2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Vezérműszíj csere akció!
Mazda3 teszt.
Boldog Karácsonyt!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Feribax2 | 2015-10-13 12:16 Feribax2 részére
Kérdést persze kifelejtettem: szerintetek cserélve lett a toronycsapágy vagy sem?
Feribax2 | 2015-10-13 08:13
Sziasztok!
151013/20151013_061841_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061852_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061903_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061916_www. kepfeltoltes.hu_.jpg 151013/20151013_061926_www. kepfeltoltes.hu_.jpg
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mivel úgy érzem át lettem verve. Családbarát ajánlotta "jó szerelő", saját műhellyel. Olajcserére vittem az autót és mivel volt egy pici jobbra húzás is, így gondoltam ezt is megnézhetné. Már az elején mondta, hogy szerinte toronycsapágy lesz és 18ezer körül már jót lehet kapni(én is néztem, több kereskedésben is, de 18-ért már a legdrágábbat adták volna, ezért is furcsa). Kész lett a kocsi, oljacsere, szűrők, 2 toronycsapágy, futóműállítás, cirka 87ezer forint! Azt hittem falnak megyek, amikor ezt meghallottam, de nem volt mi tenni, kifizettem. Hazafelé tartó után direkt autóúton mentünk, hogy leteszteljem. Egy enyhe jobbra húzás még mindig volt, de talán nem olyan vészes, mint előtte. Otthon viszont jött a meglepetés: laikusként néztem, de új alkatrészt nem találtam, sőt alulról bekukkantva ugyanolyan koszos a felfüggesztés, tehát ahhoz hozzá nem ért senki. Csavarok feje rozsdás, kulcsnyom nincs rajta.
Csináltam pár képet, ezért kérném a szakértő szemeket, hogy nézzék meg inkább.
Előre is köszönöm a segítséget!
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
http://kepfeltoltes.hu/view/
robertoq | 2015-10-12 22:12 mazda-auto.hu részére
Tisztelt MazdaAuto! Korábban beszéltünk hátsó övfogadóról, mostanában volt várható. Van esetleg új információ? Köszönöm.
Adrian1984 | 2015-10-12 17:44
Tisztelt Mazda-Autó, kedves Szakik!
Egy kisebb problémával kapcsolatban érdeklődnék. Az autó Mazda6, 2004, 1.8 benzines szedán. A kuplungszett kb. négy hete volt cserélve (Exedy), de ez a probléma már előtte is fennált - igaz, csak nagyon-nagyon ritkán. A helyzet az, hogy néha (viszonylag ritkábban), amikor egyesből (és csak abból) indulnék el, akkor olyan, mintha fulladozna, a fordulatszám durván leesik. Ezt főleg akkor teszi, ha előtte hátramenetet végeztem, bár lehet, hogy ezzel nincs összefüggésben a dolog. Kicsit néha olyan érzésem lenne, mitha "félreváltottam" volna, holott ez biztosan nem igy van.
A fordulatszám egyébként mindig jó (ezt a ritka esetet kivéve), az autó jól gyorsul, a váltás ezt kivéve remek, a motornak nincs furcsa hangja sem (csak ebben a helyzetben olyan, mintha "alulról erőlködne"), mindig "pöccre" indult, tehát nincs rá különösebb indoka.
Kérdésem az lenne, hogy ezt mi okozhatja? Nyilván igy leirva sokkal nehezebb választ adni, mint látni, és ezt ei is fogadom.
Köszönöm szépen előre is a választ!
BP | 2015-10-12 16:06
Tisztelt Mazda-Auto!
Néhány hete vettük észre először, hogy ha álló helyzetből előre és hátramenetben is balra kell kanyarodni, akkor az autó (2010-es 1,8-as 6 Sportkombi) hangosan és nehézkesen reagál. Erősen gyanús hogy kormánymű gond lehet, ami kissé riasztó lehetőségnek tűnik (árban, és az autó korára - 5 éves - tekintettel is). Ami biztos: se lengéscsillapító, se gömbcsukló problémára utaló jelet nem találtak.
Nyilván nem ússzuk meg a nagy szervízlátogatást, de előtte szeretném felmérni, hogy mennyire gyakori problémáról van szó, illetve mi a kezelési mód (ha kormányműcsere, akkor az hány autó árába kerül...?)
Válaszukat előre is köszönöm!
Péter
mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:45 saxoo44 részére
mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:39 fenya6 részére
mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:37 Lajos71 részére
mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:34 Hiro részére
kdani21 | 2015-10-10 12:27