2025. Március 12. Szerda - Gergely
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Jön az E10
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
PepeG | 2007-02-28 08:50
Értem, köszönöm a választ.
Nemtom, ez reklám-e, ha igen, akkor töröljétek.
Az oldal ahol ezt néztem, az az autokorbel.hu. Itt írták, h. ennyire csippelik az autót.
Másik kérdés.
Lehet venni magyar nyelvû kézikönyvet az autóhoz, mert csak olaszom van, azt meg sajna nem igazán értem.
Köszi.
mazda-auto.hu | 2007-02-28 08:32
birisi- Egyenlõre nincs rá megoldás (a gyári navit használva).
mazda-auto.hu | 2007-02-28 08:30
Gáborka6 - Csak annyit tudunk mondani, hogy mi még nem találkoztunk chiptuning miatt meghibásodott Mazda6-tal. Problémák is talán inkább a megnövekedett koromképzõdés miatt jelentkezhetnek, persze hosszútávon.... De végül inkább maradnánk a tapasztalat hiánynál.
birisi | 2007-02-27 20:51
Sziasztok! Van valakinek valami infoja, hogy hogyan tudnék az M6 gyári navijába kelet-európai, vagy magyaro.-i szoftvert telepíteni. Az autó belga dvd alapu gyári navi sajnos csak nyugat-európai térképpel ( minket lehagytak ) .Mi a megoldás? Elõre is köszi.
Gáborka6 | 2007-02-27 18:39
Sziasztok!
Én is láttam egy oldalt ahol a 136lóerõs dízelbõl 174 lóerõt és 400nm nyomatékot csinálnak de nekem ez már nagyon irreálisnak tûnik! Hány lóerõig ajánljátok a tunigot? Vagyis tudom hogy nem ajánljátok de mennyi az ésszerû amíg a motor is bírja? Nekem Ausztriában ajánlottak egyet 75ezer forintért ez elég olcsónak tûnik ettõl még lehet jó is vagy az csak kontár munka lenne?
mazda-auto.hu | 2007-02-27 16:16
160 lóerõ körüli autó hozzánk is jár, de a megnövekedett koromtermelés miatt nem szabad megfeledkezni a sûrûbb olajcserérõl a chiptuning után. 20000km alatt nagyon besûrûsödik az motorolaj.
PepeG | 2007-02-27 13:53
Sziasztok,
látom elég sokatoknak van M6 dieselje chippelve.
Én is most vettem 1 használt, 2005-ös 136 lovas M6-ot.
Elég sok helyen körül néztem, és volt olyan hely, ahol állítólag ki lehet hozni belõle 170 LE-t, meg 400 Nm-t.
Ez mennyire lehet igaz, ill, mennyire van a motor ilyen szinten már kihegyezve.
Köszi.
mazda-auto.hu | 2007-02-23 08:19
A sok küllös gyári 17-es csavarokkal együtt MOST 55000,-Ft/db. Van 5 küllõs 17 coll gyárink, vadonat új 48000,-/db, illetve egy garnitúra felújított ugyanilyen 30000/db. Gumink is van, de olyan 60%-ban már kopottak.
Mazdatuning | 2007-02-22 14:58
Természetesen gyári felnikre gondolok
Mazdatuning | 2007-02-22 14:56
Üdv! Kérdésem az lenne, hogy van-e, és mennyibe kerül 6os mazdára a 17es gyári sok küllõs felni? Van esetleg használt felni (akár gumival is) Önöknél? 16-os 17es érdekelne. Elõre is köszönöm!