2025. Április 12. Szombat - Gyula
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére
A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?
pusi65 | 2018-06-20 15:42 Wombat részére
Üdv. Wombat, már írtam egy választ, de eltűnt… ?
Többféle gyártó csinál a GY-hoz horgot. Mindegyikhez kell vágni, de eltérő mértékben. A legkisebb műtét az MVG -hez kell, – én aztán végigzongoráztam az összes létezőt – (ebay-en elérhető, elég drága, de szerintem megéri mert a legjobb!!) ott annyira keveset kell vágni, hogy hátulról nem is látni, csak alulról aknáról nézve. A csatlakozó is behajtható az üregbe, ezért mintha nem is lenne horgos az autó.:) Ez a típus el van látva kódokkal, beazonosítható, ezért NEM kérnek műbizonylatot. Sok egyéb olcsóbb megoldásra bizony KÉRIK. A bontott horog eleve fel sem rakható, csak “bevizsgálás” után. (mint egy vízművek vízóra) Hiába a márka (Thule) amit leginkább felraktak a márkaszervizek. Egyébként a Thule is el van látva “E” kóddal, ami miatt erre sem kellene, hogy kérjék a műbizonylatot. Minden esetben hivatalos szerelő szerelheti csak fel. Mivel én 100 %-os minőséget akartam, magam raktam fel nem spórolva energiát (2 teljes nap) az üreg és felületvédelemre, precíz szerelésre. Utána csak egy szerelési papír kellett pecséttel :) és most nyugodt vagyok, mert feltehetően évtizedekig hibátlan lesz. Biztosan létezik jó szakember, aki felszereli, de tutira nem úgy, mint SK ugyanis az “gazdaságtalan”.
Feltehetően a vizsgahelyeken is káosz van a jogszabály értelmezése és alkalmazása terén, (lásd utólagos kölámpa és távolsági kiegészítő fényszóró kálváriák) ezért legjobb, ha egy jóakaró, komoly, félbarát szaki szereli fel és viszi vizsgára.
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:33 AlbertoGrande részére
E-mailben küldtünk ajánlatot
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:18 arde0902 részére
A típusbizonyítványba minden motorhoz hozzá van rendelve a motorkód, melyet a vizsgabiztosok a műszaki során ellenőriznek. Ezért kérik motorcsere után az igazolást, hogy típusazonos motor került beépítésre.
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:12 Wombat részére
Igen, ki kell vágni a löklapot és kell műbizonylat a műszaki vizsgához.
mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:11 szurotibi részére
Igen, reális
szraplaw | 2018-06-20 11:08
Tisztelt Szakértők!
2017 Márciusában vásároltam újonnan egy csodaszép Mazda 6 sportkombit G192 revolution top felszereltséggel. A problémám az lenne, hogy 8.000km-nél elkezdett rázni a kormány 90km/h-ről folyamatos lassításnál, ennél kisebb tempónál nem. Bevizsgálták a tárcsákat hullámosak voltak, ki kellett cserélni, most elment ismét közel 10.000km-et és újra előjött a probléma! Főleg városban használom az autót és csak nagyobb családi utaknál jön elő újra és újra a kormány rázkódás. Mi lehet a probléma? Több automata váltós autóm volt amit szintén ilyen körülmények között használtam és 100.000km alatt egyikben sem cseréltek tárcsát.. Válaszukat megköszönve, üdvözlettel: Istvan
AlbertoGrande | 2018-06-19 08:51
Tisztelt Mazda-Auto!
Újra vásároltam egy 6-os MPS-t, 200 ezer körüli méterrel. A lánc már nagyon szól benne. Milyen szettet érdemes beszerelni, azt hol érdemes beszerezni és mire kell figyelni? Kell/ajánlott-e az okoskereket is egyidejűleg cserélni?
Az ebay tele van komplett szettekkel, de inkább a megbízható forrásokat preferálnám.
Köszönettel, Albert
arde0902 | 2018-06-17 20:34
Üdv Szakértők!
Elég összetett problémám van egy motorcsere miatt,nem terhelném a fórumot rögtön.Első körben annyit kérdeznék,hogy van-e olyan adatbázishoz hozzáférésük,ami a különböző típusú Mazdákba beszerelt motorvariánsokat motorszám alapján katalógizálja?
Köszönöm megtisztelő válaszukat&üdv!
Sz.Árpi.
Wombat | 2018-06-17 16:29
Üdvözletem!
Ha bontott gyári vonóhorgot veszek a 2002-es GY-hoz akkor ahhoz kell-e a hátsó lökhárító alját vágni?
Valamint, hogy a gyári vonóhorog mellé műszakin kell-e valamiféle műbizonylat (amit be kell majd szereznem, ha igen)?