2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda91 | 2015-03-24 20:43

Tisztelt Mazda autó!! Autóm Évjárat: 2004 Motor: 2.0 D Le: 121 Kw: 89 Motorkód: GY Km : 320.000 Problémám a következő. 1000 km alatt 3 liter olajat bevert és természetesen füstölt mint a gyárkémény Elvittem márkaszervízbe ( Németország)-ban Felrakták számítógépre a végeredmény annyi lett hogy az EGR szelep nem megfelően működik Azt mondták takarítsam ki és zárjam le valami lemezlappal.Meg is történt a művelet de semmit nem javult. Levettem a turbóról a gumicsövet és csöpögött belőle az olaj.jó rendbe kapott egy fejujított turbót.A kékes füst megszünt mostmár alapjáraton kormol fojamatosan csekk lámpa nem világít valami tanácsot szeretnék kérni hogy mit lehet vele kezdeni vagy mi a megoldás ilyen helyzetben. Elöre is köszönöm válaszukat Tisztelettel: Mazda 91

tibor81 | 2015-03-24 17:29 mazda-auto.hu részére

 Tisztel mazda-auto

 

Érdeklödi szeretnék hogy van egy mazda 6-hoz tartalék klima kompressorom csapágy hibával és mágnes tekercs hibával lehet-e felújítani, és mennyibe kerül ha lehet ,milyen olaj jár bele mennyi elöre is köszönöm válaszát

 

mrkisalfoldi | 2015-03-24 15:13 Mikey részére

 Szia Mikey. Rajottel , hogy mi az a csorompolo hang? Nekem is pont ugyan ezek a tunetek. Nem lehet h a vakumszivattyu???

Lexisama | 2015-03-24 12:31

 

Kedves Fórumozók!

 

Ahhoz szeretnék szólni, akinek a nem az első szériás, hanem a modelfrissített (2005-) 2.0 benzines Mazda 6-osa van. Az lenne a kérdésem, hogy 100 km/h-val haladva, 6. fokozatban, mennyi a fordulatszám? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-03-20 14:09 drnet részére

 Van egy külön leírás a tolatóradar hibajelzéseiről. Többször leírtam már, hogy a munkánk elvégzéséhez szükséges segédanyagok elérhetősége, vagy a diagnosztikai rendszer naprakészen tartása, a többi hivatalos Mazda márkaszervizhez hasonlóan nem ingyenes. Ha ezek után a Mazda kiadja Önnek a kért programozási segédletet, akkor az igen meglepő lenne. Természetesen szeretnénk segíteni, ez gondolom abból is kiderült, hogy a helyi kereskedő helyett mi informáltuk a megrendelendő alkatrészről, attól függetlenül, hogy nem tőlünk volt rendelve. A távolság és a bizonytalanság visszatartó erejével is tisztában vagyunk, de ettől függetlenül egyes információk kiadása hosszú távon a vállalkozás ellen dolgozik, és akkor nem lesz naprakész információ, vagy diagnosztikai rendszer, elérhető szakember.

mazda-auto.hu | 2015-03-20 13:45 Mikey részére

 Van kulcsnyílás a csomagtérajtón, vagy belül kapcsoló? Ha van, akkor ki kell próbálni úgy, hogy változtatsz az állásukon. Ha nincs, akkor esetleg a diagnosztikai rendszeren belül lehet módosítani.

mazda-auto.hu | 2015-03-20 13:42 Fecó részére

 Célszerszámmal egyszerűbb, de valószínűleg nélküle is megoldható.

alk3sh | 2015-03-20 08:52 drnet részére

google csodákra képes...keress rá user manual-ra a neten vagyha cseréltedeleve meg kell hogy legyen... ha az megvan kb 90% esélyed van rá hogy a beállítást te is meg tudod csinálni még mielőtt kiábrándulnál. Feltéve hogy hozzá mersz nyúlni ha jól sejtemez is csak ilyen nyomkodós utólag beépíthető hangot kiadó radar...

 

PS ja nem ez gyári boccs :)

 

drnet | 2015-03-19 21:50 mazda-auto.hu részére

Értem én, hogy az önök cége nem egy karitatív szervezet, csak attól tartok, hogy ha elgurulok Szegedről Békéscsabára (oda-vissza 200 km), akkor pár órás próbálkozás után kapok néhány lehetséges hibaverziót, és azt a választ, hogy a most éppen jó. Szerintem amit kisípol, az egy hibakód. De ezek szerint ezt ingyen nem fogom megtudni. Szívesen elmennék egyébként önökhöz, mert nagyon jó hírük van, és itt a fórumon is igen segítőkészek, de így, hogy a leírt hibajelenségből úgy tűnik, hogy önök számára sem egyértelmű a hiba oka, nincs sok kedvem hozzá.

Az "elmaradt az ún. kezdő beállítás" kijelentés egyébként kifejezetten klappol azzal, hogy csak csapadékos idő esetén jön elő a hiba. Mindenesetre köszönöm, hogy legalább reagáltak hozzászólásomra.

Most pedig próbálkozok a Mazda Magyarországnál. Hátha a végére sikerül kiábrándulnom a márkából.

erdoscsaba | 2015-03-19 18:05 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó