinti mérés) 0-100ra 8.1 mp körül megy, a vége kicsivel 220 fölött van, de itt persze az 5 sebesség miatt már 4.5 ezret pörög a motor, szóval tartósan 190 fölött sosem megyek. Ha szereted a gyorsulást és sebességet, és ezt ezzel a kocsival szeretnéd megvalósítani, akkor bele lehet vágni, mert tényleg jobban megy, de én azt mondom, ha nem olyan fontos az a 2 másodperc, meg a nyomatékosabb "húzás", akkor jobban megéri másra költeni azt a 80-100ezer forintot, így biztos lehetsz, hogy a gyári beállításokkal nem lesz gondod.
Gáborka6 | 2007-03-01 23:02
Bocs! Mazdatuning tõled kérdeztem elfelejtettem az elõbb ideírni.
Gáborka6 | 2007-03-01 22:54
Akkor te egyértelmûen azt mondod hogy ne legyen chippelve a kcosi mert csak nyûggel jár? Nem megy anynival jobban hogy felejtesse a plusz gondokat?Hány lóerõs a tiéd?
mazda-auto.hu | 2007-03-01 16:47
Köszönjük a precíz választ!
Mazdatuning | 2007-03-01 16:10
Ja amit kifelejtettem, hogy gyárilag 136lovas 6os Mazdám van, csak hogy egyértelmû legyen :)
Mazdatuning | 2007-03-01 16:08
PepeG!
Nekem Autokorbeles chiptuningom van. Nos a teljesítmény tényleg nõtt, viszont elég rendesen füstöl az autó, bár ha rátalálsz a vezetési stílusra, akkor ez jelentõsen visszafogható. 3/4re lenyomva a gázt ugyanúgy megy, mint padlón, viszont nem füstöl, csak amennyit egy átlagos dízel. Padlón román kamion feeling.. Természetesen egy két gyorsulás után meglepõ eredmények születtek :)
Mostanra nagyjából mindent megcsináltam az autón, de elég sok idõmbe került, a chip miatt vissza kellett menjek, mert eleinte nem volt jó a beállítás. Én azt mondom, jobban teszed, ha nem chippeled, így gyárilag teljesen biztos, hogy nem lesz vele gondod. Ha chippelteted, akkor meg csak nagyon ésszel vezest/tartsd karban. A 15ezres olajcsere kötelezõ, illetve turbó melegítés/hûtés elengedhetetlen (alapból is). Nomeg 1es 2es kihuzatása sem ajánlott, csak néha-néha. Szóval akkor csak ésszel.. Amúgy ha azt nézzük, az enyémnek sincs semmi baja 20ezer chippes km után, de én iszonyatosan vigyázok minden apróságra. Ha bármi kérdésed van, nyugodtan írj egy emailt. Üdv!
mazda-auto.hu | 2007-02-28 13:23
Igen, ez az újabb Mazda6.
PepeG | 2007-02-28 11:04
Igen, ezzel én is tisztában vagyok, h. a tuning csak vmi rvására megy. 1elõre még azért várok vele, elõbb szeretném kiismerni az autót minden téren, aztán már, ha eléggé ismerem, max akkor lesz megtuningolva 1 picit.
De azért köszönöm az infókat.
Ill mijaza M6 F/L? az újabbnak ez a típusa?
mazda-auto.hu | 2007-02-28 10:04
A chiptuningról még annyit, hogy gyakorlatilag a patika mérlegen kiegyensúlyozott gyári beállításokat tolja el valamelyik irányba. A mérlegen ott a vannak: környezetvédelmi jellemzõk, tartósság, fogyasztás, teljesítmény, szervízigény...stb. Tehát a chiptuning nehezen nevezhetõ optimalizálásnak, de egyáltalán van olyan tuning ami annak nevezhetõ? Nehezen. A teljesítmény viszont ritkán elég, ezért tuningoljuk autóinkat. 2.Kézikönyv már csak a Mazda6 F/L szériához elérhetõ, nem is fogják utánnyomni a korábbi Hatosét. Ennek az ára 2000+áfa