2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


adam0325 | 2014-12-17 22:16

Tisztelt Mazda-Autó!

 

2006-os 6-os ról lenne szó, xenon a tompítottam, viszont a távolságira (reflektor) lennék kíváncsi, hogy milyen izzó kellene bele? H7, H1 esetleg?

Köszönöm!

Norebee | 2014-12-16 21:37

Tisztelt mazda-auto! Melyik olajat ajánlanád a 2.0 D Mazda 6-ba, 2005.év 89 kw részecske szűrő nélküli még! Mazda Dexelia Ultra 5W30 Mobil 1 ESP Formula 5W30 Eneos Premium Hiper 5W30 Az ACEA jelölése a Mazda olajnak C1, a másik kettőnek C3! Melyik a megfelelő olaj, vagy mind a 3 használható-e a fenti járműbe probléma nélkül? 5w30 mellett fontos gondolom az ACEA jelölés, a gyári olaj C1, megfelelő-e a C3-as Mobil1 vagy Eneos? Vagy a nagyobb szám C3 már tudja a C1-et, sőt jobban teljesít, így jobbat lehet, csak rosszabbat ne elven mehet a C3-as Mobil1, Eneos? Válaszát köszönöm! Örömmel tudatom hogy a hidegen pár perces fulladozás, majd későbbiekben egyre gyakoribb leállás, kuplung kinyomásra leállás megoldódott nyomásszabályzó szelep cserével! Ebben a kapott tájékoztatását köszönöm!

Taki0709 | 2014-12-16 21:36

Tisztelt Mazda szerviz!

 

Érdeklödnék hogy meg tudja nekem  mondani hogy pontosan milyen tipusú motorolaj kell a Mazda 6-osomba? (JMZGG148231114104) Elöre is köszönöm

Tibko12 | 2014-12-16 11:27

 Tisztelt Mazda Szervíz!

Elég komplex problémával küzdök, remélem, látatlanban is tudnak segíteni. Adott egy 2004-es évjáratú, 2.0 Dízel, 4 ajtós 136 LE-s Mazda 6, és az lenne a problémám, hogy elhagyta az erő, valamint nagyobb fordulaton, erős gázadásra erős fekete füst hagyja el a kipufogót. Elvittem szerelőhöz, ahol Légmennyiségmérőt cseréltek, és levakolták az EGR-szelepet mondván, hogy megoldódik a probléma. Nos, a helyzet javult, de még mindig nem olyan, mint amikor vettem. Erősebb lett, de a fekete füstölés továbbra is fennáll. Valamint úgy hallom, mintha magas fordulaton valami furcsa, sikító hang jönne a motortérből. 

Valamint legyen kedves e-mail-ben elküldeni nekem az autó szervízmúltját: tibko12@gmail.com    JMZGG12R201239132

Előre is köszönöm a segítségüket. Tibko

 

Alex9 | 2014-12-16 09:20 mazda-auto.hu részére

 Azt mondták, hogy volt. 

mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:27 Alex9 részére

 A fojtószelepház volt már takarítva?

mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:24 batesz részére

 A DPF lámpa világítani fog, ha a gép az ember segítségét kéri a regeneráció megkezdéséhez-elvégzéséhez, egyéb esetekben nem feltétlenül van szükség megbizonyosodni a regenerációk végzéséről.

A HHO generátorról megoszlanak a vélemények, nekünk nincs tapasztalatunk, így nem akarok állást foglalni. Én úgy gondolom, talán a nagynyomású dízelmotorok esetében lehet a legkevésbé mérhető változásra számítani a használatával. A Mazda6 dízeles, ilyen.

Alex9 | 2014-12-15 17:38

Tisztelt Mazda-Autó! 2006-os TS-en a fordulatszám induláskor magas, kb 2000. Elindulás után ez visszaesik, és amig nem meleg a motor, addig ingadozik. Kinyomott kuplungnál a fordulatszám magas marad, és csak teljes megállás után esik vissza alapjáratra és továbbra is ingadozik. Hibakód nincs. A szervizben a levegő átfolyásmérőt cserélték, azonban a hiba még mindig fennáll. Az autó nemrég volt szervizelve és gyertyákat is cseréltek. A hiba kb 2-3 héttel ezután jelentkezett. Önök találkoztak már ilyen esettel? Ha igen, kaphatnék tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tapogatozni:) Koszonettel: Alex

batesz | 2014-12-15 15:37

 Tisztelt Mazda-Auto,

 

Egy Mazda6 GH (2008) tulajdonosa vagyok. Az autóban nincs fogyasztásmérő. Honnan lehet tudni, hogy a DPF rendszer éppen regenerál?

Valamint, érdemes-e, lehet-e ebbe a járműbe HHO generátort szerelni?

mazda-auto.hu | 2014-12-15 13:48 niko2281 részére

 Nincs digitális szervizkönyve. Egyéb utolsó adat: 2013.06.04., 185133 km.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó