2025. Március 16. - Henrietta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-12-02 08:58 LeKlein részére

 Az alvázszám alapján rendelt kulcs elvileg programozható, de ez persze a vezérlőegységtől, vevőegységtől is függ.

mazda-auto.hu | 2014-12-02 08:56 Hanna részére

 Kb.: 75-80e Ft az új kulcs. A motor láncos, ezért elvileg csak akkor kell cserélni, ha megnyúlt a lánc. Érdemes lenne ellenőriztetni egy hivatalos Mazda szervizben, hogy részt vett-e az autó a lánc megnyúlását a DPF lámpa villogásával jelző programozáson. A lánc szakadása súlyos károkat okozhat a motorban.

mazda-auto.hu | 2014-12-02 08:49 Norebee részére

 Megrendeléshez Alvázszám, cím, telefon. varga@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2014-12-02 08:46 szucsfe részére

 A 2005.07 után gyártott autók (DPF-es) esetében igen, a váltó leszerelésénél szét kell húzni a csatlakozót.

 

Norebee | 2014-12-01 21:38 foki76 részére

Hello! Tudnánk konzultálni a hibával kapcsolatban? Emailban ha rámírsz, felveszem veled a kapcsolatot! Üdv!

LeKlein | 2014-12-01 21:11

Sziasztok, szeretném megkérdezni hogy lehetséges-e hogy a gyári távirányitót nem lehet felprogramozni ha angliából származik? 2003-as mazda 6.

 

Előre is köszönöm a választ.

Hanna | 2014-12-01 20:37

 Sziasztok,

 

Vettem egy egy mazda 6 2.2 diesel sportot 2009est! Kulcsnelkuli rendszerrel indul de csak egy kulcs van hozza! Hogy illetve hol tudok csinaltatni hozza meg egyet es mennyibe kerul kb? Illetve nem tudom, hogy a csomagtarto kizarolag a kulccsal nyithato, mert az utasterben nem talaltam nyitogombot,es a csomagtarton levovel sem nyilik?!

Jelenleg 100800 km van benne es kerdeznem,hogy mikor esedekes a vezermuszij  illetve lánc csere illetve miket kellene megnezetni?

Koszonom

 

szucsfe | 2014-12-01 15:14 mazda-auto.hu részére

 Ha szelepek, dugattyú, gyűrű probléma lenne, akkor annak lenne más jele is? Mert az alapjárat tökéletes, fordulatot vette, erő, nyomaték teljesen tökéletes, és a tegnapi hiba törlés óta még nem írta be újra. A szenzor csatlakozót le kell húzni a kettős tömegű lendkerék cserénél? Mert azt csináltak az autón, nem tudom, hogy lehet -e hozzá valami köze?

Norebee | 2014-12-01 14:23 mazda-auto.hu részére

 Köszi! A 28 k más alkatrésznél volt! A nyomásszabályzó ára így körül van, milyen adat kell önöknek hogy az autómhoz megfelelő legyen?

mazda-auto.hu | 2014-12-01 14:20 szucsfe részére

 Dízelmotorok esetében a hengerekben égés kimaradást elsősorban üzemanyag hiány (befecskendező), vagy rossz kompresszió okozhat. Ha nincs megfelelő kompresszió, nem melegszik fel eléggé az összesűrített levegő, így nem gyullad meg a befecskendezett üzemanyag. Ez utóbbit rossz szelephézag, leragadt, kopott dugattyúgyűrűk okohatják. Mivel az égés kimaradást a főtengely, illetve a vezérműtengely pozíció szenzor tudatja az autó vezérlőegységével. Ezek pillanatnyi hibája (akár érintkezés) is okozhatja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó