2024. November 26. Kedd - Virág
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-11-05 14:50 Imi73 részére
A DPF lámpa folyamatos villogása esetén mindenképpen szakszerviz felkeresése javasolt. Amennyiben olajcsere után nem volt nullázva a regenerálások száma és a belevaló alacsony hamutartalmú olaj van benne, akkor elképzelhető, hogy csak "nullázni" kell. Egyéb esetben műszeres diagnosztika és sajnos kényszerregenerálás szükséges.
mazda-auto.hu | 2015-11-05 14:27 Akos1994 részére
A kuplungtárcsa 25972.- Ft, a szerkezet 32495.- Ft, kinyomó csapágy 10664.- Ft. Ezek gyári alkatrész árak, az utángyártottat ebbe a típusba nem ajánljuk!
mazda-auto.hu | 2015-11-05 13:56 kicsipo részére
Az alapjárat ingadozásra megoldás lehet a nyomásszabályzó szelep cseréje, ára bruttó 46500.- Ft.
mazda-auto.hu | 2015-11-05 13:51 Danny_0330 részére
Igen érintett, bármelyik márkaszervizben díjmentesen elvégzik a javítást.
Imi73 | 2015-11-05 10:22
Tisztelt Mazda-autó!
DPF ügyben kérnék segítséget-tanácsot, elért hozzám is a probléma...
2009-es évjáratú 125 lovas 2.2 dízelről lenne szó, elkezdett villogni a DPF visszajelző lámpája, az autó nem tiltott le és nem váltott át "csökkentett mód"- ra sem.
Tisztában vagyok nagy vonalakban a jelenséggel és az okával hogy mi is ez, nem kimondottan városi használatú az autó, meg szokott lenni "mozgatva" hosszabb távon is.
Az lenne a kérdésem hogy javasolják- e lefuttatni rajta a kényszerített regenerálási programot, mert úgy hallottam hogy nem egészen humánus az autóra nézve a helyben történő magas fordulaton történő pörgetés stb. Van -e esetleg más megoldás és milyen költségvonzata van?
Köszönöm a segítséget!
kicsipo | 2015-11-05 07:58 mazda-auto.hu2 részére
Szia!
Hibakódot nem ír ki, az már meg lett nézve! A kopogó hangot pedig megfigyelem jobban, hogy menet közben is lehet e hallani! Az alapjárat ingadozásra tipp? Valaki azt mondta, hogy egy bizonyos DENSO szelepet kell kicserélni! Az ugyanaz lehet mint a magasnyomású szelep??
sutivi | 2015-11-04 19:49 mazda-auto.hu2 részére
Meg van a probléma.1-es hengerben kotyog a hajtókar.Ön szerint ez mitől lehet,és mennyire fog ez nekem fájni?Válaszát köszönöm!
Danny_0330 | 2015-11-04 19:42 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a választ !
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a légzsák-problémával kapcsolatban érintett-e esetleg az autóm ?
JMZGG143231131962
Köszönöm szépen
Dani
mazda-auto.hu2 | 2015-11-04 15:58 rasotamas részére
Castrol Edge Professional C3 0W-30.
Ez kereskedelmi forgalomba nem beszerezhető, ezt csak a márkaszervizek kapják. Az 5W-30 C3 is jó.
mazda-auto.hu2 | 2015-11-04 15:54 Tibko12 részére
Nem érintett az autó.