2025. Január 17. Péntek - Antal

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


miki60 | 2015-10-13 17:07 Feribax2 részére

Igen,házzal együtt szokták cserélni.Mivel a csapágy műanyagháza belerohad.

Feribax2 | 2015-10-13 16:48 miki60 részére

Egész pontosan így néz ki?http://kepfeltoltes.hu/view/151013/1976216_415_width_thumb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

miki60 | 2015-10-13 16:20 Feribax2 részére

Szia!

Ez nagyon úgy néz ki hogy még érintetlen.A torony csapágy amúgy a fekete perem alatt van,de látni,hogy  a csapágy ház és a lengéscsillapító csavarja (az van középen) nem voltak megbontva.Nem rég cseréltem az enyémben,az igaz 323F,de csak a méretek másak.Ne olyan hagyományos csapágyra gondolj,ezek tűgörgösek...

üdv:miki

Feribax2 | 2015-10-13 15:56 pusi65 részére

feribax2@gmail.com, köszönöm!

pusi65 | 2015-10-13 15:47 Feribax2 részére

Nem tudok itt képet berakni, béna vagyok. ha adsz egy email címet, küldök robbantott rajzot.

Feribax2 | 2015-10-13 15:35 pusi65 részére

Köszönöm a hozzászólást! Szedtem már szét ezt-azt,ezért is volt furcsa az elejétől kezdve. 926-os képen ha jót nézek, akkor azt látom, hogy a toronycsapágy maga is rozsdás(újként nem kéne annak lennie). Tehát a középen lévő fekete kör(aminek közepén van a csavar és széleiből szemben ki van metszve egy kis darab) az valóban a toronycsapágy vagy az alatt van valahol, ahol nem lehet látni?

pusi65 | 2015-10-13 15:33 Feribax2 részére

Nem hagy nyugodni a dolog.... Amikor szétszedek-összerakok egy ilyen szerkezeti részt, akkor hiába a nagy igyekezet, sohasem sikerül teljesen pontosan eltalálni annak a három vagy négy csavarnak a helyét. Itt mindegyik csavar totál passzol, semmi perem, illetve az eredeti szerelés által letakart és szép felületű rész nem látszik. Na nem untatom itt a többi Fórumtársat.  

pusi65 | 2015-10-13 15:20 Feribax2 részére

Illetve a 852-es fotó talán mégis jó: ha befújom egy csavarlazító spray-el, akkor a rozsda ázottá válik és az anya áttekerésekor a rozsda sérül a meneten. Ezen a képen az a másfél menetecske pedig rücskösen rozsdás. Nem akarom itt a nyomozó felügyelőt megjátszani, de szerintem az az anya nem lett mozdítva, csak befújva és akkor viszont nem lett a rugó leszedve és akkor.... :( Egyébként egy hatalmas kátyúba hajtás miatt én is sokat bosszankodtam elhúzással. Nem tett jót a szilenteknek. Lézeres csodabogarakkal állították ide-oda  kemény pénzért - a sok tehetségtelen - A végén horgászdamillal és egy házilag kreált kerettel magam állítottam be. Na azóta elengedett kormánnyal is szépen futl, gumi is szép. Lehet most többen megkérdőjeleznek, de nem baj! :))

pusi65 | 2015-10-13 15:04 Feribax2 részére

Nagyon átérzem helyzetedet! Hogy be akart csapni engem is Budapesten a Mazda Szabó anno... Nehéz így vakuval készített fotóról nyilatkozni. Csupa csillogás, ráadásul a menet, aminek "áttekertnek" kellene kinéznie, pont nem igazán kivehető. Szerintem hasznosabb lenne pár kép (lámpával,vaku nélkül) a rugóról, amit kiszerelésnél össze kellett hogy fogdosson a szerelő szétszedés közben, tehát nem lehet egybefüggően poros, sőt! 

myzoli | 2015-10-13 14:28

Tisztelt Mazda Autó!

Érdeklődni szeretnék, hogy az autóm érintett-e a légzsák visszahívási akcióban?
Az autó 2004-es évjáratú, alvázszáma pedig a következő:
JMZGG14T201233579

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó