2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-06-24 14:02 beripeti részére

Mi castrol 75W-90 GL5-öt használunk, jobb a hígabb

mazda-auto.hu | 2016-06-24 13:58 vanda részére

Valószínű a generátor szabadonfutó és/vagy a generátorszíj automata feszítője lehet hibás

mazda-auto.hu | 2016-06-24 13:53 gery840320 részére

A kartergáz szellőzést vagy a fojtószelep inicializálását kellene elvégezni

mazda-auto.hu | 2016-06-24 13:40 szikrapet részére

Szerintünk megoldható, de össze kellene hasonlítani a két egységet.

mazda-auto.hu | 2016-06-24 13:36 Pongi99 részére

A GG1 a típuskódot jelöli, németországi autó 2008-as forgalomba helyezés, de valószínű hogy 2006 vagy 2007-es gyártású, készleten maradt/beragadt autó volt. Szerepel a DSR nyilvántartásban, de csak az első 4 szervizen volt. km óra állást én nem adhatok meg !

beripeti | 2016-06-19 22:01

Tisztelt Mazda-autó!
Érdeklődnék, hogy 2007-es 1.8.-as benzines Mazda 6-os autómban megfelelő lenne-e pl. a FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W-80 váltóolaj? Az autóban 5 sebességes manuális váltó van, jelenleg 147e km-rel, ami még nem, volt cserélve.

Hidegben kissé nehézkes a kapcsolás, ezért érdeklődnék, hogy egy olyan olaj, ami megfelel a GL5-ös előírásnak, de hidenegen picivel hígabb megfelelő lenne-e.

Köszönöm!

vanda | 2016-06-19 20:13

Udv mindenkinek!!! Segitseget szeretnek kerni.Van egy 2004 es mazda 6 om 2000 disel.A hetvegen el mentem vele egy hosszabb utra 200km utan ki villant a sarga motorjelzes.Utana haza utaztam vele 200 kmet es mire haza ertem a generator felol katogo hang van.Holnap viszem szerelohoz de ha valaki tud az irja le mert ez nagyon idegesit.

Cantera15 | 2016-06-17 14:39

Hello! 2004es mazda6 autómban a digitális kijelző nem világítja meg a betűk, számok egészét a középső konzolon. Mi lehet a probléma, s hogyan orvosolható? Köszönöm a válaszokat előre is!

szikrapet | 2016-06-17 13:16 mazda-auto.hu részére

Koszonom a valaszt. A kovetkezo kerdesem az lenne, hogy kicserelheto a masik tipusra ami kek- piros? Ha igen akkor milyen aron erheto el?

gery840320 | 2016-06-16 14:05

Kedves Mazda-autó, fórum társak,

A birtokomban van egy első generációs Mazda 6-os 2.0i (2008-03-as évjárat). Ezt már a második generációs SVT motorral szerelték, ami 147LE. A problémám az, hogy az alapjárata a motornak 750 RPM alatt van. A beömlőn a pillangószelepet és a házat valamint az alapjárati motort (mivel egy egység) kitakarítottuk már. Tele volt korommal. Ez valamennyit segített de még mindig nincs a mutató 750-nél (persze meleg motor mellett). Légtömegmérő is ellenőrive és takarítva lett. Mivel alacsonyabb a fordulat, így észrevehető a motor vibrálása valamint a kipufogó is. Mit kellen még megnézni, takarítani?

Válaszukat előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó