2024. November 22. Péntek - Cecília

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:49 szraplaw részére

A gyári féktárcsa japán gyártmány, tehát gondolhatjuk, hogy nem a minőséggel van gond, de nem lehet kizárni. Mindenképpen vissza kellene menni a szervizbe, hogy vizsgálják be a tárcsát. A kerék nem kapott ütést vagy nagyobb kátyút, hogy a kerékagy ütne ?

pusi65 | 2018-06-20 15:42 Wombat részére

Üdv. Wombat, már írtam egy választ, de eltűnt… ?

Többféle gyártó csinál a GY-hoz horgot. Mindegyikhez kell vágni, de eltérő mértékben. A legkisebb műtét az MVG -hez kell, – én aztán végigzongoráztam az összes létezőt – (ebay-en elérhető, elég drága, de szerintem megéri mert a legjobb!!) ott annyira keveset kell vágni, hogy hátulról nem is látni, csak alulról aknáról nézve. A csatlakozó is behajtható az üregbe, ezért mintha nem is lenne horgos az autó.:) Ez a típus el van látva kódokkal, beazonosítható, ezért NEM kérnek műbizonylatot. Sok egyéb olcsóbb megoldásra bizony KÉRIK. A bontott horog eleve fel sem rakható, csak “bevizsgálás” után. (mint egy vízművek vízóra) Hiába a márka (Thule) amit leginkább felraktak a márkaszervizek. Egyébként a Thule is el van látva “E” kóddal, ami miatt erre sem kellene, hogy kérjék a műbizonylatot. Minden esetben hivatalos szerelő szerelheti csak fel. Mivel én 100 %-os minőséget akartam, magam raktam fel nem spórolva energiát (2 teljes nap) az üreg és felületvédelemre, precíz szerelésre. Utána csak egy szerelési papír kellett pecséttel :) és most nyugodt vagyok, mert feltehetően évtizedekig hibátlan lesz. Biztosan létezik jó szakember, aki felszereli, de tutira nem úgy, mint SK ugyanis az “gazdaságtalan”.

Feltehetően a vizsgahelyeken is káosz van a jogszabály értelmezése és alkalmazása terén, (lásd utólagos kölámpa és távolsági kiegészítő fényszóró kálváriák) ezért legjobb, ha egy jóakaró, komoly, félbarát szaki szereli fel és viszi vizsgára.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:33 AlbertoGrande részére

E-mailben küldtünk ajánlatot

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:18 arde0902 részére

A típusbizonyítványba minden motorhoz hozzá van rendelve a motorkód, melyet a vizsgabiztosok a műszaki során ellenőriznek. Ezért kérik motorcsere után az igazolást, hogy típusazonos motor került beépítésre.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:12 Wombat részére

Igen, ki kell vágni a löklapot és kell műbizonylat a műszaki vizsgához.

mazda-auto.hu | 2018-06-20 15:11 szurotibi részére

Igen, reális

szraplaw | 2018-06-20 11:08

Tisztelt Szakértők!

2017 Márciusában vásároltam újonnan egy csodaszép Mazda 6 sportkombit G192 revolution top felszereltséggel. A problémám az lenne, hogy 8.000km-nél elkezdett rázni a kormány 90km/h-ről folyamatos lassításnál, ennél kisebb tempónál nem. Bevizsgálták a tárcsákat hullámosak voltak, ki kellett cserélni, most elment ismét közel 10.000km-et és újra előjött a probléma! Főleg városban használom az autót és csak nagyobb családi utaknál jön elő újra és újra a kormány rázkódás. Mi lehet a probléma? Több automata váltós autóm volt amit szintén ilyen körülmények között használtam és 100.000km alatt egyikben sem cseréltek tárcsát.. Válaszukat megköszönve, üdvözlettel: Istvan

AlbertoGrande | 2018-06-19 08:51

Tisztelt Mazda-Auto!

Újra vásároltam egy 6-os MPS-t, 200 ezer körüli méterrel. A lánc már nagyon szól benne. Milyen szettet érdemes beszerelni, azt hol érdemes beszerezni és mire kell figyelni? Kell/ajánlott-e az okoskereket is egyidejűleg cserélni?

Az ebay tele van komplett szettekkel, de inkább a megbízható forrásokat preferálnám.

Köszönettel, Albert

arde0902 | 2018-06-17 20:34

Üdv Szakértők!

Elég összetett problémám van egy motorcsere miatt,nem terhelném a fórumot rögtön.Első körben annyit kérdeznék,hogy van-e olyan adatbázishoz hozzáférésük,ami a különböző típusú Mazdákba beszerelt motorvariánsokat motorszám alapján katalógizálja?

Köszönöm megtisztelő válaszukat&üdv!

Sz.Árpi.

Wombat | 2018-06-17 16:29

Üdvözletem!

Ha bontott gyári vonóhorgot veszek a 2002-es GY-hoz akkor ahhoz kell-e a hátsó lökhárító alját vágni?

Valamint, hogy a gyári vonóhorog mellé műszakin kell-e valamiféle műbizonylat (amit be kell majd szereznem, ha igen)?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó