2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2015-04-10 13:31 nagytam részére
Valóban nincs kipufogógáz visszavezető szelep a benzines kivitelen. A háromutas oxidációs katalizátor nem igényel külön odafigyelést, és ritkán van vele probléma. A kénmentes benzin előnyösebb "számára".
Ezen a linken ( vagy ITT) van néhány érdekesség a benzines Skyactive motorral kapcsolatban:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-skyactiv-g-benzines-motor-auto-expanzio.html
nagytam | 2015-04-10 12:07
Tisztelt Fórum !
Egy új Mazda 6 os BENZINES vásárlását tervezem a közeljövőben és ezzel kapcsoaltban szeretnék kérdezni kicsit lehet túlaggódva a dolgot..!
Mivel a kocsit minimum 5 max 7 évre tervezem megtartani javarészt városi használatra, a meglévő dpf-es tdi passatom után nyilván nem fogok dízelt venni euro6 al mert azt megölöm még hamrabb mint az euro4est...hiába szkájaktív ! itt jön a kérdés..benzinesnél alapvetően a NOx katalaizátortól kell félni kicsit ami meghibásodhat..kinyírhatom használatból adódóan..Hogyan tudok erre megfelelően odafigyelni, vigyázni.. ha eggyáltalán lehetséges ?!?
-hiszen ez is regenerál de nincs kontrol lámpája, ergo nem tudom mikor csinálja meddig csinálja ne szakítsam már meg a foylamatot...
-hogy regenerálja magát és mikor?
-kénmentes benzin tuti sokat segít neki mivel a ként utálja legjobban a katalizátor..
és még...? :) mit kell tudni erről a csodáról..? Kérem valaki írjon műszaki mert baromira sokat segítene ! Köszönöm szépen !
Városba gondolom alapvetőn nem való dízel, ezzel nem lőtem mellé..!
Ja és még valami ?! EGR szelep és kipuf visszavezetés ebben a csoda motorban van? vagy ezta szelepösszenyitással oldják meg vagy amúgyse nagyon kell az EGR a benzinesnek.. ÜDV ÜDV!! de tényleg !
arsenaljee | 2015-04-10 10:36
ujjistván | 2015-04-09 08:32 mazda-auto.hu részére
Tehát akkor ez zsebbe nyúlós lesz., reménykedtem benne hogy a szűrőnél vesztettem el az olajat és megúszom egy sima tömítéssel.
Köszönöm a segítségét.
üdv.
mazda-auto.hu | 2015-04-09 08:05 ujjistván részére
Előfordulhat, hogy korábbi egyéb probléma miatt be vannak ragadva a fészkükben, illetve eltömődtek az olajlehúzó gyűrűk. Ilyenkor a teljes gyűrűgarnitúrát cserélni kell. Természetesen ekkor van mód a hengerfalak állapotát is szemrevételezni. Mindenképpen javaslom a szelepszár szimeringek cseréjét is, különben nem feltétlen szűnik meg az olajfogyasztás.
mazda-auto.hu | 2015-04-09 08:01 emiter részére
Általában visszatölthető a gyári szoftver. Viszont ha a szűrő-katalizátor egység nem lesz visszaszerelve, akkor nagyon hamar villogó DPF lámpa, és vészüzemmód fog jelentkezni a programozás után.
ujjistván | 2015-04-09 07:40
Jó reggelt kívánok mindenkinek.
A véleményeteket szeretném kérni. Vásároltam egy 2003 as 1.8 as mazda6-ot , rögtön olajcserével kezdtem, körülbelül 3000 km-t mentem és már a nívó alján van az olaj szint,a parkolóban egy-két olajfoltra lettem figyelmes, akárhol leparkoltam mindíg láttam foltokat a kocsi után, elvittem szerelőhöz az autót, és meggyőződésük hogy el van repedve az egyik gyűrű a motorban, a motor egyenletesen szépen jár, kis fehér füstje van ha odalépek neki üresben. az olajfolyásra nem mondtak semmit, szét akarják berhelni a motort, lehúzás lenne? vagy van valami valóságalapja ennek a repedt gyűrű dolognak?
üdv.
emiter | 2015-04-09 07:11
Tisztelt Varga Úr!
A kérdésem az lenne, hogy a minap találkoztam egy sorstársunkkal. M6 DPF-es vannak vele gondok de a legnagyobb próblémája és erre nem tudtam válaszolni a tulajnak. A márka szervíz azaz önnök is. Megtudják oldanni, hogy a gyári motorvezérlő programot amí valaha volt a kocsiba vissza kerüljőn. Dpf off-os a kocsi de nem akárhogy. A szürőket átütöték egy menetes száral gyakorlatilag nincs folytás. A szoftver pedig nem kikapcsolja a dpf-et csak egy régi verzió 5.0. KTS-el mérve valami olyasmit ír hogy 700-celsius fokos a dpf meg sok más tehát nem taglalom. A kérdés a szoftver visszaállitás lehetséges e és milyen áron???
sanyix | 2015-04-08 18:27
eladó
Jani123 | 2015-04-07 18:32 emandel részére