2025. Január 15. Szerda - Lóránt
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Új Mazda3, okostelefon, web...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:36 Morzsi007 részére
Ha az alapjárat ingadozás azóta se szünt meg, egy alapbeállítást kell csináltatni, de valószínűleg magától is megtanulja. Az írott lemezt általában nem fogadja el, csak a gyárit, de az is lehet, hogy már 2 soros lemez kell bele, mert kb. 2005-től már azzal jöttek ki.
mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:26 kovi2 részére
A 4 ajtóshoz 3 kulcs volt, (2 teljes értékű és 1 szerviz) az 5 ajtóshoz és kombihoz pedig 2-2.
mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:23 Szenyor részére
Mi a Sintexet használjuk, de az a lényeg, hogy jó kemény zsír legyen.
mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:21 arde0902 részére
Nincs benne, de létezik gyári riasztó bele, aminek engedménnyel bruttó 71.120.-Ft az ára.
DavidMotionless | 2016-03-29 19:59
Tisztelt Mazda-Auto!
A héten valószínűleg megadta magát a Bluetooth Modulom A kérdés az lenne ,hogy működne e például egy olyannal amin a szÁmok nem teljesen egyeznek? Pl az enyém: GDK6 66 DHX K2352.
de amiket találok az pl GDK6 66 DHXA K2352 vagy GDN3 66 DHX K2352. A Bluetooth QD ID az mindegyiknél egyezik ( B013518)
A mazda könyvbe az alkatrészt 66-DHX nek jelzi
A választ előre is köszönöm.
beniasz | 2016-03-29 16:28
Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.
A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?
szucsfe | 2016-03-29 14:15 hobo123 részére
Helló!
Szerintem a tűzkarika lesz a hiba okozója, én is így jártam. Nem összeg, 1400 Ft a 4 darab, VISZONT(!!!) mindenképpen le kell szedni az olajteknőt, és ki kell takarítani, nehogy úgy járj, mint én, hogy 1500 km után a rossz tűzkarika ideje alatt lehordott koksz megegye a hajtókar csapágyadat. Én azóta is ennek a levét iszom!
hobo123 | 2016-03-29 07:56
Tisztelt Mazda Autó és fórumtársak !
Tegnap este sajnos lerobbant az autóm a hazaúton ( Mazda 6 RF5C 2004évj ). Körforgalomból kigyorsításkor elkezdett veszettúl kopogni a motor, rángatni és erőtlen lett. Félreálltam és a motortér kinyitásakor láttam hogy a szelepfedél és környéke tiszta motorolaj. Mintha valami nagy nyomás kinyirt volna egy tömítést. Sajnos több nem látszik a rengeteg olaj miatt. Gázolajszagot nem éreztem. Kérem ha valakinek lenne ötlete ezzel kapcsolatban ossza meg velem. Sajnos szerelő csak a jövö hétem tudna ránézni, de addig is csak jó lenne egy pár gondolat, hogy vajon mégis merre induljunk el a javítással kapcsolatban. Köszönettel István
szegab | 2016-03-28 11:30
Tisztelt Mazda! Az alábbi alvázszámú Mazda 6 gépjárműről szeretnék érdeklődni. Jelenleg 129.200 km van benne. Reális lehet ez az óraállás? Válaszukat előre is köszönöm.
JMZGY19F661401257
Rames | 2016-03-28 10:42
Tisztelt Mazda!
Segitséget szeretnék kérni,van egy mazda 6-som 2,0 disel 2004-es évjárat,az lenne a gond hogy gyors gyorsitásnál kidobja az ötödik sebetséget de vissza betudom rakni ötödikbe,ha pedig lassan gyorsitó fel a kocsit akkor meg nem dobja ki a sebetséget,mi lehet a gond vele.Előre is köszönöm!