2025. Január 17. Péntek - Antal
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Mazda2, Ford Fiesta teszt.
Új Mazda3, okostelefon, web...
Szuperkönnyű Mazda MX-5 részletek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
miki60 | 2015-10-13 17:07 Feribax2 részére
Igen,házzal együtt szokták cserélni.Mivel a csapágy műanyagháza belerohad.
Feribax2 | 2015-10-13 16:48 miki60 részére
miki60 | 2015-10-13 16:20 Feribax2 részére
Szia!
Ez nagyon úgy néz ki hogy még érintetlen.A torony csapágy amúgy a fekete perem alatt van,de látni,hogy a csapágy ház és a lengéscsillapító csavarja (az van középen) nem voltak megbontva.Nem rég cseréltem az enyémben,az igaz 323F,de csak a méretek másak.Ne olyan hagyományos csapágyra gondolj,ezek tűgörgösek...
üdv:miki
Feribax2 | 2015-10-13 15:56 pusi65 részére
feribax2@gmail.com, köszönöm!
pusi65 | 2015-10-13 15:47 Feribax2 részére
Nem tudok itt képet berakni, béna vagyok. ha adsz egy email címet, küldök robbantott rajzot.
Feribax2 | 2015-10-13 15:35 pusi65 részére
Köszönöm a hozzászólást! Szedtem már szét ezt-azt,ezért is volt furcsa az elejétől kezdve. 926-os képen ha jót nézek, akkor azt látom, hogy a toronycsapágy maga is rozsdás(újként nem kéne annak lennie). Tehát a középen lévő fekete kör(aminek közepén van a csavar és széleiből szemben ki van metszve egy kis darab) az valóban a toronycsapágy vagy az alatt van valahol, ahol nem lehet látni?
pusi65 | 2015-10-13 15:33 Feribax2 részére
Nem hagy nyugodni a dolog.... Amikor szétszedek-összerakok egy ilyen szerkezeti részt, akkor hiába a nagy igyekezet, sohasem sikerül teljesen pontosan eltalálni annak a három vagy négy csavarnak a helyét. Itt mindegyik csavar totál passzol, semmi perem, illetve az eredeti szerelés által letakart és szép felületű rész nem látszik. Na nem untatom itt a többi Fórumtársat.
pusi65 | 2015-10-13 15:20 Feribax2 részére
Illetve a 852-es fotó talán mégis jó: ha befújom egy csavarlazító spray-el, akkor a rozsda ázottá válik és az anya áttekerésekor a rozsda sérül a meneten. Ezen a képen az a másfél menetecske pedig rücskösen rozsdás. Nem akarom itt a nyomozó felügyelőt megjátszani, de szerintem az az anya nem lett mozdítva, csak befújva és akkor viszont nem lett a rugó leszedve és akkor.... :( Egyébként egy hatalmas kátyúba hajtás miatt én is sokat bosszankodtam elhúzással. Nem tett jót a szilenteknek. Lézeres csodabogarakkal állították ide-oda kemény pénzért - a sok tehetségtelen - A végén horgászdamillal és egy házilag kreált kerettel magam állítottam be. Na azóta elengedett kormánnyal is szépen futl, gumi is szép. Lehet most többen megkérdőjeleznek, de nem baj! :))
pusi65 | 2015-10-13 15:04 Feribax2 részére
Nagyon átérzem helyzetedet! Hogy be akart csapni engem is Budapesten a Mazda Szabó anno... Nehéz így vakuval készített fotóról nyilatkozni. Csupa csillogás, ráadásul a menet, aminek "áttekertnek" kellene kinéznie, pont nem igazán kivehető. Szerintem hasznosabb lenne pár kép (lámpával,vaku nélkül) a rugóról, amit kiszerelésnél össze kellett hogy fogdosson a szerelő szétszedés közben, tehát nem lehet egybefüggően poros, sőt!
myzoli | 2015-10-13 14:28
Tisztelt Mazda Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy az autóm érintett-e a légzsák visszahívási akcióban?
Az autó 2004-es évjáratú, alvázszáma pedig a következő:
JMZGG14T201233579