2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


spiller001 | 2016-04-15 19:32 spiller001 részére

Szia. 

Lámpám van, 12 V nincs. :-)

Zsolt1984 | 2016-04-15 07:22 spiller001 részére

Szia nincs próbalámpád amivel ki tudnád mérni ,hogy a tompított vezetéken 12v van-e?

spiller001 | 2016-04-14 19:56 spiller001 részére

A gumik újak, bár elég gagyik. Azzal kezdtem, hogy kicentíroztattam. A féltengelyre gondoltam, de miért vsak fékezésnél remeg? Láttam  már fura dolgokat, de ez kifog rajtam, Igaz, hogy a vizsgaállomáson is… Nincs kedvem a teljes autót kicserélni. De köszi a tippet, rákérdezek a vizsgaállomáson is.

spiller001 | 2016-04-14 19:52 spiller001 részére

Újabb csapás! Valaki segítsen! :-)))

A jobb első tompított lámpa nem világít. Kicseréltem az izzót, továbbra sem. Biztosítékok (amiket találtam) épek. A bal első, és a hátsó kettő világít. Valami tipp esetleg?

Köszönöm.

pusi65 | 2016-04-14 19:46 spiller001 részére

Ha tényleg “minden jó” akkor sajnos van egy tippem: agy, illetve féltengelyestül az egész. Nekem vot régen egy oldalirányú padkás ütközésem. Felni kuka, gumi kuka. Olyan remegés maradt, mint a kiegyensúlyozatlan kerék. Akkora erők voltak, hogy nagyon picit deformálódott az agy. Érdekes módon sem trapéz, sem gömbfej nem sérült. Mivel biztosító fizette, féltengely és agy csere oldotta meg. A féltengely csukló sérülés is okozhat kiegyensúlyozatlan állapotot. Más: a gumi is rendben van?? Kívülről láthatatlan belső sérülések is okozhatnak remegést!

spiller001 | 2016-04-14 19:45 mazda-auto.hu2 részére

Szerelő rakta össze, és nem azonnal jelentkezett. egyszer megszorult a fék, gondolom a dugattyu berohadt. Ez okozhatott hőterhelést, bár a tárcsán nem látszott vetemedés. Ezt kizárandó, most lecseréltem a tárcsát és a féknyerget a dugattyúval. Tárcsa, betét új, a nyereg bontott. A jelenség ugyanaz: fékezésnél beremeg. Kerékagy csapágy, vagy kerékagy üthet így? Vagy egy kanna gázolajjal jobb, ha körbelocsolom és felgyújtom? 

köszönettel M. L.

spiller001 | 2016-04-14 19:33 bordino87 részére

A kilométer garantált, ismerőstől vettem. Sem a turbóval sem DPF-el nem volt probléma (ezt lekopogom) 10 ezrenként minden szűrő és a motorolaj cserélve van. Viszont a kormány még mindig rángat. Pedig tárcsák, betét és a féknyereg is ki lett cserélve. Nem értem...

mazdajani | 2016-04-14 15:30

Sziasztok érdeklődni szeretnék mazda6 kombimba szeretnék xenon izzót cserélni hozzá tudna valaki szólni hogy itthon házilag meg e tudom oldani ? Illetve hogy áljak neki ? köszi !

Zsolt1984 | 2016-04-14 08:54

Tisztelt Szakértő/fórumosok.

Kis segítséget szeretnék kérni.Mazda 6 tulajdonos lettem pár hónapja, eddig minden rendben volt vele, de a napokban a következő problémák merűltek fel. Amikor kinyitom a kocsit a központi zárral vagy kulcsal (mindegy) akkor az összes ajtón kattog a zár, amint beülök és lezárom belülről akkor abbahadj de ha megint kinyitom akkor addig kattog míg be nem zárom, +csak a bal oldali ablak emelő működik. Nem járok sokat vele 20Km/nap átlagban, én az akkumulátorra gondolok, de nem akarom addig kicserélni míg pár véleményt nem kapok, mert az is lehet, hogy más a baj.

 

Köszönöm.

mszabi | 2016-04-14 08:30

Kedves Szakértő!

A szakértelmére lenne szükség: 2006-os Mazda 6 2.0 diesel 121 LE, DPF kiszerelve. Kuplung pedál benyomásakor a motor hangosabbá válik, ha felengedem kb. 5 másodperc múlva visszahalkul. Ha csak kicsit rálépek úgyanúgy hangosabb lesz, de visszaengedésnél egyből elhakul. Másik tünet, hogy alacsonyabb (kb. 1700as) fordulatnál egyenletes sebesség tartásnál néha elkezd rángatni, de egy kisebb gázadásra elmúlik. Megbíható szerelő kizárta a a kinyomócsapágy, kuplung, lendkerék hibát. Minden át lett rajta nézve (EGR, légtömegmérő stb.), de nem tudták megállapítani az okot. Válaszát előre is kösznöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó