2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Feribax2 | 2015-10-13 12:16 Feribax2 részére

Kérdést persze kifelejtettem: szerintetek cserélve lett a toronycsapágy vagy sem?
 

Feribax2 | 2015-10-13 08:13

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mivel úgy érzem át lettem verve. Családbarát ajánlotta "jó szerelő", saját műhellyel. Olajcserére vittem az autót és mivel volt egy pici jobbra húzás is, így gondoltam ezt is megnézhetné. Már az elején mondta, hogy szerinte toronycsapágy lesz és 18ezer körül már jót lehet kapni(én is néztem, több kereskedésben is, de 18-ért már a legdrágábbat adták volna, ezért is furcsa). Kész lett a kocsi, oljacsere, szűrők, 2 toronycsapágy, futóműállítás, cirka 87ezer forint! Azt hittem falnak megyek, amikor ezt meghallottam, de nem volt mi tenni, kifizettem. Hazafelé tartó után direkt autóúton mentünk, hogy leteszteljem. Egy enyhe jobbra húzás még mindig volt, de talán nem olyan vészes, mint előtte. Otthon viszont jött a meglepetés: laikusként néztem, de új alkatrészt nem találtam, sőt alulról bekukkantva ugyanolyan koszos a felfüggesztés, tehát ahhoz hozzá nem ért senki. Csavarok feje rozsdás, kulcsnyom nincs rajta.
Csináltam pár képet, ezért kérném a szakértő szemeket, hogy nézzék meg inkább.
Előre is köszönöm a segítséget!

http://kepfeltoltes.hu/view/151013/20151013_061841_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151013/20151013_061852_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151013/20151013_061903_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151013/20151013_061916_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151013/20151013_061926_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

robertoq | 2015-10-12 22:12 mazda-auto.hu részére

Tisztelt MazdaAuto! Korábban beszéltünk hátsó övfogadóról, mostanában volt várható. Van esetleg új információ? Köszönöm.

Adrian1984 | 2015-10-12 17:44

Tisztelt Mazda-Autó, kedves Szakik!

Egy kisebb problémával kapcsolatban érdeklődnék. Az autó Mazda6, 2004, 1.8 benzines szedán. A kuplungszett kb. négy hete volt cserélve (Exedy), de ez a probléma már előtte is fennált - igaz, csak nagyon-nagyon ritkán. A helyzet az, hogy néha (viszonylag ritkábban), amikor egyesből (és csak abból) indulnék el, akkor olyan, mintha fulladozna, a fordulatszám durván leesik. Ezt főleg akkor teszi, ha előtte hátramenetet végeztem, bár lehet, hogy ezzel nincs összefüggésben  a dolog. Kicsit néha olyan érzésem lenne, mitha "félreváltottam" volna, holott ez biztosan nem igy van. 

A fordulatszám egyébként mindig jó (ezt a ritka esetet kivéve), az autó jól gyorsul, a váltás ezt kivéve remek, a motornak nincs furcsa hangja sem (csak ebben a helyzetben olyan, mintha "alulról erőlködne"), mindig "pöccre" indult, tehát nincs rá különösebb indoka.

Kérdésem az lenne, hogy ezt mi okozhatja? Nyilván igy leirva sokkal nehezebb választ adni, mint látni, és ezt ei is fogadom.

Köszönöm szépen előre is a választ!

 

BP | 2015-10-12 16:06

Tisztelt Mazda-Auto!

Néhány hete vettük észre először, hogy ha álló helyzetből előre és hátramenetben is balra kell kanyarodni, akkor az autó (2010-es 1,8-as 6 Sportkombi) hangosan és nehézkesen reagál. Erősen gyanús hogy kormánymű gond lehet, ami kissé riasztó lehetőségnek tűnik (árban, és az autó korára  - 5 éves - tekintettel is). Ami biztos: se lengéscsillapító, se gömbcsukló problémára utaló jelet nem találtak.

Nyilván nem ússzuk meg a nagy szervízlátogatást, de előtte szeretném felmérni, hogy mennyire gyakori problémáról van szó, illetve mi a kezelési mód (ha kormányműcsere, akkor az hány autó árába kerül...?)

Válaszukat előre is köszönöm!

Péter

mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:45 saxoo44 részére

A legolcsóbb megoldás a gázolajszűrő cseréje. Ha nincs változás, egy hibakódolvasást megér, mert nem minden esetben világít a hibalámpa.

mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:39 fenya6 részére

A nagynyomású szivattyú nyomásszabályzó szelepe lehet a gond, ha nincs hibakód. A szelep ára 46.500.- Ft bruttó, postán utánvéttel tudunk küldeni. Megrendelni a benko@mazda-auto.hu címen lehet.

mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:37 Lajos71 részére

Próbálja meg a benko@mazda-auto.hu címre küldeni

mazda-auto.hu | 2015-10-12 14:34 Hiro részére

Valamelyik solenoid szelep a ludas, ki kellene mérni pontosan.

kdani21 | 2015-10-10 12:27

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Győrben megbízható szerelőt keresnék 2004-es 136-LE /-os Mazdámhoz. Önindító megadta magát. Márkas zervíz nem érdekel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó