2025. Március 18. Kedd - Sándor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-01-06 07:48 szucsfe részére

 A motortéri biztosíték házban, a képen fekete négyzettel jelölt.

 

szucsfe | 2015-01-06 06:33

Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy a 2003 -as Mazda 6 (2.0d, 121Le) hol található a kiegészítő fűtés biztosítéka? Vagy mi lehet az oka, hogy teljesen jól, rendeltetés szerűen működött, aztán az autónál izzító gyertya probléma lépett fel, azóta nem kapcsol be a kályha. Lehet, hogy csak véletlen, de amióta kíntatni kellett az autót, hogy elinduljon, azóta van ez.

Köszönöm!

pusi65 | 2015-01-05 21:41 pete.sampras részére

 Kedves pete, ha nincs tűhegynyi jele a fényezés felületén az apró púpocskáknak, akkor feltehetően nem fog korrodálni. Attól persze lehet alváz-köfelverődés védővel kezelni. Jellemző  sajnos a hátsó kerékjárat körül a rozsda, de érdekes módon van kivétel is. Küszöbnél nem annyira gyakori, de az alsó perem belső fele bizony kényes pont lehet. Ha elkezdődik, akkor fémig csiszolni, zsírtalanítani, alapozni és fényezni. Nem kell ide drága megoldás, elég a gondos barkácsolás. 

pete.sampras | 2015-01-05 21:16

 Kedves Mazda-autó,

Elég sok rosszat olvastam az első 6-os generáció facelift előtti példányainak rozsdásodásáról. A tesztekben leginkább a küszöböket és a kerékjárati íveket említik, ezek nagyon rozsdásodnak. Éppen autót nézek és az egyik jelölt éppen egy 6-os 2003-2005 közötti példánya. 

Mik a tapasztalatok ? Ha egy példányon még éppen nem látható rozsda, mivel lehet a rozsdásodást elodázni?

Az 1.8-as és 2.0-ás benzinmotorok közül melyik a beváltabb, stabilabb konstrukció?

Köszi

pete.sampras

z3ff | 2015-01-05 14:28 Benji04 részére

Szia,

Belülre T10 kell, DX-ről rendeltem 1.2W-osakat, másfél éve gond nélkül mennek.

Rendszámtábla szintén T10 illetve én még cseréltem az első helyzetjelzőket is (szabálytalan tudom) azokat egy kicsit erősebbekre (T10 4W LED).

z3ff

Benji04 | 2015-01-05 13:55

 Sziasztok! Kb. fél éve olvastam itt xenon problémáról pár hozzászólást és mivel az én jobb oldali lámpám is elkezdett vibrálni, villogni(párszor mar ki is kapcsolt, le-fel kapcsolasnal visszajött rendesen) engem is érdekelne a megoldás. 

 

A másik ami érdekelne, hogy ki szeretném cserélni a belső vilagitasaimat, (kilépő fényt, olvasó lámpát stb.) és a rendszámtábla vilagitasomat led-re de nem tudom hogy milyen tipusú kell bele...

 

ezekben szeretnék segítséget kapni.

 

elore is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-01-05 13:51 tanna84 részére

 Alvázszám alapján lehetnek szervizelési előzmények. Az autó "tisztaságát" illető kérdésekben természetesen nem tudunk segíteni. Talán a Járási Hivatal.

mazda-auto.hu | 2015-01-05 09:55 maja79 részére

 Kékes füst utalhat túlzott motorolaj fogyasztásra, de a sok DPF regeneráció miatt nem csökken a motorolaj szintje. Ennél a típusnál ez elsősorban befecskendező alátét probléma, utána turbó.

mazda-auto.hu | 2015-01-05 09:40 zsolee69 részére

 Pl. fojtószelep szennyeződés, de sok minden más is lehet. Diagnosztika szükséges.

mazda-auto.hu | 2015-01-05 09:34 python részére

 Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2007.02. hó 40000 km.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó