2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-11-05 14:50 Imi73 részére

A DPF lámpa folyamatos villogása esetén mindenképpen szakszerviz felkeresése javasolt. Amennyiben olajcsere után nem volt nullázva a regenerálások száma és a belevaló alacsony hamutartalmú olaj van benne, akkor elképzelhető, hogy csak "nullázni" kell. Egyéb esetben műszeres diagnosztika és sajnos kényszerregenerálás szükséges.

mazda-auto.hu | 2015-11-05 14:27 Akos1994 részére

A kuplungtárcsa 25972.- Ft, a szerkezet 32495.- Ft, kinyomó csapágy 10664.- Ft. Ezek gyári alkatrész árak, az utángyártottat ebbe a típusba nem ajánljuk!

mazda-auto.hu | 2015-11-05 13:56 kicsipo részére

Az alapjárat ingadozásra megoldás lehet a nyomásszabályzó szelep cseréje, ára bruttó 46500.- Ft.

mazda-auto.hu | 2015-11-05 13:51 Danny_0330 részére

Igen érintett, bármelyik márkaszervizben díjmentesen elvégzik a javítást.

Imi73 | 2015-11-05 10:22

Tisztelt Mazda-autó!

DPF ügyben kérnék segítséget-tanácsot, elért hozzám is a probléma...

2009-es évjáratú 125 lovas 2.2 dízelről lenne szó, elkezdett villogni a DPF visszajelző lámpája, az autó nem tiltott le és nem váltott át "csökkentett mód"- ra sem. 

Tisztában vagyok nagy vonalakban a jelenséggel és az okával hogy mi is ez, nem kimondottan városi használatú az autó, meg szokott lenni "mozgatva" hosszabb távon is. 

Az lenne a kérdésem hogy javasolják- e lefuttatni rajta a kényszerített regenerálási programot, mert úgy hallottam hogy nem egészen humánus az autóra nézve a helyben történő magas fordulaton történő pörgetés stb. Van -e esetleg más megoldás és milyen költségvonzata van?

Köszönöm a segítséget!

kicsipo | 2015-11-05 07:58 mazda-auto.hu2 részére

Szia!

Hibakódot nem ír ki, az már meg lett nézve! A kopogó hangot pedig megfigyelem jobban, hogy menet közben is lehet e hallani! Az alapjárat ingadozásra tipp? Valaki azt mondta, hogy egy bizonyos DENSO szelepet kell kicserélni! Az ugyanaz lehet mint a magasnyomású szelep??

sutivi | 2015-11-04 19:49 mazda-auto.hu2 részére

Meg van a probléma.1-es hengerben kotyog a hajtókar.Ön szerint ez mitől lehet,és mennyire fog ez nekem fájni?Válaszát köszönöm!

 

Danny_0330 | 2015-11-04 19:42 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ !

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a légzsák-problémával kapcsolatban érintett-e esetleg az autóm ?

JMZGG143231131962

Köszönöm szépen

Dani 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-04 15:58 rasotamas részére

Castrol Edge Professional C3 0W-30.

Ez kereskedelmi forgalomba nem beszerezhető, ezt csak a márkaszervizek kapják. Az 5W-30 C3 is jó.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-04 15:54 Tibko12 részére

Nem érintett az autó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó