2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-04-10 13:31 nagytam részére

 Valóban nincs kipufogógáz visszavezető szelep a benzines kivitelen. A háromutas oxidációs katalizátor nem igényel külön odafigyelést, és ritkán van vele probléma. A kénmentes benzin előnyösebb "számára".

Ezen a linken ( vagy ITT) van néhány érdekesség a benzines Skyactive motorral kapcsolatban:

 

http://www.mazda-auto.hu/mazda-skyactiv-g-benzines-motor-auto-expanzio.html

 

 

nagytam | 2015-04-10 12:07

Tisztelt Fórum !

 

Egy új Mazda 6 os BENZINES vásárlását tervezem a közeljövőben és ezzel kapcsoaltban szeretnék kérdezni kicsit lehet túlaggódva a dolgot..!

Mivel a kocsit minimum 5  max 7 évre tervezem megtartani javarészt városi használatra, a meglévő dpf-es tdi passatom után nyilván nem fogok dízelt venni euro6 al mert azt megölöm még hamrabb mint az euro4est...hiába szkájaktív ! itt jön a kérdés..benzinesnél alapvetően a NOx katalaizátortól kell félni kicsit ami meghibásodhat..kinyírhatom használatból adódóan..Hogyan tudok erre megfelelően odafigyelni, vigyázni.. ha eggyáltalán lehetséges ?!?

-hiszen ez is regenerál de nincs kontrol lámpája, ergo nem tudom mikor csinálja meddig csinálja ne szakítsam már meg a foylamatot...

-hogy regenerálja magát és mikor?

-kénmentes benzin tuti sokat segít neki mivel a ként utálja legjobban a katalizátor..

és még...? :) mit kell tudni erről a csodáról..? Kérem valaki írjon műszaki mert baromira sokat segítene !  Köszönöm szépen !

Városba gondolom alapvetőn nem való dízel, ezzel nem lőtem mellé..!

Ja és még valami ?! EGR szelep és kipuf visszavezetés ebben a csoda motorban van? vagy ezta szelepösszenyitással oldják meg vagy amúgyse nagyon kell az EGR a benzinesnek.. ÜDV ÜDV!! de tényleg !

 

arsenaljee | 2015-04-10 10:36

Tisztlet Mazda autó! 2011-es 2.2-es 6-os mazdám van. Időszakonként (kb 800-1000 km-enként) 15-20 km-es távon brutálisan megnő a fogyasztása az autónak. A számítógép például 6-osban 120 km/h-nál 15 literes figyasztást ír ki. Kérdésem az lenne, hogy ilyenkor tisztítja magát a rendszer? (a dpf felirat nem villan ki a kijelzőn) Válaszukat előre is köszönöm! üdvözlettel: Horváth Zsolt

ujjistván | 2015-04-09 08:32 mazda-auto.hu részére

Tehát akkor ez zsebbe nyúlós lesz., reménykedtem benne hogy a szűrőnél vesztettem el az olajat és megúszom egy sima tömítéssel.

 

Köszönöm a segítségét.

üdv.

mazda-auto.hu | 2015-04-09 08:05 ujjistván részére

 Előfordulhat, hogy korábbi egyéb probléma miatt be vannak ragadva a fészkükben, illetve eltömődtek az olajlehúzó gyűrűk. Ilyenkor a teljes gyűrűgarnitúrát cserélni kell. Természetesen ekkor van mód a hengerfalak állapotát is szemrevételezni.  Mindenképpen javaslom a szelepszár szimeringek cseréjét is, különben nem feltétlen szűnik meg az olajfogyasztás.

mazda-auto.hu | 2015-04-09 08:01 emiter részére

Általában visszatölthető a gyári szoftver. Viszont ha a szűrő-katalizátor egység nem lesz visszaszerelve, akkor nagyon hamar villogó DPF lámpa, és vészüzemmód fog jelentkezni a programozás után.

ujjistván | 2015-04-09 07:40

Jó reggelt kívánok mindenkinek.

A véleményeteket szeretném kérni. Vásároltam egy 2003 as 1.8 as mazda6-ot , rögtön olajcserével kezdtem, körülbelül 3000 km-t mentem és  már a nívó alján van az olaj szint,a parkolóban egy-két olajfoltra lettem figyelmes,  akárhol leparkoltam mindíg láttam foltokat a kocsi után, elvittem szerelőhöz az autót, és meggyőződésük hogy el van repedve az egyik gyűrű a motorban, a motor egyenletesen szépen jár, kis fehér füstje van ha odalépek neki üresben. az olajfolyásra nem mondtak semmit, szét akarják berhelni a motort,  lehúzás lenne? vagy van valami valóságalapja ennek a repedt gyűrű dolognak?

üdv.

emiter | 2015-04-09 07:11

 Tisztelt Varga Úr! 

A kérdésem az lenne, hogy a minap találkoztam egy sorstársunkkal. M6 DPF-es vannak vele gondok de a legnagyobb próblémája és erre nem tudtam válaszolni a tulajnak. A márka szervíz azaz önnök is. Megtudják oldanni, hogy a gyári motorvezérlő programot amí valaha volt a kocsiba vissza kerüljőn. Dpf off-os a kocsi de nem akárhogy. A szürőket átütöték egy menetes száral gyakorlatilag nincs folytás. A szoftver pedig nem kikapcsolja a dpf-et csak egy régi verzió 5.0. KTS-el mérve valami olyasmit ír hogy 700-celsius fokos a dpf meg sok más tehát nem taglalom. A kérdés a szoftver visszaállitás lehetséges e és milyen áron??? 

 

sanyix | 2015-04-08 18:27

eladó

Jani123 | 2015-04-07 18:32 emandel részére

Azért óvatosan ezzel a pótkerékkel. Beleraktam, de barkácsolni kell ahhoz, hogy rendben legyen a dolog. Az a pótkerék amit sikerült szereznem sajnos szélesebb mint ami a helyére belemegy. Kb 4 cm-rel áll magasabban mint kéne. Amúgy persze viszonylag hamar meg lehet oldani ezt a problémát, de 100 %-os csak a gyárival lesz. Ez a megoldás is tökéletes és esztétikalag is ok, de nem 100%-os

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó