2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:36 Morzsi007 részére

Ha az alapjárat ingadozás azóta se szünt meg, egy alapbeállítást kell csináltatni, de valószínűleg magától is megtanulja. Az írott lemezt általában nem fogadja el, csak a gyárit, de az is lehet, hogy már 2 soros lemez kell bele, mert kb. 2005-től már azzal jöttek ki.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:26 kovi2 részére

A 4 ajtóshoz 3 kulcs volt, (2 teljes értékű és 1 szerviz) az 5 ajtóshoz és kombihoz pedig 2-2.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:23 Szenyor részére

Mi a Sintexet használjuk, de az a lényeg, hogy jó kemény zsír legyen.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:21 arde0902 részére

Nincs benne, de létezik gyári riasztó bele, aminek engedménnyel bruttó 71.120.-Ft az ára.

DavidMotionless | 2016-03-29 19:59

Tisztelt Mazda-Auto!
A héten valószínűleg megadta magát a Bluetooth Modulom  A kérdés az lenne ,hogy   működne e például egy olyannal amin a szÁmok nem teljesen egyeznek? Pl az enyém: GDK6 66 DHX K2352.
 de amiket találok az pl  GDK6 66 DHXA K2352 vagy GDN3 66 DHX K2352.  A Bluetooth QD ID az mindegyiknél egyezik ( B013518)
A mazda könyvbe az alkatrészt 66-DHX nek jelzi
A választ előre is köszönöm.

beniasz | 2016-03-29 16:28

Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.

A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?

szucsfe | 2016-03-29 14:15 hobo123 részére

Helló!

Szerintem a tűzkarika lesz a hiba okozója, én is így jártam. Nem összeg, 1400 Ft a 4 darab, VISZONT(!!!) mindenképpen le kell szedni az olajteknőt, és ki kell takarítani, nehogy úgy járj, mint én, hogy 1500 km után a rossz tűzkarika ideje alatt lehordott koksz megegye a hajtókar csapágyadat. Én azóta is ennek a levét iszom!

hobo123 | 2016-03-29 07:56

Tisztelt Mazda Autó és fórumtársak !

Tegnap este sajnos lerobbant az autóm a hazaúton ( Mazda 6 RF5C 2004évj ). Körforgalomból kigyorsításkor elkezdett veszettúl kopogni a motor, rángatni és erőtlen lett.  Félreálltam és a motortér kinyitásakor láttam hogy a szelepfedél és környéke tiszta motorolaj. Mintha valami nagy nyomás kinyirt volna egy tömítést. Sajnos több nem látszik a rengeteg olaj miatt. Gázolajszagot nem éreztem. Kérem ha valakinek lenne ötlete ezzel kapcsolatban ossza meg velem. Sajnos szerelő csak a jövö hétem tudna ránézni, de addig is csak jó lenne egy pár gondolat, hogy vajon mégis merre induljunk el a javítással kapcsolatban.  Köszönettel István

szegab | 2016-03-28 11:30

Tisztelt Mazda! Az alábbi alvázszámú Mazda 6 gépjárműről szeretnék érdeklődni. Jelenleg 129.200 km van benne. Reális lehet ez az óraállás? Válaszukat előre is köszönöm.

JMZGY19F661401257

Rames | 2016-03-28 10:42

Tisztelt Mazda!

Segitséget szeretnék kérni,van egy mazda 6-som 2,0 disel 2004-es évjárat,az lenne a gond hogy gyors gyorsitásnál kidobja az ötödik sebetséget de vissza betudom rakni ötödikbe,ha pedig lassan gyorsitó fel a kocsit akkor meg nem dobja ki a sebetséget,mi lehet a gond vele.Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó