2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mikey | 2015-03-19 15:27

Sziasztok! 2009-es mazda 6-osom van. Azt szeretném kérdezni, hogy be lehet valahogy állítani a távirányítót, hogy egy gombnyomásra zárjon minden ajtót? Sajnos a csomagtér ajtómat csak másodikra zárja le. Előre is köszönöm a válaszokat!

Fecó | 2015-03-19 12:09

Üdv.

Tisztelt Varga Úr..

Ha itthon(házilag) akarnám ki cserélni a Hatos hátsó fékbetéteit(2-3 milliméter még a kopófelület,a tárcsán minimális a váll),ahhoz kell-e célszerszám a munkahenger visszanyomásához,és egyidejű tekeréséhez,vagy mivel "illik",hogy ne csesszem szét(ha régről Opelemből merítek azon is csináltam)akkor az nem volt egy nagy mutatvány,vagy felejtsem el a hozzányúlását)..?

Köszönöm

mazda-auto.hu | 2015-03-19 08:35 drnet részére

Eddig is segítettünk, a megrendelendő cikkszám ellenőrzésével, de természetesen van egy határa az ún. távjavításnak, illetve az információk kiadásának. Szervizünkben valószínűleg ki tudjuk deríteni a hiba okát, de semmi nem garantált. Elképzelhető, hogy a próblémát a központi egység cseréje után elmaradt az ún. kezdő beállítás okozza, de nem biztos. 

mazda-auto.hu | 2015-03-19 08:02 erdoscsaba részére

 Olyan olajjal kell feltölteni, melynek dobozán megtalálható az ATF II, vagy ATF III. jelzés.

drnet | 2015-03-18 22:25

Tisztelt Autó-Expanzió Kft.!
 

Írtam önöknek emailt 02.26-án, de még nem kaptam választ. Megpróbálom itt is, hátha előrébb jutunk.

A segítségüket szeretném kérni. 2008.08. havi Mazda 6-osomban kb.1 hónapja nem jó a tolatóradar. Rendszáma: LHM-306, alvázszám: JMZGH14F601176048. Önöktől lett az autó újonnan vásárolva, és az átvétel előtt önök tették bele ezt a gyári Mazda tolatórendszert. Központi egység típusa: C840-V7-288A. Első próbálkozásra cseréltem a fejegységet C840-V7-288B típusúra, de néhány perc használat után ismét nem működött. Ezek után bent hagytam a szegedi márkaszervizben, akik kontakthibát találtak, és hazaengedtek, hogy már jó. Mire hazaértem (kb. 10 perc) ismét nem működött. Sajnos a szegedi szervizzel nem jutok előrébb. Hibakódot állításuk szerint nem tudnak kiolvasni, a hiba amit kisípol a rendszer, az pedig az ő jegyzeteik alapján nem megfejthető.
Az emailem mellékletben egy hangfálj, amelyet diktafonnal rögzítettem. Minden indításkor ugyanazt sípolja el: elöl 1 hosszú, elöl 1 rövid, elöl 2 rövid, elöl 3 rövid, elöl 4 rövid, hátul 1 rövid, hátul 2 rövid, hátul 3 rövid, hátul 4 rövid, elöl 1 hosszú. Ezt csak a "B" végű központi egységgel sípolja. Az "A" végűvel csak egy hosszu (kb. 5 mp-es) sípszó van.

Ez a hiba csak eső vagy hó esetén jelentkezik. Ha induláskor jelzi a hibát, akkor nem is működik. Ha nincs hibajelzés, akkor tökéletesen működik.

Szeretném megkérni önöket, hogy nézzenek utána, mit jelent ez a hangjelzés, amit hibaként kisípol a rendszer. Hátha ezzel előrébb lehetne lépni.

Segítségüket előre is köszönöm.

 

erdoscsaba | 2015-03-18 21:35

Üdv mindenkinek! Érdeklődnék, hogy servo olajat lehet e keverni? Külföldön vagyok, és nem kapok olyat ami benne van! Az alábbi linken felraktam a két fajtát! Köszönöm elöre is a válaszokat.

 

http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.44_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.57_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Bocsánat kétszer ment! :(

 

erdoscsaba | 2015-03-18 21:35

Üdv mindenkinek! Érdeklődnék, hogy servo olajat lehet e keverni? Külföldön vagyok, és nem kapok olyat ami benne van! Az alábbi linken felraktam a két fajtát! Köszönöm elöre is a válaszokat.

 

http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.44_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150318/2015-03-16_17.09.57_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

tocsa5 | 2015-03-17 16:11 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-03-17 13:26 tocsa5 részére

 A jobb oldali "A" oszlop tövében található a burkolat mögött.

arsenaljee | 2015-03-16 10:05 szucsfe részére

annyit felesleges járatni, indulás után elég fél percet járatni és mehetsz vele, a lényeg, hogy ne menj nagy fordulaton, amíg a vízhőmérséklete nem áll be. nem vagyok szakértő, de gondolom a fémek tágulásához és az olaj áramlásához lehet köze. talán idővel hengerfejes lesz a gép tőle, vagy eltörnek a gyűrűk, nem tudom pontosan. Mennyi ideig kell ízzítani indítás előtt? nekem pár mp után kialszanak a tiltó lámpák és már indíthatom is, ez normális? (2011-es 2.2 dízel)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó