2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2015-05-14 13:34 kori 2000 részére
A turbón nincs szenzor, a töltőlevegő hűtőn.
mazda-auto.hu | 2015-05-14 13:32 Balu88 részére
Kiadható információként annyit írhatok, hogy 2012. végén 180000 km volt az autóban.
kori 2000 | 2015-05-14 11:14
Köszönöm a válaszát!
A szenzor hol található,a motorban vagy a turbóban?
Balu88 | 2015-05-14 10:31
Tisztelt Mazda-auto!
Információt szeretnék kérni egy általam kinézett autóról:
Mazda 6 1.8 TE 2003-as évjárat, JMZGY1982311257057
Elméletileg Németországból lett behozva 228.000 km van benne, és kint is egy gazdás volt. Válaszát előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-14 08:16 kori 2000 részére
1. A szenzort, illetve annak áramkörét kell ellenőrizni. Rossz csatlakozás, hibás szenzor stb..
2. A villogó DPF lámpa esetén mielőbb szervizbe kell vinni az autót. A további használat a szűrő teljes tönkremenetelét okozhatja. Akár emiatt is vészüzemmódba állhat az autó, és korlátozza a teljesítményt.
mazda-auto.hu | 2015-05-14 08:08 tibor81 részére
Az olajcsere szűrővel, munkadíjjal 24250,-Ft. A klímatöltés 10000 Ft. Egy héttel előtte érdemes bejelentkezni. 66/430-585, vagy itt.
kori 2000 | 2015-05-13 19:28
Üdvözlöm a Fórumozókat!
Van egy Mazda 6 2.0 dízel autóm. (2008) 224000 Km
Korábban már megtörtént, hogy a motorkód megjelent, ilyenkor elment a turbó, de egy-két nap után újra eltűnt a motor kód a műszerfalról és újra ment a turbó. Most azonban újra megjelent a motor kód 3-4 hete és nem tűnik el. A turbó nem müködik ez után megjelent egy újabb hibakód DPF ami villog. Elvittem autószerelőhöz rácsatlakozott a hibakód olvasóval és a következő hibakódok jelen meg:
P0098 Szívó Levegő Hőmérsélet Érzékelő 2 áramkör
Áramkör magas bemenet
Nincs szimptóma
P2458 Dízel részecskeszűrő regenerálás időtartama
Nincs szimptóma
Érvényes
P2463 Dízel részecskeszűrő korom- felgyülemlett
Nincs szimptóma
Érvényes
Kérem ha valaki ért hozzá, ezek a kódok alapján, hogy miért nem megy a turbó, kérem írja meg mert az autószerelő nem tudta kijavítani a hibát vagy lehet hogy nem is lehet.
Várom mihamarabbi válaszukat.
Előre is köszönöm!
tibor81 | 2015-05-13 14:48 mazda-auto.hu részére
2002 év RF5 2.0 dizel 223000km
mazda-auto.hu | 2015-05-13 14:28 tibor81 részére
Évjárat, motor, km óra állás?
mazda-auto.hu | 2015-05-13 14:26 Norebee részére
Köszönjük a beszámolót, és a vásárlást!