2025. Március 16. - Henrietta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda3 MPS motor új szerepben.
Jön az E10
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
MOTOROLAJ 1-4.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
adam0325 | 2014-12-17 22:16
Tisztelt Mazda-Autó!
2006-os 6-os ról lenne szó, xenon a tompítottam, viszont a távolságira (reflektor) lennék kíváncsi, hogy milyen izzó kellene bele? H7, H1 esetleg?
Köszönöm!
Norebee | 2014-12-16 21:37
Taki0709 | 2014-12-16 21:36
Tisztelt Mazda szerviz!
Érdeklödnék hogy meg tudja nekem mondani hogy pontosan milyen tipusú motorolaj kell a Mazda 6-osomba? (JMZGG148231114104) Elöre is köszönöm
Tibko12 | 2014-12-16 11:27
Tisztelt Mazda Szervíz!
Elég komplex problémával küzdök, remélem, látatlanban is tudnak segíteni. Adott egy 2004-es évjáratú, 2.0 Dízel, 4 ajtós 136 LE-s Mazda 6, és az lenne a problémám, hogy elhagyta az erő, valamint nagyobb fordulaton, erős gázadásra erős fekete füst hagyja el a kipufogót. Elvittem szerelőhöz, ahol Légmennyiségmérőt cseréltek, és levakolták az EGR-szelepet mondván, hogy megoldódik a probléma. Nos, a helyzet javult, de még mindig nem olyan, mint amikor vettem. Erősebb lett, de a fekete füstölés továbbra is fennáll. Valamint úgy hallom, mintha magas fordulaton valami furcsa, sikító hang jönne a motortérből.
Valamint legyen kedves e-mail-ben elküldeni nekem az autó szervízmúltját: tibko12@gmail.com JMZGG12R201239132
Előre is köszönöm a segítségüket. Tibko
Alex9 | 2014-12-16 09:20 mazda-auto.hu részére
Azt mondták, hogy volt.
mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:27 Alex9 részére
A fojtószelepház volt már takarítva?
mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:24 batesz részére
A DPF lámpa világítani fog, ha a gép az ember segítségét kéri a regeneráció megkezdéséhez-elvégzéséhez, egyéb esetekben nem feltétlenül van szükség megbizonyosodni a regenerációk végzéséről.
A HHO generátorról megoszlanak a vélemények, nekünk nincs tapasztalatunk, így nem akarok állást foglalni. Én úgy gondolom, talán a nagynyomású dízelmotorok esetében lehet a legkevésbé mérhető változásra számítani a használatával. A Mazda6 dízeles, ilyen.
Alex9 | 2014-12-15 17:38
Tisztelt Mazda-Autó! 2006-os TS-en a fordulatszám induláskor magas, kb 2000. Elindulás után ez visszaesik, és amig nem meleg a motor, addig ingadozik. Kinyomott kuplungnál a fordulatszám magas marad, és csak teljes megállás után esik vissza alapjáratra és továbbra is ingadozik. Hibakód nincs. A szervizben a levegő átfolyásmérőt cserélték, azonban a hiba még mindig fennáll. Az autó nemrég volt szervizelve és gyertyákat is cseréltek. A hiba kb 2-3 héttel ezután jelentkezett. Önök találkoztak már ilyen esettel? Ha igen, kaphatnék tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tapogatozni:) Koszonettel: Alex
batesz | 2014-12-15 15:37
Tisztelt Mazda-Auto,
Egy Mazda6 GH (2008) tulajdonosa vagyok. Az autóban nincs fogyasztásmérő. Honnan lehet tudni, hogy a DPF rendszer éppen regenerál?
Valamint, érdemes-e, lehet-e ebbe a járműbe HHO generátort szerelni?
mazda-auto.hu | 2014-12-15 13:48 niko2281 részére
Nincs digitális szervizkönyve. Egyéb utolsó adat: 2013.06.04., 185133 km.