2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gyuszi78 | 2016-04-11 13:08

Tisztelt szakértő.

2006 os mazda 6 diesel 121 le tulaja vagyok.

A váltó szoknya és a váltógomb cseréjéhez szeretnék technikai segítséget kérni.

Válaszát előre iköszönöm!

arsenaljee | 2016-04-10 15:01 spiller001 részére

nem volt tekerve a km óra? meglepően hamar meghalt! nekem 2011es 2.2-es dízel van, most van benne 210 ezer km de még működik benne minden brutál drága szerkezet. egyébként Nálad volt már gond turbóval/DPF-el, vezérléssel? én már 200 ezer km-nél beborítékoltam 500-at, mazda javítás felirattal :-) de egyelőre nincs még probléma. sokan olyan aalcsony km-el írnak olyan nagy gondokkal, hogy szerintem sok autót viszatekernek ezért van pl. 150 km alatt kettőstömegű csere, mert az valójában már lehet hogy 300+ kmnél van.

bordino87 | 2016-04-10 11:14

Tisztelt Szakértő!

 

Érdeklődnék, hogy 2003-as 6-osba a műszerfal, illetve középkonzolba milyen típusú izzó található? Segítségét előre is köszönöm!

spiller001 | 2016-04-09 16:37

146.000 az egyes lemaradt :-)

spiller001 | 2016-04-09 16:36

  1. 000 km. a Kuplung is csúszott, és leállításkor csattant...

arsenaljee | 2016-04-09 14:39 spiller001 részére

igen neked szólt, hát ez csak egy gyenge tipp volt részemről. :-) mennyi km-nél kellett cserélni a kettőstömegűt?

spiller001 | 2016-04-09 12:17

Hát, ha nekem szólt, igen van, de nem látok összefüggést a fék és a motor közt. :-) Amúgy Azt is nemrég cserélték rengeteg pénzért...

arsenaljee | 2016-04-09 12:12

hali, abban van már kettőstömegű? lehet, hogy ez kezdi feladni a harcot.

spiller001 | 2016-04-09 10:42

Tisztelt Szakértő!

2003-as Mazda 6 diesel 100kw autómmal kapcsolatban érdeklődöm.

Fékezéskor remeg a kormány. Kicseréltettem a féktárcsákat, kb 3000 km-van benne. (előtte nem remegett, de egyszer beszorult az első fék) Elvittem műszaki vizsgabázisra, ahol a remegésért a hátsó felső lengőkar szilentet okolták. Gondoltam nem aprózom el, kicseréltettem mind a 6 lengőkart, a gömbfejekkel, és a stabilizátor pálcákat. Futómű állítás, gumi centírozás. Most ott tartok, hogy a rázás sokkal erősebb. A tárcám sokkal laposabb. :-)  Valami ötlet? Esetleg a féknyereg?

Köszönöm előre is. M. L.

littlerock79 | 2016-04-08 21:40 gulyas_peter részére

T-online tudakozó szerint:

Cím: Békéscsaba 5600, Dobozi út
Telefon: (66) 742-623

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó