2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-11-03 09:46

1. Meg kellene mérni a kompressziót.

2. Figyelni kellene, hogy hideg indításnál van-e kékes füst, és ha bemelegedett a motor ez megszűnik vagy sem.

Az olajat gyakrabban kellene utána tölteni a javításig, mert 1 liter hiány ennél a motornál 31%-os olajhiányt jelent.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-03 09:38 Cila7401 részére

Az első megnézni, hogy van-e hibakód.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-03 09:36 Danny_0330 részére

Végig kellene nézni a hajtásláncot, és ha az kizárható, mármint a hibája, akkor valószínű a motor lesz.

 

mazda-auto.hu2 | 2015-11-03 09:32 rasotamas részére

Jó a gyanu, nagy valószínűséggel az a gond.

alk3sh | 2015-11-02 12:43 Danny_0330 részére

Ez engem is érdekelne kinek milyen ötlete van.... igaz nekem nem csak 3-4ben hanem bármilyen fokozatban van néha megcsinálja, visszadadog gázadásra majd megy rendesen. 

 

 

Akos1994 | 2015-11-01 13:32

Hello van még egy probléma kemény a kuplung nagyon,és emelkedőnél hosszan kell nyomni a kuplungott hogy meg induljak vele és olyan hangos rezgest ad ki mikor le akarna fuladni és vissza benyomom a kuplungott akkor nagy nehezen elindul!üdv

Akos1994 | 2015-11-01 13:26

Hello!nekem egy olyan problémám van!van egy 2003-2.3benzines mazda6 autom!206.000km vel vettem és 6000 km után 1liter olajat kellet bele önteni,mi lehet a probléma?üdv

Cila7401 | 2015-11-01 13:08

Üdv! 2004-es dízel Mazda6 problémám van hidegben történő iindításnál és hosszú út után lévő indításnál. Akkumulátor 2 hónapos, kettős tömegű, porlasztók, generátor, szíjak, görgők 2 éve cserélve, ill. felújítva. Tudna valaki érdemben választ adni, hogy mi /mik/ okozhatja az indítás gondját?! Előre is köszönöm. Cila

Danny_0330 | 2015-10-31 09:48

Sziasztok,

Mazda 2.3 GT autómnál mostanában azt tapasztalom, hogy 3-asba,4-esbe váltva, egy erősebb gyorsításnal "dadog" 1-et az autó.

Nem csinálja minden alkalommal, olyan mintha a kuplungot hirtelen engedném fel, de a valóságban, már felengedtem régen..:(

Így láthatatlanban, van tippetek, hogy mi lehet a probléma oka ? 

Előre is köszi 

Dani 

rasotamas | 2015-10-30 08:10

Üdvözlöm!

Régóta meglévő problémám, hogy ha végállásig tekerem a körmányt alapjáraton lefullad az autó, 1000 rpmnél már nem. A tegnapi nap azonban szűk kis fordulós emelkedős-lejtős utcákban lavíroztam 4 utassal. Ebben a helyzetben nem kellett tökig kitekerni a kormányt hogy lefulladjon, hamarabb lefulladt. Én a szervószivattyú nyomásszabályzó szelepére gyanakszom.

Önnek mi a véleménye? Mi okozhatja a problémát?

2004 136LE

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó