2024. November 21. Csütörtök - Olivér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
pusi65 | 2018-08-07 23:03 Feri_1992 részére
Kedves Feri, fogyasztásmérő nagyon játékszer kategória. Kalibrálható egy kicsit, plusz/mínusz 15% ig. Nekem a valós fogyasztás országút 5.5-6 autópálya 6-6.5 Budapest belváros 6.5-7.5 körül van. Ezek a mérések kattanásig teletankolós, papír-ceruza mérések 14 éven keresztül jó állapotú autóval.
Feri_1992 | 2018-08-07 16:11
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es évjáratú diesel mazda 6-om hidegen indítás után kb 2 perccel az alapjárat elkezd ingadozni kb 700 és 750 között, miután bemelegedett a jelenség megszűnik. Van ötletetek, hogy mi lehet a probléma ha probléma ez egyáltalán? A másik kérdésem pedig a fogyatással kapcsolatban lenne. Országúton használom az autót, kisebb falukon megyek keresztül (munkába járok vele) és a műszer szerint az átlag fogyasztás 5-5,2 között szokott alakulni (200km-ként nullázom a műszert, hogy pontosabb eredményt kapjak és ezt átlagolom), de ha tankolás után a beletankolt mennyiséget elosztom a két tankolás között megtett kilóméterrel akkor az átlagos fogyasztás 6,5 körül alakul ( a lábam nem ólomból van :) 2000-2500-as fordulatszám között váltok fokozatot). Nektek mennyi szokott lenni az átlag fogyasztásotok? Mennyire pontos a kocsiban az átlag fogyasztást mérő műszer?
beripeti | 2018-07-26 08:22 Tomtt részére
dls | 2018-07-26 07:52
Sziasztok! 2003 1,8 Benzin. A motor ellenőrző lámpa sárgán világít. Hibakód a P0328. a kopogásérzékelőn túlfeszültség érzékelhető. A motor működésén annyit érzékelek hogy néha ingadozik az alapjárat, és alacsony fordulaton nem mindig “ indul meg “ Felsőbb fordulaton a szép egyenletes erős. Kérdésem meghibásodhat maga a jeladó és ez befolyásolhatja az előgyújtási értékeket? A válaszokat előre is köszönöm!
Jocóka | 2018-07-23 21:25
Tisztelt Mazda! Mazda 6 2.0 dizel kombi 2009-es tulaja vagyok! Kb:2 hónapja voltam számítogépes regeneráláson! Meg is történt de másnaptol reggelente(hideg motornál)kék füst és egyenletlen motorhang lép fel Mindez kb:15-20mp-ig aztán minden rendben A szervizben azt mondták még hogy a porlasztokon korrekciot hajtottak végre!Pár hét mulva visszavittem hogy mi lehet az ok de ujra a porlasztókon korrigáltak!!!(ezt mondták)!!-Hiba azóta is fent áll!--Esetleg ha tudnának valami érdemlegeset ezügyben szívesen fogadom!_Köszönettel!-Szép napot!
Tomtt | 2018-07-20 20:36 beripeti részére
nem befolyásol semmit, az csak egy külső plusz perem, ha nem lenne ott sem lenne semmi.
dugokat az ajzó alján szedd ki
beripeti | 2018-07-20 20:34 pusi65 részére
igen, az világos, hogy kerül az ajtóba víz, néha-néha a többi ajtóból is távozik 1-2 csepp főleg mosás után. Viszont a vezető oldali ajtóból, ahol a gumi úgy néz ki mint a lenti képen, minden eső után kb. 2-3 deci. Tehát a kifolyással nincs gond, amint nyitom az ajtót azonnal folyik, amíg el nem fogy.
A probléma, hogy a gumi el van érve, több centis darabok hiányoznak így sokkal több víz jut az ajtó mint ahogy az optimális lenne. Ezért érdekelne, beszerezhető-e hozzá ilyen alkatrész.
pusi65 | 2018-07-20 13:07 beripeti részére
Az ajtóba mindig befolyik valamennyi víz, aminek távozni is tudni kell azonnal. Feltehetően be van állva sárral és az nehezíti az azonnali lefolyást mindkét végén.
beripeti | 2018-07-20 10:20
pusi65 | 2018-07-20 10:01
Kedves Mazdás társak, megosztom tapasztalatomat, hátha többeknek segít tippet adni, többször olvastam itt hasonló gondról. Autó: Mazda 6 2004-es évj. dízel. Jelenség: néha nehezen indul, piros lámpához érve üresbe téve leáll, pár hét múlva egy leállítás után be sem indul. Mivel sokan az SCV (hozamszabályzó) szelepre tippeltek – én is -, kicseréltem. Egyébként ennek az SCV-nek nincs hibakódja. Semmi eredmény. Vissza a régit. Mivel dízelszűrőben 10 ezer van, nem bántottam. Lebontottam a vezérlés burkolatát (macerás...) és tényszerű volt, hogy a vezérműszíj laza. Kikaptam a feszítő patront és satuban összenyomtam majd vissza -kétszer. Ebben a patronomban 40 ezer km van (120 -anként csere). Mitán visszaraktam, láthatóan befeszítette a szíjat és összeszerelés után tikkre indult. Ennyi. Úgy tűnik, ez a magyarázat. Hogy mitől szorult meg egy ponton a patron rúdja, azt nem tudom. Száraz volt és sérülésmentes. Megjegyzem: régen ilyen meglepetés nem volt. Rugós feszítők, csavarral rögzíthető csapágy, nem okoz hirtelen bajt, ráért nyugiban javítgatni. Most a sok kényes és érzékeny -sokszor felesleges – kütyü pillanat alatt kiszolgáltatottá tesz, hogy ne is mondjam a pótkerék nélküli “hülye” autókat, vagy a lehetetlenségig könnyített cső-főtengelyű motorokat. Majd hívunk trélert...